Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år fra Rogaland, to små jenter fra før på 8 og 4 år :)

Dette blir samboers første barn og lenge nok siden mitt siste så nesten som å begynne forfra igjen;)

Skrevet

Hei,

Jeg er 27 fra Stavanger

Er førstegangs gravid, ser frem til noen spennede måneder frem over😃

Skrevet

Hei :) Jeg er 29 år, fra Sørlandet. Ingen barn fra før :)

Skrevet

Hei! 28 år og bor i Oslo.

Gift og mannen har tre barn fra før. Dette er mitt og vårt første :)

Skrevet

26 år, begges første barn, 4+5 i dag:) begge har full jobb, og alt ligger egentlig til rette for barn:)

Skrevet

27 fra Østlandet. Blir vårt andre barn, har en fra før, født i juli 2014. Fem uker på vei idag :)

Skrevet

31 år fra Østfold, barn nr 3. Og tipper jeg er 5+3

Skrevet

25 år, bor i Bergen. Er 8+0 i dag, og forhåpentligvis holder spiren seg inne til september.. Har hatt en trøblete vei så langt med 5 SA bak oss.. Går på ulike medisiner nå, og følges tett av gynekolog:) sist ultralyd for noen dager siden var alt normalt! :)

Skrevet

Tror jeg tørr å skrive meg opp her nå.. "Bare" 4+4 uker i dag. Jeg er gift, 30 år og bor i Oslo. Vi har en datter på 3 år. Ønsket om nummer to er veldig sterkt, så håper dette går bra ❤️

Skrevet

hei! er 21 år fra lillestrøm. er 4+4 i dag. vi har ingen barn fra før av. 2 sa bak oss, så håper på det beste denne gangen.

Skrevet

29 år fra Buskerud :) Har et barn på snart 6 år, men første for samboer:) Spent, dette er lenge siden :)

Skrevet

31 år frå sogn og fjordane. Har to barn frå før, født i 2009 og 2010 :)

Skrevet

26 år fra Helgeland. Vårt første vellykkede prøverørforsøk, og venter vårt første barn 4. september (foreløpig termin). :)

Skrevet

Hei! Jeg er 29 år og bor i Harstad. Vi er nygifte med ei septembersnuppe på 3 år fra før. Er 6+3 i dag 😊

Skrevet

Hei!

33 år sør for Oslo, vi har ett barn fra før på 6 år, det tok litt tid før vi (les jeg) ble klar for barn nr 2 ;) 

Veldig tidlig enda 4+1

Skrevet

Har termin 1 september.. er 8+1 i dag :)

Skrevet

27 år, samboer og ei datter på 2år, bor på Skedsmokorset :) Litt usikker på hvor langt på vei jeg er, da jeg hadde en MA i desember.. men tipper 4+2 :)

Skrevet

Jeg er 29 år, og bor i Akershus.

Jeg er gift og vi har sammen 2 barn på 1år,og2,5. Vi venter nå nr 3. 4+4 i dag :)

Skrevet

Jeg er 29 år og bor i Buskerud. Er 7+4 i dag og foreløpig termin er 6.september :) Hadde en MA i oktober, så håper virkelig spiren sitter denne gangen! Har en gutt på 2,5 år fra før.

Skrevet

35 år fra Drammen og har ei på 5 år. Termin ca 20 september.

Skrevet

Hei :-) 25 år fra Oslo. Jeg og samboeren venter vårt første barn! Termin rundt 24. September. Er 5+0 idag! :D

Skrevet

Hei, er 25 år fra Telemark. Gravid for andre gang nå, men dessverre endte det ikke godt sist. 

Gravid igjen nå, 4pp etter MA. Termin 21.september. er 5+1 i dag. :-)

Skrevet

28år fra oslo, bosatt i indre troms. Venter vår første rundt 10.sept. Er nå 6+5 i dag :)

Skrevet

Hei:)

Er 31 år fra Rogaland. Har to jenter 6 og 8 år og venter nå vårt 3. Blir første barnet til sambo.

Skrevet

sørlandsjente på 30 år. Har 1 barn fra før, blir 3,5 år mellom dem 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...