Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Har så lyst å kalle jenta i magen det... Anonymous poster hash: 09b33...bfa
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Noe søtt og uskyldig Anonymous poster hash: b9530...d13
Lykken_er_tre Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Tenker ikke på noe spesielt... Det er jo et veldig søtt navn, så om du liker det så går du for det
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Verdens skjønneste tantebarn. Anonymous poster hash: ef8ae...4b3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Meg selv Anonymous poster hash: 70db2...53e
Maleficent Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Ei flott jente som ble Norgesmester i fjor
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Et navn jeg selv kunne tenke meg å kalle jenta mi. Mannen er ikke helt overbevist, så blir nok et annet navn, men jeg syns Julie er et fint navn! Jeg syns ikke det er for søtt (men det har nok noe med at jeg kjenner ei lita jente som heter Julie, og hun er ei tøff jente som liker best å leike med gutta) Anonymous poster hash: 28954...341
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Jeg hadde bestemt meg for at jenta i magen skulle hete Julie, så jeg tenker automatisk på det. Jeg fikk en gutt, så det ble en Henrik i stedet Anonymous poster hash: 150f1...eb8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Av en eller annen grunn liker jeg ikke bokstaven u, og i Julie er den veldig fremtredende. Aner ikke hvorfor jeg tenker slik, bare jeg som er rar. Niesen min heter Julie, og i starten var jeg ikke begeistret, men hun er verdens skjønneste jente, så navnet har vokst på meg Anonymous poster hash: 04321...01d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 En feminin, vakker og klassisk jente Anonymous poster hash: 319ea...e59
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Strindberg Anonymous poster hash: 56bb3...772
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Min skjønne, lille datter som måtte forlate denne verden så altfor tidlig. En stor, stor sorg som så altfor få skjønner noe av. Anonymous poster hash: ce48b...27c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Min skjønne, lille datter som måtte forlate denne verden så altfor tidlig. En stor, stor sorg som så altfor få skjønner noe av. Anonymous poster hash: ce48b...27c 😪 Klem til deg og lille Julie jenta di Anonymous poster hash: b9530...d13
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Forbinder det med ei god venninne. Passer navnet sitt kjempegodt. Anonymous poster hash: 2f641...ab0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Forbinder det med ei god venninne. Passer navnet sitt kjempegodt. Anonymous poster hash: 2f641...ab0 Samme her 😊 Anonymous poster hash: d5ee3...a2d
Bumblebeee Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Bøkene om Julie av Elstad. Vakkert navn!
Gjest ♡perla Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Min skjønne, lille datter som måtte forlate denne verden så altfor tidlig. En stor, stor sorg som så altfor få skjønner noe av. Anonymous poster hash: ce48b...27c Stor klem til deg! ❤ Enig i at man blir "alene" men en slik sorg.... 😯 Ellers forbinder jeg navnet Julie med ei jeg absolutt ikke har noe til overs for, så jeg liker ikke det navnet noe særlig. ..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Julie er flott! Sterkt navn. Tenker bl.a. på mor til Alf Prøysen, hun het Julie og var ei rakrygga lita kvinne som ikke lot seg verken tråkke på eller bli fratatt verdighet selv om hun var husmannskjerring og plassert langt nede på rangstigen i et den gang klassedelt Ringsaker. Anonymous poster hash: 92fd9...876
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #21 Skrevet 19. januar 2015 Søt Anonymous poster hash: 3d2f5...15c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #22 Skrevet 19. januar 2015 Datteren min heter det. Nydelig navn. Anonymous poster hash: 8f78d...f13
Julie (: Skrevet 19. januar 2015 #23 Skrevet 19. januar 2015 Jeg heter det og synes at det er et ålreit navn å ha Det funker på de fleste språk også, selv om uttalen blir litt annerledes. Det eneste stedet jeg har slitt var på utveksling i Kina, hvor jeg endte opp som Zhu-li. Men det gikk jo på et vis det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå