Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jentungen har feber så jeg ba far om å gi henne en paracet ved kveldsstellet. Når han kom tilbake og jeg spurte om han hadde husket paracet fortalte han at hun hadde slitt litt med å svelge den.. Og vi har BARE stikkpiller i hus. Fungerer fortsatt paraceten eller vil den ikke løses opp riktig? Bør vi gi en til på riktig måte? Unnskyld for dumt spørsmål kanskje men man blir jo så usikker Anonymous poster hash: b7a13...1dc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Innbiller meg at den løses lett opp. Anonymous poster hash: ed17a...6d4
☆☆☆ Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Fungerar nok heilt fint, men stakkars liten.. Skilnaden er vel at paracetamolen er blanda i fett og ikkje talkum.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Det tror jeg ikke noe på.... Er endel trolletråder her i det siste Anonymous poster hash: 69834...9ae
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Fungerar nok heilt fint, men stakkars liten.. Skilnaden er vel at paracetamolen er blanda i fett og ikkje talkum. Uff, bra at den fungerer i alle fall. Takk for svar! Anonymous poster hash: b7a13...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå