Gå til innhold

mannen har vært utro og jeg mangler bevis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du klart å leve med å vite at mannen har gjort noe du ikke kan tilgi? Jeg har ikke bevis og orker derfor ikke konfrontere han.

Hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: bb7a6...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke tilgi er det ingen fremtid. Det vil skape holdninger mellom deg og mannen som barna vil fange opp.

Enten får du tilgi eller så får du konfrontere ham. Og jeg tror egentlig ikke det første kommer uten det andre.

Livet er for kort til å leve med en man ikke kan tilgi uten å gjøre noe med det. Skal dere fungere sammen så må dere snakke sammen.

Anonymous poster hash: 92796...6fd
Skrevet

Kan du ikke tilgi er det ingen fremtid. Det vil skape holdninger mellom deg og mannen som barna vil fange opp.

Enten får du tilgi eller så får du konfrontere ham. Og jeg tror egentlig ikke det første kommer uten det andre.

Livet er for kort til å leve med en man ikke kan tilgi uten å gjøre noe med det. Skal dere fungere sammen så må dere snakke sammen.

Anonymous poster hash: 92796...6fd

Vi har ikke barn. Dessuten er min holdning mot han den sammesom før. Jeg er ikke sur for noe jeg ikke kan vite med 100% sikkerhet. Elsker han like høyt til han evt innrømmer noe.

Anonymous poster hash: bb7a6...352

Skrevet

Du vet det helt sikkert? Eller er det noe du mistenker på bakgrunn av noe han har sagt eller gjort? 

Hvis du vet det helt sikkert, så ville jeg ha konfrontert han med det. Du trenger ikke bevise noe dere begge  i så fall vet. Om han nekter, men du vet at det er sant, så viser det bare hvilken ynkelig mann han er. Hadde egentlig sagt rett ut at jeg vet at han er  utro, og at han har én sjanse til å innrømme det, for at han skal få beholde en del av ærbarheten og manndommen, og for at dere skal ha muligheten til et samarbeid fremover. Og så må du finne ut om dette er noe du vil prøve å jobbe gjennom dersom han er med på det, eller om du vil ha et rent brudd og flytte fra hverandre. 

Anonymous poster hash: 08e86...e9a
Skrevet

Ikke si noe til han, for så lenge du ikke har bevis kommer han bare til og nekte. Eneste han gjør er og skjule sporene sine bedre... Om han ikke tror at du mistenker noe, så blir han også sløvere med og skjule sporene etter seg. Men hvordan fikk du mistanke ?

Skrevet

Er du helt sikker på at han har vært utro eller tror du det?

Skrevet

Hvordan veta du det?

Jeg hadde ikke gjort noen ting uten å være 100% sikker.

og uten barn i bildet hadde jeg gått på flekken.

Anonymous poster hash: 8c052...f1f

Skrevet

Bevis eller ikke, har du ingen tillit til han (og heller ikke tillit til at han vil innrømme det hvis det stemmer) så har dere ikke noen grunn til å være i et forhold med hverandre. No trust, no love.

Anonymous poster hash: 2c9ac...1e7

Skrevet

Bevis eller ikke, har du ingen tillit til han (og heller ikke tillit til at han vil innrømme det hvis det stemmer) så har dere ikke noen grunn til å være i et forhold med hverandre. No trust, no love.

Anonymous poster hash: 2c9ac...1e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...