Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 ...fordi jeg ikke vinner i Lotto/vikinglotto. Jeg vet det er teit at jeg blir lei meg, men sånn er det bare. Poff, så sprakk luftslottene jeg lagde meg om hva jeg skulle gjøre med pengene hvis jeg vant. Jeg får ikke studert, ikke fin bil, ikke kvitt gjeld og ingen ny hytte. Slik har det vært i over 20 år, og fortsatt tror jeg at neste gang blir det meg, og så knuses drømmen. Flere som har det slik? Hva drømmer du om å bruke pengene på? Anonymous poster hash: b6c3f...abf
frk Nilsen Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Hvis du har det sånn hver gang så bør du la være å tippe lotto/vikinglotto.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Slutt å spille! Hadde du satt pengene du spiller for inn på en konto hver uke i de siste 20 årene hadde hatt råd til mye av det du drømmer om! Anonymous poster hash: c2f6d...823
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Da synes jeg skal slutte å spille Lotto. Tenk hvor mye penger du sløser bort, du kommer aldri til å vinne den store premien kun til å ha en unnskyldning for ikke å ta tak i livet ditt. For nå går du jo bare å venter, blir trist og unnskylder hvorfor du ikke får til noe i livet ditt med spillingen din. Forrige uke var siste uke du spilte, bestem deg for det! Ta tak i livet ditt legg en plan for hvordandu skal nå målene dine! Anonymous poster hash: 6b3e1...3db
___ Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Hvis du spiller for 100 kr hver gang hadde du hatt over 200.000 + renter å bruke på studier eller andre ting nå.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har det litt slik. Koser meg med luftslottene hver uke, men blir ikke så fryktelig skuffa når de sprekker. 😊 Drømmer (planlegger egentlig) bl.a. om *enebolig med stor hage (uoppnåelig drøm med våre jobber i denne byen), *ny bil (gjerne to), *nye klær *tannlege *ny mastergrad *to barn til (og gjerne jobbe redusert når barna var små) *betale ned huslåna til våre søsken *slippe å bekymre meg for økonomien *at mannen kan jobbe litt redusert, slik at han ikke blir utbrent Så jeg satser på vikinglotto. Holder ikke med 11 millioner til mine drømmer. 😊 Anonymous poster hash: 5fb05...77b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har det litt slik. Koser meg med luftslottene hver uke, men blir ikke så fryktelig skuffa når de sprekker. 😊 Drømmer (planlegger egentlig) bl.a. om *enebolig med stor hage (uoppnåelig drøm med våre jobber i denne byen), *ny bil (gjerne to), *nye klær *tannlege *ny mastergrad *to barn til (og gjerne jobbe redusert når barna var små) *betale ned huslåna til våre søsken *slippe å bekymre meg for økonomien *at mannen kan jobbe litt redusert, slik at han ikke blir utbrent Så jeg satser på vikinglotto. Holder ikke med 11 millioner til mine drømmer. 😊 Anonymous poster hash: 5fb05...77b Nå skal det sies at jeg omtrent aldri spiller. Kanskje to-fire ganger i året. Jeg anser sjansen (1:98millioner)for å være såå liten at den nesten ikke blir mindre om jeg ikke spiller. 😊 Anonymous poster hash: 5fb05...77b
ms.Pond Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 En liten spenning er det jo, men som regel glemmer jeg å tenke over det. Og oftere enn det glemmer jeg å spille også. Men hvis det går såpass innpå deg så bør du heller ta de pengene du bruker på spill hver uke og sette inn på en konto. Spar sånn i løpet av et år, så ser du plutselig hvor mye penger du har tjent på å ikke spille. Det er ikke like mye som en lottogevinst, men det kan bli det hvis du fortsetter å spare de pengene. Og ikke minst kommer du nærmere drømmene du har, som nå knuses hver uke. Og du slipper å bli lei deg for at du ikke vinner de pengene du ønsker deg. Og for å helle litt kaldt vann i blodet ditt; du vet sannsynligheten for at du vinner toppremien i lotto, og ikke minst vikinglotto? Den er forsvinnende liten... Hørte en artig lignelse på det faktisk; en bøtte er plassert et vilkårlig sted langs toglinjen på strekningen Oslo-Bergen. Du sitter på toget og har en ball, og målet er å treffe oppi bøtta. Lykke til. Så hvis du velger å spille, husk at det skal vanvittig mye til for at du hiver ballen ut på nøyaktig rett tidspunkt og treffer bøtta.
LittLykkelig Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Bruker pantelotteriet jeg da. Pantet akkurat for 16 kr og vant en hundrings.. Hverdagsglede Når jeg ikke vinner så støtter jeg hvertfall røde kors
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Godt å høre det ikke bare er meg. Men plutselig en dag blir det vel kanskje vår tur?!? Anonymous poster hash: 8e80d...5c0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har det litt som deg. Men det var verst da jeg begynte å spille for noen år siden. Nå går det bra har kuttet ut Lotto og viktig Lotto, men bruker 50kr på euro jackpott. Er så liten sjanse for å vinne at jeg av og til glemmer å spille. Anonymous poster hash: 4ed3c...c1b
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 Godt å høre det ikke bare er meg. Men plutselig en dag blir det vel kanskje vår tur?!? Anonymous poster hash: 8e80d...5c0 Håper det blir vår tur ja 😃. HI Anonymous poster hash: b6c3f...abf
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har det litt slik. Koser meg med luftslottene hver uke, men blir ikke så fryktelig skuffa når de sprekker. 😊 Drømmer (planlegger egentlig) bl.a. om *enebolig med stor hage (uoppnåelig drøm med våre jobber i denne byen), *ny bil (gjerne to), *nye klær *tannlege *ny mastergrad *to barn til (og gjerne jobbe redusert når barna var små) *betale ned huslåna til våre søsken *slippe å bekymre meg for økonomien *at mannen kan jobbe litt redusert, slik at han ikke blir utbrent Så jeg satser på vikinglotto. Holder ikke med 11 millioner til mine drømmer. 😊 Anonymous poster hash: 5fb05...77b Det var mange fine (og dyre😄) drømmer. Likte alle kjempegodt. Håper du vinner mer enn sist ukes premie. Hmmm, kanskje jeg skal gå over til bare viking lotto som deg. Klarer ikke helt å slutte, men ser jo poengene fra mange av innleggene her ja. HI Anonymous poster hash: b6c3f...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå