Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Burde jeg bli bekyrmet jenter? Jeg har ikke kjennt liv tidligere(tror jeg) har ikke barn fra før så er litt usikker på hvordan det kjennes. Men idag har jeg ikke kjennt noe, er det vanlig? Blir så utorlig redd.. Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Du blir plutselig bekymret nå idag når du ikke har kjent noe til nå?! Er vanlig å kjenne noe ja men husker ikke hvor ofte .. Drikk noe søtt og ligg helt i ro.. Press litt rundt forbi på magen Anonymous poster hash: a7937...28a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Er fra uke 24 man skal ha kjent liv og siden du er så nært så hadde jeg ringt føden og spurt hva de tenker. Hvor ligger morkaken din? Håper det går bra! Anonymous poster hash: bd6ec...396
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Er fra uke 24 man skal ha kjent liv og siden du er så nært så hadde jeg ringt føden og spurt hva de tenker. Hvor ligger morkaken din? Håper det går bra! Anonymous poster hash: bd6ec...396 Burde jeg ringe ikveld? Bor veldig langt unna sykehuset.. Jeg har jo kjennt noe, men ikke hver dag. Men i dag har jeg ikke kjennt noen idag... Derfor jeg blir veldig redd Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Du burde drikke saft eller sjokomelk !! Så legger du deg på ryggen i sofaen og kjenner godt etter Anonymous poster hash: a7937...28a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Er fra uke 24 man skal ha kjent liv og siden du er så nært så hadde jeg ringt føden og spurt hva de tenker. Hvor ligger morkaken din? Håper det går bra! Anonymous poster hash: bd6ec...396 Jeg hadde placenta previa, morkake foran åpningen men den har flyttet på seg når jeg var på oul, i følge legen. Mener den er på bakre vegg? Jeg er ikke helt sikker Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Du burde drikke saft eller sjokomelk !! Så legger du deg på ryggen i sofaen og kjenner godt etter Anonymous poster hash: a7937...28a Ett glass med saft holder eller flere? Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Skal holde med ett ! ikke sukkerfri såklart Anonymous poster hash: a7937...28a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Skal holde med ett ! ikke sukkerfri såklart Anonymous poster hash: a7937...28a Er det mulig har saft fra fun light men den er uten sukker, appelsin Juice fra Sunniva men den er også uten sukker ser det sånn ut. Står ingenting om sukker i den i alle fall.. så da har jeg ingenting med sukker av drikke. Hjelper det å spise kake? Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Jeg tolket hovedinnlegget ditt som at du aldri har kjent liv, er fra uke 28 man skal kjenne liv daglig. Men om du er bekymret så ring føden og snakk med de, er ikke sikkert at du må dra dit nå. Men ring nå ja. Ang det å drikke noe kaldt og søtt så gjør det men ikke få panikk om det ikke fungerer. Min baby reagerte aldri på det. Når jeg hadde privat 3d-ul så lå han helt i ro og skjulte ansiktet sitt så for å få han til å flytte på seg så drakk jeg masse iskald saft som jeg fikk + cola som jeg hadde med, men han rørte ikke på seg da. Hadde sånn registrering på magen en gang fordi han hadde litt for høy puls under en vanlig svangerskapskontroll, og han var helt i ro da (registreringen skal registrere bevegelser og annet) og de ga meg masse iskald saft. Ingen reaksjon. Ellers drakk jeg en del isvann fordi jeg var så varm som gravid, ingen reaksjon. Men han er 1 år nå, så det gikk bra Anonymous poster hash: bd6ec...396
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Skal holde med ett ! ikke sukkerfri såklart Anonymous poster hash: a7937...28a Er det mulig har saft fra fun light men den er uten sukker, appelsin Juice fra Sunniva men den er også uten sukker ser det sånn ut. Står ingenting om sukker i den i alle fall.. så da har jeg ingenting med sukker av drikke. Hjelper det å spise kake?Anonymous poster hash: 847b4...bbf Er naturlig fruktsukker i Sunniva juice. Men ha sukker i da, om du har vanlig sukker. Anonymous poster hash: bd6ec...396
QueeenBeee Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Da jeg gikk med nr 1 så hadde jeg foroverliggende morkake som tok sparkene. Jordmor ga beskjed om at viss jeg ikke hadde kjennt spark innen uke 24 så skulle jeg sendes på UL. Kjennte gode kraftige spark et par dager før uke 24. Ring jordmor du om så bare for å få høre hjertet.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Jeg tolket hovedinnlegget ditt som at du aldri har kjent liv, er fra uke 28 man skal kjenne liv daglig. Men om du er bekymret så ring føden og snakk med de, er ikke sikkert at du må dra dit nå. Men ring nå ja. Ang det å drikke noe kaldt og søtt så gjør det men ikke få panikk om det ikke fungerer. Min baby reagerte aldri på det. Når jeg hadde privat 3d-ul så lå han helt i ro og skjulte ansiktet sitt så for å få han til å flytte på seg så drakk jeg masse iskald saft som jeg fikk + cola som jeg hadde med, men han rørte ikke på seg da. Hadde sånn registrering på magen en gang fordi han hadde litt for høy puls under en vanlig svangerskapskontroll, og han var helt i ro da (registreringen skal registrere bevegelser og annet) og de ga meg masse iskald saft. Ingen reaksjon. Ellers drakk jeg en del isvann fordi jeg var så varm som gravid, ingen reaksjon. Men han er 1 år nå, så det gikk bra Anonymous poster hash: bd6ec...396 Formulerte meg kanskje litt dårlig, prøvde bare å skrive at jeg har kjennt noe som skjer i magen min tidligere denne uken f.eks men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne ut, vet ikke hvordan spark kjennes? Har ingen rundt meg med den erfaringen derfor jeg spør her :/ det som jeg har kjennt tidligere som jeg tror er spark fra babyen, har jeg ikke kjennt i hele dag :/ Derfor er je redd. Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Da jeg gikk med nr 1 så hadde jeg foroverliggende morkake som tok sparkene. Jordmor ga beskjed om at viss jeg ikke hadde kjennt spark innen uke 24 så skulle jeg sendes på UL. Kjennte gode kraftige spark et par dager før uke 24. Ring jordmor du om så bare for å få høre hjertet. Drukket Juice, venter en halv time. Så ringer jeg føden. Hva skal jeg si egentlig? At jeg ikke har kjennt spark i hele dag? Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Skal holde med ett ! ikke sukkerfri såklart Anonymous poster hash: a7937...28a Er det mulig har saft fra fun light men den er uten sukker, appelsin Juice fra Sunniva men den er også uten sukker ser det sånn ut. Står ingenting om sukker i den i alle fall.. så da har jeg ingenting med sukker av drikke. Hjelper det å spise kake?Anonymous poster hash: 847b4...bbf Er naturlig fruktsukker i Sunniva juice. Men ha sukker i da, om du har vanlig sukker. Anonymous poster hash: bd6ec...396 Magen min blir veldig hard så si hver dag, jordmor sa det er kynnere. Hvis jeg får det i løpet av kvelden vil det kanskje være ett bekreftelse at alt er bra med barnet? Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Om barnet skulle være dødt så er det ikke sikkert at kroppen vet det ennå så da tror jeg at man kan få kynnere. Men kan ta feil. Men du er ennå ikke i uke 28 så det er sikkert liv inni deg Ring føden og si det sånn som det er, og de vet hva de skal spørre om. Sier de at det er ingen grunn til bekymring så kan du senke skuldrene Anonymous poster hash: bd6ec...396
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Om barnet skulle være dødt så er det ikke sikkert at kroppen vet det ennå så da tror jeg at man kan få kynnere. Men kan ta feil. Men du er ennå ikke i uke 28 så det er sikkert liv inni deg Ring føden og si det sånn som det er, og de vet hva de skal spørre om. Sier de at det er ingen grunn til bekymring så kan du senke skuldrene Anonymous poster hash: bd6ec...396 Hoff! Ringte på sykehuset og hun ba meg spise og drikke, så skulle hun ringe etter en time. Med var det ei Anna som ringte, og hun ba meg gjøre det samme. Merker forsatt ikke noe liv eller spark. Fikk nr til poliklinikken for å ringe heller dit i morgen tidlig å Eventuelt komme til sjekk. Hu ene sa at barnet sover 80/90% tiden å at barnet var så liten enda at man ikke trengte å kjenne spark. Hmm... Anonymous poster hash: 847b4...bbf
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #18 Skrevet 19. januar 2015 Min baby var veldig rolig hele svangerskapet men jeg tror jeg begynte å kjenne daglige bevegelser rundt uke 24. Hvordan gikk det å spise og drikke? Anonymous poster hash: bd6ec...396
QueeenBeee Skrevet 19. januar 2015 #19 Skrevet 19. januar 2015 Da jeg gikk med nr 1 så hadde jeg foroverliggende morkake som tok sparkene. Jordmor ga beskjed om at viss jeg ikke hadde kjennt spark innen uke 24 så skulle jeg sendes på UL. Kjennte gode kraftige spark et par dager før uke 24. Ring jordmor du om så bare for å få høre hjertet.Drukket Juice, venter en halv time. Så ringer jeg føden. Hva skal jeg si egentlig? At jeg ikke har kjennt spark i hele dag? Anonymous poster hash: 847b4...bbf Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt og sakt det som det var. "Jeg er x uker og har enda ikke kjennt spark. Kan dere sjekke babyn om alt er i orden slik at jeg kan slappe av?"
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #20 Skrevet 19. januar 2015 Merket ikke tydelige spark hver dag før uke 26 ca! Men morkake på framvegg denne gangen.. Håper du har ringt? Anonymous poster hash: 8754d...56a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #22 Skrevet 19. januar 2015 Håper det går bra! Anonymous poster hash: bd6ec...396
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #23 Skrevet 20. januar 2015 Dutt.. Håper alt er vel med dere begge. Anonymous poster hash: f1502...f98
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #24 Skrevet 20. januar 2015 Dytt Anonymous poster hash: 1f3e0...1b9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #25 Skrevet 6. februar 2015 dytt Anonymous poster hash: 5d2ca...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå