Gå til innhold

Introduksjons tråd :)


Reese

Anbefalte innlegg

Hei :) jente 21 fra Rogaland

fant ut at jeg er gravid Igår kveld , usikker på akkurat termin.. Alt dette er veldig nytt men vi gleder oss masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

31 år, fra Oslo-området. Har en fra før på 3 år, det også et septemberbarn...;) akkurat 6 uker i dag. Spennende tid, gleder meg veldig til å kjenne det bevege seg der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første legetime er mellom veke 8 og 12. Ultralyd i veke 18, men om du ønsker det kan du bestille deg tidlig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! 28 fra Bergen. Gift og venter nr.4. Har jenter på 9, 6 og 3 fra før av. Spennende med en til :-) er 6+3 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg på her selv om jeg også er medlem i august gruppen. Har termin 28 august, men gikk sist 16 dager over :o så kan tenkes jeg har en september spire!:) akkurat 10 uker i dag!

 

Bosatt i Oslo sentrum, er 26 år. Samboer med pappaen til datteren min på 4 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg er 37 år, har 3 barn fra før (6 år, 3,5 og 2). Bor på Sotra utenfor Bergen.
Mistet i oktober pga antistoffer i blodet, så veldig spent på om denne spiren får lov til å vokse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, 

 

jeg er 29 år og har nettopp flyttet til Lillestrøm med samboer. Vi er begge fra Finland. Jeg er i uke 12+1 og dette er første barn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Kommer over fra oktobergruppa til september siden jeg har fått ny termin 27. sept!

Jeg er 35 år, gravid for første gang og bor i Trondheim :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år fra røyken, Buskerud. Har to gutter sammen fra før, født i august 2010 og 2012.

 

Venter nå nr 3 som har forventet ankomst 19. September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 fra Østlandet. Blir vårt andre barn, har en fra før, født i juli 2014. Fem uker på vei idag :)

Sånn siden jeg nå er 15+1 og ikke lengre så hemmlighetsfull, kan jeg jo legge til at jeg er fra Hamar og at det altså blir 14 måneder mellom frøkna og lillemini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...