Gå til innhold

hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker 4 bokser sukkerfri burn hver dag! Ikke noe annet. Har gjort det i snart 2 år..

Anonymous poster hash: 5b249...d1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du snart vil dø av ett eller annet hjerterelatert.

Anonymous poster hash: 603f6...238

Skrevet

Seriøst? Jeg føler meg svert dålig i kveld sjønner du.. og er egentlig litt redd!

Skrevet

Det har absolutt ikke kroppen din godt av! Begynn med vann istedet :-)

Skrevet

Ingen fler?hi

Skrevet

Ehm, når du sier;" Ikke noe annet." At du KUN drikker burn, og ikke annet drikkevare? Eller at du ikke spiser heller?:P

Tja, når andre drikker kaffe, drikker jeg en battery eller burn for å få litt energi, men ikke så mange på en dag, det går ikke..
Vann bør du absolutt få i deg. Melk også.

Anonymous poster hash: 2b8d6...752
Skrevet

Jo, jeg spiser knekkebrød og annen brødmat. Men aldri vann, melk eller andre drikkevarer nei! Hi

Skrevet

Antar at du spiser mat i tillegg, ellers hadde du vært død nå. Men burn inneholder mye dritt for å si det rett ut. Bytt ut minst 3 av de med vanlig kaffe/te og få i deg vann i tillegg.

Anonymous poster hash: e6fef...47e
Skrevet

Jo, jeg spiser knekkebrød og annen brødmat. Men aldri vann, melk eller andre drikkevarer nei! Hi

knekkebrød og annen brødmat? er det alt? kom deg til legen i morgen! Du trenger sårt en time eller to hos ernæringsfysiolog.

Anonymous poster hash: e6fef...47e

Skrevet

Spiser ikke kjøtt eller noe som kommer fra dyr. Bortsett fra ost og melk som er tilsatt i baksten. Klarer ikke slutte med burn.. må høre hva andre tenker.. kanskje jeg får en aha opplevelse! Vet d er uvanlig, mn ikke hvor ille!

Skrevet

Hehe.. finnes det fler av meg? Nei, bor i oslo:) hi

Skrevet

Sjefen min drikker åtte store red Bull bokser om dagen. Spiser to ganger. Sånn har han og mine kolleger holdt på i over 6 år om ikke lenger. De er kokker og lever av redbull. I de travleste tider går det i koffeintabletter også.

Dette er ikke bra, men ingen av dem er syke og jobber altid opptil 18 timer i døgnet.

Jeg holder meg til en burn og mye vann.

Anonymous poster hash: 86c9e...e9e

Skrevet

Jeg er også slik. Jobber mye, spiser lite, drikker kun burn. Hadde mangel på b12 osv tidligere, men nå er den forhøyet.. sikkert pga burn da det er høyt innhold av det. Jeg har ikke vært helt ærlig med legen så hun tror jeg tar tilskudd i tillegg til at jeg er begynnt og spise kjøtt og egg, noe jeg aldri gjør. Jeg undersøkes for nevrologisk sykdom da jeg strever med rastløse ben og dovner bort i fingre og tær og har sterke smerter som kommer og går i korsryggen muskelsammentrekkninger i rumpa? Magekramper og sterk hodepine. Besvimer ofte og er svimmel. Nå begynner jeg og lure på om det har en sammenheng med kosthold/burn da jeg har vært opoe i 6-8 bokser daglig i fjor. På tide og konfrontere lege? Redd hun tror jeg er psykisk syk og lider av spiseforstyrrelse eller noe:p hi

Skrevet

Jeg er også slik. Jobber mye, spiser lite, drikker kun burn. Hadde mangel på b12 osv tidligere, men nå er den forhøyet.. sikkert pga burn da det er høyt innhold av det. Jeg har ikke vært helt ærlig med legen så hun tror jeg tar tilskudd i tillegg til at jeg er begynnt og spise kjøtt og egg, noe jeg aldri gjør. Jeg undersøkes for nevrologisk sykdom da jeg strever med rastløse ben og dovner bort i fingre og tær og har sterke smerter som kommer og går i korsryggen muskelsammentrekkninger i rumpa? Magekramper og sterk hodepine. Besvimer ofte og er svimmel. Nå begynner jeg og lure på om det har en sammenheng med kosthold/burn da jeg har vært opoe i 6-8 bokser daglig i fjor. På tide og konfrontere lege? Redd hun tror jeg er psykisk syk og lider av spiseforstyrrelse eller noe:p hi

Eeeh hallo...? Selvsagt har din helseproblemer en sammenheng med hva du kjører i deg.

Anonymous poster hash: 91fef...eee

Skrevet

Du er burn-narkis.

Anonymous poster hash: 1e68e...0de

Skrevet

For det første: alle symptomene du har kan - med det forbruket du har hatt og har - være forårsaket av at du drikker så mye burn!

For det andre: du MÅ være ærlig med legen din!!!!!

Du kan utredes herfra til glade jul uten at de finner noe, og du risikerer å bli verre uten å få noen årsak - fordi de ikke vet om inntaket du har hatt og har av burn. Så du MÅ være ærlig med legene!!!

Hvis det er drikken som er årsaken til plagene dine så risikerer du å bli alvorlig syk fordi kroppen din er tappet for livsviktige mineraler over lang tid.

Det er ikke noe flaut ved det, det er mange som er avhengig av slike drikker eller andre stimulerende midler.

Det som ER flaut, det er om du fortsetter å holde denne burn-drikkingen skjult for legene og om du lyver om hvor høyt forbruket har vært og er. Igjen - du MÅ være ærlig med legene!

Koffeinet i drikken kan gi deg mange problemer.

Sukkeret og de andre stoffene (som det ikke er forsket særlig mye på, husker i farta ikke hva de heter) kan gi deg problemer, samt tappe kroppen din for næringsstoffer.

Syren i kaffen og i brusen tapper deg for mineraler, spesielt basedannende mineraler. Flere av disse er du avhengig av for å unngå kramper og problemer med nervesystemet. Det er personer som har dødd av hjertesvikt fordi slike drikker har tappet dem for disse viktige mineralene.

Bestill deg en time til legen i morgen! Om du synes det er vanskelig å si det, så kan du skrive ned hvor mye du har drukket tidligere og hvor mye du drikker daglig nå, og så gir du dette til legen når du kommer dit.

Ta dette på alvor NÅ!

Anonymous poster hash: 9fd93...9b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...