Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Har ei på 18 mnd som har vært syk hele dagen, 38 og 39 i feber. Har tatt dupp på 30 min og 2-3 timer (to dupperkr fordi hun har vært utslått pga sykdom, har ellers klenget på oss og tatt det med ro hele dagen. Nå hr hun grått og grått i 2-3 timer, vi tok henne ut fra rommet 3 ganger fordi vi tenkte at hun er syk og kanskje trengte trøst, men så vil hun bare leke...opp og leke. Hva gjør vi da? Har forsøkt å si at nå er det natta, du må sove. Hun virker trøtt og, men vil opp og leke. Tips? Anonymous poster hash: 7db98...9cc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Hadde latt henne leke. Det blir alltid litt kluss når de er syke, men det går seg fort til igjen. Anonymous poster hash: f3a97...04f
Mammatassar Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Tja, hun er vel i ulage. Prøv å sett deg på soverommet i en stol med barnet på fanget og se om det roer seg? Kanskje hun vips sovner likevel med litt ekstra kos. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Hadde latt henne leke. Det blir alltid litt kluss når de er syke, men det går seg fort til igjen.Anonymous poster hash: f3a97...04f Min erfaring er at det ikke går seg fort til igjen, kvier meg ekstremt for å la henne få leke om natta. Anonymous poster hash: 7db98...9cc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Tja, hun er vel i ulage. Prøv å sett deg på soverommet i en stol med barnet på fanget og se om det roer seg? Kanskje hun vips sovner likevel med litt ekstra kos. God bedring!Kan forsøke det. Forsøkte på sofaen. Hun slappet av i fem min før hun ville leke. Hun har ikke lekt hele dagen, så er sikkert litt " understimulert" sånn sett. Én ting er sikkert, at det ikke blir bhg i morgen! Håper hun (og jeg, har feber jeg og) er bedre så hun kan leke hele dagen Anonymous poster hash: 7db98...9cc
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Har våknet minst hver time siden leggetid 18, kjenner jeg er PASSE desperat nå. Prøvde å ha henne til og sove inne med meg, jada, sov søtt bortsett fra oppvåkning med hyling 3-4 ganger ila de to timene hun var her. Reiste seg etterhvert og ville ut så ligger i egen seng nå, men så er det hyling igjen. Vet ikke hva hun vil, vil ikke ha kos og nærhet, ikke vann, er ikke særlig varm i panna lenger, men får en følelse av at hun kan ha vondt i magen? Anonymous poster hash: 7db98...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå