Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Sånn bortsett fra å være mor å følge opp barn på sine aktiviteter, hva er ditt??? Jeg trener yoga 3-6 ganger i uken for at jeg "må", men går på ski 2-4 ganger i uken fordi jeg kan. Det er min fritidsaktivitet. Innimellom hekler, broderer og baker jeg fordi jeg vil, men ikke på et sånt nivå at jeg kan kalle det hobby. Når barna blir store håper jeg at jeg kan begynne i korps igjen. Hva er din ting nå og hva kommer du til å starte med når banrna blir større? Anonymous poster hash: c3eef...d04
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Spiller i korps og storband Hvorfor må du vente til ungene blir store før du begynner? Anonymous poster hash: db8cd...a6a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har fire barn mellom 6 og 13 år, og bor slik til at de ikke kan sykle flere km til div treninger nå på vinterstid. Så jeg kjører, henter, leverer og følger opp deres fritidsaktiviteter 5 dager i uken og har ikke tid til egne. Hender jeg går en tur etter at deres økter er over om kvelden, men det er det. Når de blir større og jeg får mer egentid igjen vil jeg begynne jobbe full stilling igjen og trene et par ganger i uken. Anonymous poster hash: 33391...b75
Gemini77 Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Trening på elixia. Ellers ikke så mye fast. Livsnyter
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Spiller i korps og storband Hvorfor må du vente til ungene blir store før du begynner? Anonymous poster hash: db8cd...a6a Vi bor sånn til at barna må kjøres til og fra aktiviteter (5 treninger i uken), itilleg har jeg trenerverv på to av aktivitetene og er mye alene med dem. Jeg har rett å slett ikke tid eller barnevakt til å være med i korps eller få øvd nok til å være med på nivået til det korpset jeg vil enda. Anonymous poster hash: c3eef...d04
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Fem barn. Mine fritidsaktiviteter er matlaging, bilkjøring, heiing, rosing, leksehjelp, høytlesning, trøsting, husarbeid etc. Anonymous poster hash: cf415...e25
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Trener spinning i kjelleren ca.2 ganger uken. Er på strikkeklubb en kveld annen hver uke og strikker hver dag hjemme som hobby. Har aktiv jobb så får mye fysisk der. Liker å gå turer når det ikke er kaldt og glatt og da blir det det gjerne 2-3 kvelder i uken. Anonymous poster hash: 02ca3...f39
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Trener av og til, sliter med motivasjonen! Ellers slapper jeg av foran tven på kveldene eller er med venninner. Anonymous poster hash: 01f4d...e21
frk Nilsen Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Prøver å få til spinning mandag kveld og lørdag formiddag. En og annen styrkeøkt i kjelleren, joggetur på kvelden om det ikke er for glatt eller regner for mye. Skitur i lysløypa på vinteren. Har lyst å spille fotball og/eller innebandy igjen, men det er ikke noen klubb i nærmiljøet. Har tenkt å høre med idrettslaget her om de har noen planer om lag for voksne damer som vil spille for å ha det gøy og få trent i samme slengen. Vet det er flere mødre her i området som har drevet med lagidrett før.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Spiller fiolin faktisk! Tar timer på kulturskolen. Har spilt siden jeg var 7 år ig gikk musikklinja på vgs, men i studietiden ble det minimalt med musikk...Har holdt spillingen jevnt ved like, men er nå aktivt i gang igjen og det føles bra! Kan vel kanskje ikke kalles en "aktivitet", men jeg liker å hekle og elsker å fotografere også Anonymous poster hash: 8748f...35c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Er 100% student og jobber 50 %. Når jeg er ferdig å hente/ levere barna i bhg, gjøre husarbeid, handel, matlaging, oppfølgig av barnas fritidsaktiviteter, lufting/pleie av hund osv så går jeg vel i 2-3 timers underskudd hvert døgn, Så jeg har ikke råd til fritidsaktiviteter. Anonymous poster hash: 6df02...b8f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har aldri hatt hobbyer eller fritidsinteresser. Det har alltid vært kjedelig synes jeg, men det er ikke noe jeg engasjerer meg noe spesielt i. Anonymous poster hash: ade25...2f4
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Jeg synger i kor! 🎶 Og jeg perler. Med Hama. Både stoooore og små prosjekt. Mini, Midi og Fotoperler. Store prosjekt, som tar flere uker å fullføre, og små Minecraft-figurer til ungene.. 😜 Endret 18. januar 2015 av TøffiTrynet☠
LittLykkelig Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Zumba en gang i uken og aerobic en gang i uken. Ellers er jeg med barna, svømmer, aker, møter venner og familie og nyter sofalivet
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Jeg trener krav maga 3-4 timer i uken, det kommer an på hvor mye tid jeg har. Jeg studerer 75% og jobber 80%, og er alene med et barn som også trener 2 ganger i uken. Anonymous poster hash: 6bba6...d83
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Elsker å trene, så blir kun det. Har vært med i både kor og sanggruppe, men ender opp med å heller ville trene.Enten håndball, rulleski, jogging eller styrke. Anonymous poster hash: ee61e...700
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Du og jeg kunne kanskje vært perlevenner, HI! Elsker yoga og jogger heller enn går på ski, siden det ikke er snø her. Liker håndarbeid også. Synd du bor langt borte! Anonymous poster hash: 13c12...27b
Mother Gothel Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Ingenting. Evt måtte det ha vært å pusse opp. Men da må jeg ha ork, lyst, gidd og penger, og alt det kommer sjelden på en gang da, for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Synger i kor🎶 og jogger/går på ski 3 ganger i uka. Har også verv og noen andre aktiviteter som bare er av og til. Men jeg ser nesten aldri på TV... 😉 Anonymous poster hash: 88ff6...cbc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Spiller håndball, da er det ikke tid til mer enn familie og hus i tillegg :-) Anonymous poster hash: 8b0e6...c69
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. januar 2015 #21 Skrevet 18. januar 2015 haha, det nærmeste jeg kommer fritidsaktivitet er facebook
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #22 Skrevet 19. januar 2015 Danser salsa og har hund. Trener litt på studio og liker å male og bake. Bruker nok også en del tid på internet Anonymous poster hash: 1d1bb...09a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #23 Skrevet 19. januar 2015 Spille piano. (Ganske dårlig, til familiens store irritasjon.) Anonymous poster hash: eccd2...1b5
håperpåvinterbarn Skrevet 19. januar 2015 #24 Skrevet 19. januar 2015 Rir vanligvis så ofte jeg kan, men har hatt en lang pause (har et spedbarn på 1 mnd), så nå går hestene uten sko i innhengningen sin bak huset. Blir nok vår før jeg bruker dem igjen. Gleder meg til å komme i gang igjen!!!
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. januar 2015 #25 Skrevet 19. januar 2015 Jeg er alene med 2 små, så kveldene må bli hjemmekvelder. Jeg studerer, driver med frivillig arbeid som hobby. Jeg inviterer venner hjem på middag og lek etter barnehage ukentlig, og finner på mye moro med barna og venner i helgene. Er veldig sosial! Nå skal jeg snart starte egen virksomhet. Da tror jeg ikke at jeg har tid til mer! Elsker livet mitt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå