Gå til innhold

Kan det bli oss igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet om dette før.. Han følte seg usikker osv. Har fortsatt litt kontakt på snap.. Etter en såkalt "pause" kan det bli oss igjen? Noen som har opplevd lignende? I dag skulle vært vår 1 års dag som par, men neida.. Her sitter jeg og grubler. Men vil ikke mase på han heller, føler jeg bare skyver han bort....

Anonymous poster hash: 705eb...140

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm....er det du med han som ikke gadd svare på sms?

Anonymous poster hash: 05ed2...e52

Skrevet

Ja det er sikkert meg.. Svarer ikke når jeg skriver på fb/msn, men sender snap.. Jeg postet forresten et <3 på fb veggen hans, men han tok det bort... :( han er på jobb noen uker til.. Har lyst å sende mld for å føre om vi skal treffes når han kommer hjem, men er det noen vits???

Skrevet

Ja det er sikkert meg.. Svarer ikke når jeg skriver på fb/msn, men sender snap.. Jeg postet forresten et <3 på fb veggen hans, men han tok det bort... :( han er på jobb noen uker til.. Har lyst å sende mld for å føre om vi skal treffes når han kommer hjem, men er det noen vits???

Denne typen tråder svarer jeg aldri på. Men, når han fjerner ditt innlegg på FB siden sin så ligger det nok i luften at dette er døfødt. Nei, pakk han bort, slett han fra Snap og kom deg videre. Dette er absolutt ingen ting å samle på.

Anonymous poster hash: c8329...765

Skrevet

Denne typen tråder svarer jeg aldri på. Men, når han fjerner ditt innlegg på FB siden sin så ligger det nok i luften at dette er døfødt. Nei, pakk han bort, slett han fra Snap og kom deg videre. Dette er absolutt ingen ting å samle på.

Glemte å skrive at du gjerne må sende den meldingen. Men, det eneste du oppnår er en av to ting. Enten blir du skuffa fordi han ikke svarer deg, eller så er han kåt og ser muligheten til å kunne bruke deg som et spermtoalett for så å fordufte til neste gang han er kåt og finner ikke noe bedre...

Skrevet

Jeg vet.. Dersom jeg skriver flere mld og ikke får svar, blir det bare verre. Det er bare så vondt at det ble slik..jeg kan liksom ikke forstå hvorfor... :(

Skrevet

Jeg vet.. Dersom jeg skriver flere mld og ikke får svar, blir det bare verre. Det er bare så vondt at det ble slik..jeg kan liksom ikke forstå hvorfor... :(

Det er desverre slik at man skal ikke alltid forstå alt. La det ligge og kom over han... Du skal se det at når du mister interessen for han, så står han på trappa di igjen. Men, arkiver de følelsene og tankene du har rundt oppførselen hans nå. For tar du han inn i varmen igjen da, vil du innen kort tid sitte i samme situasjonen igjen...

Skrevet

Det beste du kan gjøre for deg selv er å akseptere at du trolig ikke kommer til å forstå. Aksepter det. Vanskelig, ja, men hvis du hele tiden fokuserer på at du måååå ha et svar for å forstå, da hindrer du deg selv fra å greie å gå videre og få et godt liv.

Han har tydeligvis gått videre. Ikke sikkert han forstår noe heller (min eks forstår ikke hvorfor han gjorde det slutt, og jeg prøver ikke en gang å forstå), men han har gått videre.

Det at han slettet det på fb fra deg, det bør fortelle deg alt du trenger å vite!

Slett ham fra alle sosiale medier slik at du slipper å følge med på hva han gjør. Bare slett ham.

Om du er den samme jeg har svart før så anbefalte jeg deg å gjøre det sist også.

Det er på tide å innse realiteten - mannen vil ikke ha noe forhold til deg!

Ikke fortsett å plage og seigpine deg selv ved å stadig ta kontakt og stadig bli avvist.

Gå videre nå!

Og det første du da må gjøre er å kutte all kontakt.

Anonymous poster hash: b60b4...a75

Skrevet

Jeg klarer ikke det..er tydeligvis en svak person :( men hver gang jeg får en snap får jeg et håp..tenker han på meg likevel?? Men han sender sikkert snap bare for å holde det litt gående.. Skulle ønske jeg kunne klare å være sterk og bare overse han! Ikke lett... Og akkurat nå føles det ut som jeg er den eneste i hele verden som er alene.....

Skrevet

Jeg klarer ikke det..er tydeligvis en svak person :( men hver gang jeg får en snap får jeg et håp..tenker han på meg likevel?? Men han sender sikkert snap bare for å holde det litt gående.. Skulle ønske jeg kunne klare å være sterk og bare overse han! Ikke lett... Og akkurat nå føles det ut som jeg er den eneste i hele verden som er alene.....

Eller så ligger du bare inne i en gruppe som får fellesmelding...

Skrevet

Huff, stakkars deg. Vet så godt hvordan du har det.

Det at han fjernet hjertet bør du se på som et tegn fra han at det er over. Slett han og kom deg videre. Det er det eneste som hjelper.

Anonymous poster hash: 12e33...79e
Skrevet

Han bør du slette fra snap og fb. Han er IKKE interessert.

Anonymous poster hash: 05ed2...e52

Skrevet

Link til tidligere innlegg?

Anonymous poster hash: 4494e...663

Skrevet

Nei det blir ikke dere to igjen.

Du er en "venn" og ligger i en snapgruppe der alle får bilde.

Slett han og glem han.

Den eneste personen du sårer er deg!

Anonymous poster hash: 44be6...a37

Skrevet

Det handler om å ville.... det handler ikke så mye om styrke.

Du ønsker ikke å akseptere at det er slutt. Du ønsker å holde på kontakten med ham i tiiiiiiiiilfelle han skulle ombestemme seg.

Du vil ikke gå inn i sorgen over å ha mistet ham - selv om du selv forsterker sorger hver eneste gang du har kontakt med ham, hver eneste gang han avviser deg.

Så i steden for å gå videre og velge et bedre liv for deg selv så velger du å ha en kontakt som bare gjør det vondere for deg. Du blir sittende igjen og dyrke sorgen over ham, mens han går videre i livet sitt.

Slik det er nå så dyrker du en fantasi, og det eneste som kommer ut av det er at du får det verre og verre. Hva gjør du den dagen du finner ut at du har kastet bort 1-2-3-5? år på å dyrke noe som ikke finnes?

Vær så snill, ikke gjør det mot deg selv!

Ja, det er forb.... vondt. Men det er likevel et valg du tar nå.

Det er ikke så vanskelig å slette ham på fb, snap osv. Det er noen få tastetrykk. Om du vil, så kan du.

Hvis denne mannen virkelig er glad i deg (noe han trolig ikke er siden han har avsluttet forholdet og i tillegg sletter spor etter deg på fb!), da vil han finne deg igjen, selv om du har slettet ham på fb og snap og ev. andre sosiale medier.

Slik det er nå, når du sender et hjerte til ham på fb når dere ikke er sammen, da kveler du ham.

Kutt all kontakt, hvis han likevel vil ha deg så vet han hvor han finner deg.

Anonymous poster hash: b60b4...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...