Gå til innhold

Hva ville dere gjort? (Barn og søvn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 18 mnd som har vært syk hele dagen, 38 og 39 i feber. Har tatt dupp på 30 min og 2-3 timer (to dupperkr fordi hun har vært utslått pga sykdom, har ellers klenget på oss og tatt det med ro hele dagen. Nå hr hun grått og grått i 2-3 timer, vi tok henne ut fra rommet 3 ganger fordi vi tenkte at hun er syk og kanskje trengte trøst, men så vil hun bare leke...opp og leke. Hva gjør vi da? Har forsøkt å si at nå er det natta, du må sove. Hun virker trøtt og, men vil opp og leke. Tips?

Anonymous poster hash: 7db98...9cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde latt henne leke. Det blir alltid litt kluss når de er syke, men det går seg fort til igjen.

Anonymous poster hash: f3a97...04f

Skrevet

Tja, hun er vel i ulage. Prøv å sett deg på soverommet i en stol med barnet på fanget og se om det roer seg? Kanskje hun vips sovner likevel med litt ekstra kos. God bedring!

Skrevet

Hadde latt henne leke. Det blir alltid litt kluss når de er syke, men det går seg fort til igjen.Anonymous poster hash: f3a97...04f

Min erfaring er at det ikke går seg fort til igjen, kvier meg ekstremt for å la henne få leke om natta.

Skrevet

Tja, hun er vel i ulage. Prøv å sett deg på soverommet i en stol med barnet på fanget og se om det roer seg? Kanskje hun vips sovner likevel med litt ekstra kos. God bedring!

Kan forsøke det. Forsøkte på sofaen. Hun slappet av i fem min før hun ville leke. Hun har ikke lekt hele dagen, så er sikkert litt " understimulert" sånn sett. Én ting er sikkert, at det ikke blir bhg i morgen! Håper hun (og jeg, har feber jeg og) er bedre så hun kan leke hele dagen :)

Skrevet

Har våknet minst hver time siden leggetid 18, kjenner jeg er PASSE desperat nå. Prøvde å ha henne til og sove inne med meg, jada, sov søtt bortsett fra oppvåkning med hyling 3-4 ganger ila de to timene hun var her. Reiste seg etterhvert og ville ut så ligger i egen seng nå, men så er det hyling igjen. Vet ikke hva hun vil, vil ikke ha kos og nærhet, ikke vann, er ikke særlig varm i panna lenger, men får en følelse av at hun kan ha vondt i magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...