Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hva handler den om? Anonymous poster hash: 85801...b11
SuperFries Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Den danske er strålende! Den amerikanske er typisk amerikansk,og ikke like god.
Fandens Oldemor Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Ja, se den danske! Heldige du som kan se Broen for første gang!
Light of my life Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Ja! Type politi/spenningsserie. Heter Broen fordi den handler om kriminalitet/etterforskning på tvers av landegrensene Sverige-Danmark (broen fra Malmø til København). Den amerikanske er ikke på langt nær like bra.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Ja! Anonymous poster hash: bc38e...755
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Nei! Synes den var dårlig. Men den er jo dansk da, så kan kanskje ikke forvente mer... Anonymous poster hash: 22839...e51
Fandens Oldemor Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Nei! Synes den var dårlig. Men den er jo dansk da, så kan kanskje ikke forvente mer... Anonymous poster hash: 22839...e51 😳
petite fleur Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Kjempebra, spesielt sesong 1. Gled deg
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Vi har begynt å se serien to ganger men mistet lysten til å se videre begge gangene. Er det en treg start? Anonymous poster hash: a7b2b...5e0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Den danske, sesong 1, er helt fantastisk!! Jeg og mannen så denne sammen, via netflix, og når vi hadde kommet noen episoder ut i sesongen klarte vi nesten ikke legge den fra oss. Anbefales!! Anonymous poster hash: 3cc1a...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå