Gå til innhold

1,5 åring i syden, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å ha med barn i denne alderen på ferie? Hvordan gjør dere det med soving osv, hun er ikke så vandt til å sove i vogn... Hva er best, all inclusive eller ikke?

Takker for svar!

Anonymous poster hash: a5ec6...a94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Bulgaria når minste var litt over året. Hadde med ei trille som kunne legges helt ned, hun var vant med å sove i vogn da.

Bestilte rom med babyseng og barnestol, var også med trille, men den var svært dårlig.

Vi hadde all inclusive og likte det godt, de største barna var veldig fornøyd med det, de kunne bestille pizza når som helst 😉.

Er ikke reisevant, dette var vår første tur, håper på ny tur snart, men blir litt dyrere nå som nr fire kommer snart, og største er over 13 år.

Anonymous poster hash: c8aad...dbb

Skrevet

Vi var i Tyrkia når eldste var 2 1/2 mnd. og 14 mnd. Gikk helt fint det. Vi var med broren til mannen og kona, så mannfolka satt inne noen dager mens barnet sov. Andre dager sov barnet i vogna. Men han var veldig glad i varme og trivdes godt i 40 grader.

Han var også så utslitt av varmen at kriteriene for å sove ikke var så strenge :P  Men noen er flinkere til å sove enn andre.

Vi har aldri all inclusive.

Skrevet

Det går helt fint. De merker at de ikke er hjemme, mine har lett sovet i vogn selv om de ikke har vært vant emd det. Jeg har også bestilt rom med balkong slik at jeg kan sitte der om de skal sove på rommmet. Personlig syns jeg all- inclusive er dødskjedelig, halve ferien er å være sent ute og se på livet og spise god mat. Har da hatt med vogn, og ungene har sovnet om de vil, eller vært oppe til vi er tilbake på hotellet i 22-23 tiden. Det har også fungert veldig bra. 

Anonymous poster hash: d0041...92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...