Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Er det ekkelt? Har fått time til gynekolog nå til uka, men går med en blødning som ikke vil gi seg. Blir veldig dumt å utsette dette også siden jeg går med en del symptomer som må sjekkes ut. Ååååh, syns det er så ubehagelig, og med blod attpåtil Anonymous poster hash: 4c0fd...8fb
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Det foretas fler gu'er under blødning enn utenom. Så vet du det :-) Anonymous poster hash: 1bc72...576
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Takk Gruer meg fælt, men det var nok til at jeg ikke kommer til å utsette det. Får bare kvinne meg opp! Anonymous poster hash: 4c0fd...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå