Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Sjenk, vitrineskap, tvbenk og spisestue i eik, stuebordet er hvitt, men det skal byttes en eller annen gang. Spørsmålet mitt er da om det blir for mye med et konsollbord i eik, samme serie som de andre stuemøblene mine? Anonymous poster hash: 390b0...7b7
Light of my life Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Vanskelig å svare på siden smak er meget subjektivt, men ikke min cup of tea med så mye eikemøbler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå