Gå til innhold

Cecilie Skog; for en fantastisk dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på programmet med henne og Truls Svendsen. Hun virker så positiv, tålmodig og omsorgsfull. Hun er nok en fantastisk mamma💙

Anonymous poster hash: 100a8...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Fulgte Rolf og henne lenge fram til han døde og har selvfølgelig fulgt henne etterpå. Hun er så fantastisk og hun fortjener virkelig alt godt i verden😊

Skrevet

Helt enig. 

Jeg har hatt det privilegium å hilse på henne privat, og å se henne "live" på foredrag, og hun er helt fantastisk vakker. Der snakker vi utstråling, hun er helt nydelig og fantastisk på alle måter. :)

Skrevet

Imponerende å gå den turen med ansvaret for Truls når hun er gravid selv....

Anonymous poster hash: 55172...654
Skrevet

Enig! Utrolig herlig dame! Men når er det programmet med hun og Truls spilt inn? Fikk ikke hun barn i fjor?

Anonymous poster hash: b88c5...41b

Skrevet

Enig! Utrolig herlig dame! Men når er det programmet med hun og Truls spilt inn? Fikk ikke hun barn i fjor?

Hun var seks uker på vei når turen startet. Respekt! Når jeg var seks uker på vei lå jeg på sykehuset å klarte knapt å gå på toalettet selv.

Anonymous poster hash: 100a8...3fc

Skrevet

Ok takk! Har ikke sett den første episoden. Har hun sagt at hun er gravid i programmet?

Skrevet

Nei men det er jo bare å regne seg bakover så skjønner man at hun var gravid under innspillingen ☺

Anonymous poster hash: 94a9d...f5b

Skrevet

Hun fant ut at hun var gravid under innspillingen, og en periode tullet de med å endre serienavnet til "Tjukka og Lillebror" :D

Skrevet

Enig, hun er en nydelig dame!

Anonymous poster hash: 5a142...79c

Skrevet

Det kom fram på god kveld norge der hun sa hun var 6 uker på vei. Hun fortjener all lykke, herlig dame!

Anonymous poster hash: 9ccc6...722

Skrevet

Hun er imponerende :) Hvor langt var hun på vei under Grønlandsekspedisjonen? Er det ikke litt risiko å være på en slik ekspedisjon når man er gravid?

Anonymous poster hash: a211a...f68
Skrevet

Var på et foredrag med henne og hun er veldig inspirerende! Er det noen som vet hvem som har malt bildet med fjell som hun hadde i stua si? Det var nydelig!!

Anonymous poster hash: 10d71...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...