Gå til innhold

Hva forbinder dere med navnet Julie ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å kalle jenta i magen det...

 

Anonymous poster hash: 09b33...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe søtt og uskyldig

 

Anonymous poster hash: b9530...d13

Skrevet

Tenker ikke på noe spesielt...

Det er jo et veldig søtt navn, så om du liker det så går du for det :)

Skrevet

Verdens skjønneste tantebarn.

 

Anonymous poster hash: ef8ae...4b3

Skrevet

Meg selv :)

 

Anonymous poster hash: 70db2...53e

Skrevet

Ei flott jente som ble Norgesmester i fjor :)

Skrevet

Et navn jeg selv kunne tenke meg å kalle jenta mi. Mannen er ikke helt overbevist, så blir nok et annet navn, men jeg syns Julie er et fint navn! Jeg syns ikke det er for søtt (men det har nok noe med at jeg kjenner ei lita jente som heter Julie, og hun er ei tøff jente som liker best å leike med gutta)

 

Anonymous poster hash: 28954...341

Skrevet

Jeg hadde bestemt meg for at jenta i magen skulle hete Julie, så jeg tenker automatisk på det. Jeg fikk en gutt, så det ble en Henrik i stedet :)

 

Anonymous poster hash: 150f1...eb8

Skrevet

Av en eller annen grunn liker jeg ikke bokstaven u, og i Julie er den veldig fremtredende. Aner ikke hvorfor jeg tenker slik, bare jeg som er rar. Niesen min heter Julie, og i starten var jeg ikke begeistret, men hun er verdens skjønneste jente, så navnet har vokst på meg :)

 

Anonymous poster hash: 04321...01d

Skrevet

En feminin, vakker og klassisk jente



Anonymous poster hash: 319ea...e59
Skrevet

Strindberg ;)

 

Anonymous poster hash: 56bb3...772

Skrevet

Min skjønne, lille datter som måtte forlate denne verden så altfor tidlig. En stor, stor sorg som så altfor få skjønner noe av.

 

Anonymous poster hash: ce48b...27c

Skrevet

Min skjønne, lille datter som måtte forlate denne verden så altfor tidlig. En stor, stor sorg som så altfor få skjønner noe av.

 

Anonymous poster hash: ce48b...27c

😪 Klem til deg og lille Julie jenta di

 

Anonymous poster hash: b9530...d13

Skrevet

Forbinder det med ei god venninne. Passer navnet sitt kjempegodt.

 

Anonymous poster hash: 2f641...ab0

Skrevet

Forbinder det med ei god venninne. Passer navnet sitt kjempegodt.

 

Anonymous poster hash: 2f641...ab0

Samme her 😊

 

Anonymous poster hash: d5ee3...a2d

Skrevet

Bøkene om Julie av Elstad. Vakkert navn!

Gjest ♡perla
Skrevet

Min skjønne, lille datter som måtte forlate denne verden så altfor tidlig. En stor, stor sorg som så altfor få skjønner noe av.

 

Anonymous poster hash: ce48b...27c

Stor klem til deg! ❤ Enig i at man blir "alene" men en slik sorg.... 😯

 

Ellers forbinder jeg navnet Julie med ei jeg absolutt ikke har noe til overs for, så jeg liker ikke det navnet noe særlig. ..

Skrevet

Julie er flott! Sterkt navn. Tenker bl.a. på mor til Alf Prøysen, hun het Julie og var ei rakrygga lita kvinne som ikke lot seg verken tråkke på eller bli fratatt verdighet selv om hun var husmannskjerring og plassert langt nede på rangstigen i et den gang klassedelt Ringsaker.

 

Anonymous poster hash: 92fd9...876

Skrevet

Søt :)

 

Anonymous poster hash: 3d2f5...15c

Skrevet

Datteren min heter det. Nydelig navn.

 

Anonymous poster hash: 8f78d...f13

Skrevet

Jeg heter det og synes at det er et ålreit navn å ha  ;)

Det funker på de fleste språk også, selv om uttalen blir litt annerledes. Det eneste stedet jeg har slitt var på utveksling i Kina, hvor jeg endte opp som Zhu-li. Men det gikk jo på et vis det også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...