Gå til innhold

Min datter juger hele tiden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det meste har jeg funnet ut nå. Hun gir også mindre søsken skyld og i flere år har de nok tatt støyten når storesøster har gjort no galt. Man må holde på i timesvis hvis hu skal innrømme noe og hun gir skylda på andre hele tiden. Føler jeg har prøvd det meste. Hvordan få hun til å slutte? Hun er 6 år.

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

 

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

 

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Skrevet

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

 

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

 

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

 

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

 

Voksne som svikter barn er sjokkerende.

 

Anonymous poster hash: b53b0...972

Skrevet

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Skrevet

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

 

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket!

 

Anonymous poster hash: b53b0...972

Skrevet

 

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket! Anonymous poster hash: b53b0...972

om ikke du har vært i situasjonen, så hold heller kjeft.

Vær så snill. Så du mener at en person skal ødelegge hverdagen for andre barn? Lage et helvete og sette foreldre og søsken opp mot hverandre?

Kanskje hun får det bedre med andre rutiner og strengere rammer.

For vi er ikke i stand til å hjelpe mer, vi vet ikke mer og trenger virkelig hjelp.

Nå er ikke hun hos oss i det hele tatt lenger, men det går ikke en dag, en time uten at jeg tenker på henne .

Hva hun gjør og hvor hun er.

Det eneste jeg øsnker for jenta , er at hun skal få det godt.

Men hun motarbeider det så godt hun kan. Hun ruser seg, drikker og stjeler.

Er dette noe du ville hatt i hus med dine barn?

 

 

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Skrevet

 

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

 

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket!

 

Anonymous poster hash: b53b0...972

Ja når familien feiler er forsterfamilie bedre.... Skal de heller puttes venn på taletid da eller? Eller hvor mener du man ellers skal gjøre av de? Men de har ikke feilet, de har prøvd. Men de må ta hensyn til de andre barna også! Eller mener du at de bare skal fortsette og fortsette å la de andre barna bli ødelagt av et annet barn?? De har ikke feilet, tvert i mot tar de ansvar for de andre barna sine
Skrevet

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

 

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

 

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

 

Det er jo sånn jeg frykter hun her også blir når hun blir eldre. Jeg hater jo juging og føler jeg snart gir opp. Hun er jo ikke til å stole på. Jeg har trodd helt motsatt om henne og gikk i kjelleren når jeg forstod hvordan hun egentlig er og at hun ikke er den lille engelen jeg har trodd. Ønsker av hele mitt hjerte å få slutt på dette her, men ander ikke hvordan. Føler jeg har prøvd det meste :(

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

Skrevet

 

 

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket! Anonymous poster hash: b53b0...972

Ja når familien feiler er forsterfamilie bedre.... Skal de heller puttes venn på taletid da eller? Eller hvor mener du man ellers skal gjøre av de? Men de har ikke feilet, de har prøvd. Men de må ta hensyn til de andre barna også! Eller mener du at de bare skal fortsette og fortsette å la de andre barna bli ødelagt av et annet barn?? De har ikke feilet, tvert i mot tar de ansvar for de andre barna sine
tusen takk, for at du ser det! Vi har prøvd! Vi har faen meg stått i vinkel for jenta! Men det hjelper ikke! Vi når ikke fram, og da må man få hjelp, fosterhjem og ungdomsinstisusjoner er til for en grunn.

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Skrevet

 

 

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket! Anonymous poster hash: b53b0...972

om ikke du har vært i situasjonen, så hold heller kjeft.

Vær så snill. Så du mener at en person skal ødelegge hverdagen for andre barn? Lage et helvete og sette foreldre og søsken opp mot hverandre?

Kanskje hun får det bedre med andre rutiner og strengere rammer.

For vi er ikke i stand til å hjelpe mer, vi vet ikke mer og trenger virkelig hjelp.

Nå er ikke hun hos oss i det hele tatt lenger, men det går ikke en dag, en time uten at jeg tenker på henne .

Hva hun gjør og hvor hun er.

Det eneste jeg øsnker for jenta , er at hun skal få det godt.

Men hun motarbeider det så godt hun kan. Hun ruser seg, drikker og stjeler.

Er dette noe du ville hatt i hus med dine barn?

 

 

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Du er stemor og dette er str søsken til dette barnet?

 

Far burde fokusert på sitt barn og ikke fått flere barn. Har far et barn med vansker så tar han hensyn til dette.

 

Du og far valgte å tilsidesette dette barnet ved å få flere.

 

Du har fått din lille lykkelige familie og skyve et annet barn ut.

 

Jeg har kun et barn med behov og har valgt å ikke få flere barn nettopp pga det! Jeg tar hensyn til mitt ene barn og gjør alt jeg kan for å hjelpe.

 

Dette burde dere tenkt på før dere satte deres behov foran dette barnet ved å få flere barn.

 

Dere gir opp barnet og jeg er sjokkert.

 

Anonymous poster hash: b53b0...972

Skrevet

Men om noen har noen tips til meg som starta tråden om min 6 åring så tas det imot med takk! Hi.



Anonymous poster hash: 5a3be...6cd
Skrevet

 

 

 

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket! Anonymous poster hash: b53b0...972

Ja når familien feiler er forsterfamilie bedre.... Skal de heller puttes venn på taletid da eller? Eller hvor mener du man ellers skal gjøre av de? Men de har ikke feilet, de har prøvd. Men de må ta hensyn til de andre barna også! Eller mener du at de bare skal fortsette og fortsette å la de andre barna bli ødelagt av et annet barn?? De har ikke feilet, tvert i mot tar de ansvar for de andre barna sine
tusen takk, for at du ser det! Vi har prøvd! Vi har faen meg stått i vinkel for jenta! Men det hjelper ikke! Vi når ikke fram, og da må man få hjelp, fosterhjem og ungdomsinstisusjoner er til for en grunn.

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Fosterhjem og intusjoner er for barn som lever under omsorgssvikt! Ikke late foreldre som ikke har evner til å hjelpe!

 

Anonymous poster hash: b53b0...972

Skrevet

Om det meste har jeg funnet ut nå. Hun gir også mindre søsken skyld og i flere år har de nok tatt støyten når storesøster har gjort no galt. Man må holde på i timesvis hvis hu skal innrømme noe og hun gir skylda på andre hele tiden. Føler jeg har prøvd det meste. Hvordan få hun til å slutte? Hun er 6 år.

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

 

Jeg har dessverre ingen gode råd å gi deg. Vi har samme problem her. Vår er snart 10 år.

Vi har fått hjelp av barnevernstjenesten og div 'fagfolk' de har satt inn i tiltak. Jeg har også gått i samtaler og til veiledning for å lære gode teknikker og oppdragelse uten hell dessverre.

Nå er bup inni bildet og vi driver utredning. Håper de kan hjelpe. Det er skikkelig tungt og vanskelig.

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket! Anonymous poster hash: b53b0...972

Ja når familien feiler er forsterfamilie bedre.... Skal de heller puttes venn på taletid da eller? Eller hvor mener du man ellers skal gjøre av de? Men de har ikke feilet, de har prøvd. Men de må ta hensyn til de andre barna også! Eller mener du at de bare skal fortsette og fortsette å la de andre barna bli ødelagt av et annet barn?? De har ikke feilet, tvert i mot tar de ansvar for de andre barna sine
tusen takk, for at du ser det! Vi har prøvd! Vi har faen meg stått i vinkel for jenta! Men det hjelper ikke! Vi når ikke fram, og da må man få hjelp, fosterhjem og ungdomsinstisusjoner er til for en grunn.Anonymous poster hash: 63774...1f0

Fosterhjem og intusjoner er for barn som lever under omsorgssvikt! Ikke late foreldre som ikke har evner til å hjelpe! Anonymous poster hash: b53b0...972

Her er det vel ikke snakk om late foreldre, heller en familie som har prøvd alt de kan men som er såpass oppegående at de ser sin egen begrensning!

Skrevet

 

Om det meste har jeg funnet ut nå. Hun gir også mindre søsken skyld og i flere år har de nok tatt støyten når storesøster har gjort no galt. Man må holde på i timesvis hvis hu skal innrømme noe og hun gir skylda på andre hele tiden. Føler jeg har prøvd det meste. Hvordan få hun til å slutte? Hun er 6 år.

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

 

Jeg har dessverre ingen gode råd å gi deg. Vi har samme problem her. Vår er snart 10 år.

Vi har fått hjelp av barnevernstjenesten og div 'fagfolk' de har satt inn i tiltak. Jeg har også gått i samtaler og til veiledning for å lære gode teknikker og oppdragelse uten hell dessverre.

Nå er bup inni bildet og vi driver utredning. Håper de kan hjelpe. Det er skikkelig tungt og vanskelig.

 

 

Uff, hva sier fagfolk om dette egentlig? Hva tenker de? Det ødelegger jo så mye i hverdagen dette her :(

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

Skrevet

be om et møte med lærer. hør om/krev at skolen søker hjelp hos ppt. det må settes inn hjelp for henne nå for at det ikke skal ende som for 15 åringen ovenfor. Finnes sikkert kurs ol for foreldre også for hvordan dere bør gå frem med barn som er slik



Anonymous poster hash: 82156...1db
Skrevet

 

 

 

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket! Anonymous poster hash: b53b0...972

om ikke du har vært i situasjonen, så hold heller kjeft.

Vær så snill. Så du mener at en person skal ødelegge hverdagen for andre barn? Lage et helvete og sette foreldre og søsken opp mot hverandre?

Kanskje hun får det bedre med andre rutiner og strengere rammer.

For vi er ikke i stand til å hjelpe mer, vi vet ikke mer og trenger virkelig hjelp.

Nå er ikke hun hos oss i det hele tatt lenger, men det går ikke en dag, en time uten at jeg tenker på henne .

Hva hun gjør og hvor hun er.

Det eneste jeg øsnker for jenta , er at hun skal få det godt.

Men hun motarbeider det så godt hun kan. Hun ruser seg, drikker og stjeler.

Er dette noe du ville hatt i hus med dine barn?Anonymous poster hash: 63774...1f0

Du er stemor og dette er str søsken til dette barnet?

Far burde fokusert på sitt barn og ikke fått flere barn. Har far et barn med vansker så tar han hensyn til dette.

Du og far valgte å tilsidesette dette barnet ved å få flere.

Du har fått din lille lykkelige familie og skyve et annet barn ut.

Jeg har kun et barn med behov og har valgt å ikke få flere barn nettopp pga det! Jeg tar hensyn til mitt ene barn og gjør alt jeg kan for å hjelpe.

Dette burde dere tenkt på før dere satte deres behov foran dette barnet ved å få flere barn.

Dere gir opp barnet og jeg er sjokkert. Anonymous poster hash: b53b0...972

jeg har vært hennes stemor i 12 år og nå bor hun hos mor igjen.

Det er opptil mor og far , jeg har ikke noe med å ta avgjørelser for de.

Det er søsken på mor og far sin side.

Gidder virkelig ikke diskutere dette med dere.

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Skrevet

Jeg ville ha kontaktet bup nå, du ser i denne tråden hvordan det kan utvikle seg.

Barn er veldig forskjellige, men det er tydelig at barnet sliter med et eller annet!

Er det snakk om mine-dine-våre barn her?

 

Og dere som snakker stygt om foreldre som vurderer fosterhjem; skam dere! Når ungdom lyver om alt, lager intriger og til og med anmelder en voldtekt som ikke har skjedd, så er det ikke snakk om dårlig oppdragelse!



Anonymous poster hash: 9e865...81d
Skrevet

 

 

Om det meste har jeg funnet ut nå. Hun gir også mindre søsken skyld og i flere år har de nok tatt støyten når storesøster har gjort no galt. Man må holde på i timesvis hvis hu skal innrømme noe og hun gir skylda på andre hele tiden. Føler jeg har prøvd det meste. Hvordan få hun til å slutte? Hun er 6 år.

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

 

Jeg har dessverre ingen gode råd å gi deg. Vi har samme problem her. Vår er snart 10 år.

Vi har fått hjelp av barnevernstjenesten og div 'fagfolk' de har satt inn i tiltak. Jeg har også gått i samtaler og til veiledning for å lære gode teknikker og oppdragelse uten hell dessverre.

Nå er bup inni bildet og vi driver utredning. Håper de kan hjelpe. Det er skikkelig tungt og vanskelig.

 

 

Uff, hva sier fagfolk om dette egentlig? Hva tenker de? Det ødelegger jo så mye i hverdagen dette her :(

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

 

 

Jeg tror faktisk ikke de forstår hvor stort problem dette er. Men vi har ikke bare problemer med løgn. Vi har også hatt stjeling, utagering, dårlig oppførsel generelt og et stort hat til lillebror :(

 

Vi føler de ikke tar oss på alvor og bare synes synd på barnet som har så fæle foreldre som ikke klarer å gjøre ting rett.

Utenom det så har de faktisk ingenting å komme med. De håper også at bup skal kunne finne ut noe eller ev. noen som kan hjelpe.

Det gjør virkelig vi også.

Skrevet

 

 

 

 

 

Det er et helvete, min stedatter har alltid løyet om alt, alt og ingenting.

Vi vet snart ikke hva vi skal gjøre.

Nå er hun 15 , det går ikke an å stole på henne, hun snakker piss fra ende til annen.

Selv når hun blir konfrontert med sannheten, nekter hun og blir forbanna på oss. Legger skylda på andre og lager intriger overalt hvor hun er.

Hun har anmeldt falsk voldtekt, oppdiktet mobbing, hun er helt på styr.

Dette ødelegger forholdet til oss foreldre og famile.

Venner har hun ikke lenger...

Det er så vondt og vanskelig, og vi aner ikke lenger hva vi skal gjøre.

Hun er under abup, forløpig, om ikke det snart blir en bedring må vi vurdere fosterhjem. Hun ødelegger sin mor og gjør det hun kan for å sabotere for småsøsken.

Hennes søsken , både hos mor og far, viser ingen tegn til dette, heldigvis.

Hun bor nå hos mor, hun bodde hos oss i 2,5 år, men måtte bytte skole pga oppførselen sin.

Ekstremt seksuelt utagerende , pågående og null tankegang.

Kan gjerne feie over 2-3 stk om dagen.

Jeg har aldri sett maken til oppførsel.

Sorry, dette tok av, men godt å skrive det ned.

Bare for Guds skyld, jobb kraftig med dette , det er utrolig vanskelig når de blir eldre....Anonymous poster hash: 63774...1f0

Så dere svikter jenta ved å tenke plassering i fosterhjem? Wow, jeg blir sjokkert og kvalm.

Dette er ei jente med store problemer og hun er 15. Hvorfor har hun ikke fått hjelp tidligere?

Voksne som svikter barn er sjokkerende. Anonymous poster hash: b53b0...972

hun har fått hjelp! Men det hjelper jo faen ikke ! Og ikke faen om du skal fortelle meg at vi har gitt opp!

Vi har flere barn å ta hensyn til , og fosterhjem er kanskje den eneste løsningen!

Tror du det er en lett avgjørelse? Fuck you og holdningen din!!Anonymous poster hash: 63774...1f0

Når familie feiler så mener du fosterhjem r bedre? Snakk om å svikte barnet!

Du høres ikke mye voksen ut heller pga ord språket! Anonymous poster hash: b53b0...972

om ikke du har vært i situasjonen, så hold heller kjeft.

Vær så snill. Så du mener at en person skal ødelegge hverdagen for andre barn? Lage et helvete og sette foreldre og søsken opp mot hverandre?

Kanskje hun får det bedre med andre rutiner og strengere rammer.

For vi er ikke i stand til å hjelpe mer, vi vet ikke mer og trenger virkelig hjelp.

Nå er ikke hun hos oss i det hele tatt lenger, men det går ikke en dag, en time uten at jeg tenker på henne .

Hva hun gjør og hvor hun er.

Det eneste jeg øsnker for jenta , er at hun skal få det godt.

Men hun motarbeider det så godt hun kan. Hun ruser seg, drikker og stjeler.

Er dette noe du ville hatt i hus med dine barn?

 

 

 

Anonymous poster hash: 63774...1f0

Du er stemor og dette er str søsken til dette barnet?

 

Far burde fokusert på sitt barn og ikke fått flere barn. Har far et barn med vansker så tar han hensyn til dette.

 

Du og far valgte å tilsidesette dette barnet ved å få flere.

 

Du har fått din lille lykkelige familie og skyve et annet barn ut.

 

Jeg har kun et barn med behov og har valgt å ikke få flere barn nettopp pga det! Jeg tar hensyn til mitt ene barn og gjør alt jeg kan for å hjelpe.

 

Dette burde dere tenkt på før dere satte deres behov foran dette barnet ved å få flere barn.

 

Dere gir opp barnet og jeg er sjokkert.

 

Anonymous poster hash: b53b0...972

 

 

Jeg er sjokkert over din oppførsel i denne tråden. Du har null erfaring med situasjonen som beskrives her, men å sitte hjemme i din egen sofa og dømme foreldre som fortvilte og utslitte har gått tom for alternativer å prøve, DET kan du. Håper du slipper å møte deg selv i døra en vakker dag... Synes du bare bør la være å svare mer i denne tråden, du har ingenting å bidra med verken til HI eller til den fortvilte moren du svarer så ufint. 

 

HI, jeg har dessverre ingen erfaring med din situasjon. Vi har en fireåring som ikke forstår konsekvensene av å lyve enda, men vi jobber med det. Ingenting alvorlig enda heldigvis, men vi prøver å ta det allerede nå. Har dere spilt sympatikortet, snudd situasjonen og snakket om at hvis det fortsetter sånn kan det være fare for at dere ikke tror på henne en dag det faktisk skjer noe (ulv ulv-scenarioet)?

 

Anonymous poster hash: e55bf...47e

Skrevet

Håper du sitter godt der opp ,på din høye hest, du som dømmer fortvilte foreldre!

Du har ingenting å bidra med, bortsett fra å slenge drit. Null respekt for sånne som deg.

HI, jeg ville tatt en tlf til abup og prøvd å få tatt dette så tidlig som mulig.

Når de blir 15 er det ingenting som er lett lengre.

Skrevet

 

Jeg ville ha kontaktet bup nå, du ser i denne tråden hvordan det kan utvikle seg.

Barn er veldig forskjellige, men det er tydelig at barnet sliter med et eller annet!

Er det snakk om mine-dine-våre barn her?

 

Og dere som snakker stygt om foreldre som vurderer fosterhjem; skam dere! Når ungdom lyver om alt, lager intriger og til og med anmelder en voldtekt som ikke har skjedd, så er det ikke snakk om dårlig oppdragelse!

 

Anonymous poster hash: 9e865...81d

 

 

Nei, kun felles barn og ingen åpenbar grunn for at hun skulle være sånn heller:(

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

Skrevet

 

 

 

Om det meste har jeg funnet ut nå. Hun gir også mindre søsken skyld og i flere år har de nok tatt støyten når storesøster har gjort no galt. Man må holde på i timesvis hvis hu skal innrømme noe og hun gir skylda på andre hele tiden. Føler jeg har prøvd det meste. Hvordan få hun til å slutte? Hun er 6 år.

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

 

Jeg har dessverre ingen gode råd å gi deg. Vi har samme problem her. Vår er snart 10 år.

Vi har fått hjelp av barnevernstjenesten og div 'fagfolk' de har satt inn i tiltak. Jeg har også gått i samtaler og til veiledning for å lære gode teknikker og oppdragelse uten hell dessverre.

Nå er bup inni bildet og vi driver utredning. Håper de kan hjelpe. Det er skikkelig tungt og vanskelig.

 

 

Uff, hva sier fagfolk om dette egentlig? Hva tenker de? Det ødelegger jo så mye i hverdagen dette her :(

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

 

 

Jeg tror faktisk ikke de forstår hvor stort problem dette er. Men vi har ikke bare problemer med løgn. Vi har også hatt stjeling, utagering, dårlig oppførsel generelt og et stort hat til lillebror :(

 

Vi føler de ikke tar oss på alvor og bare synes synd på barnet som har så fæle foreldre som ikke klarer å gjøre ting rett.

Utenom det så har de faktisk ingenting å komme med. De håper også at bup skal kunne finne ut noe eller ev. noen som kan hjelpe.

Det gjør virkelig vi også

 

Føler med deg, man blir jo total hjelpesløs:( Håper virkelig dere finner ut av det, håper vi klarer å stoppe hun her hjemme også.

 

Anonymous poster hash: 5a3be...6cd

Skrevet

Håper du sitter godt der opp ,på din høye hest, du som dømmer fortvilte foreldre!

Du har ingenting å bidra med, bortsett fra å slenge drit. Null respekt for sånne som deg.

HI, jeg ville tatt en tlf til abup og prøvd å få tatt dette så tidlig som mulig.

Når de blir 15 er det ingenting som er lett lengre.

Jeg har selv et barn med behov og veit hva det vil si å ofre tanken på flere barn, jobb og sosial Liv.

 

Jeg har satt dette barnet til liv og bruker all min tid på å hjelpe barnet med hjelp fra andre.

 

Det er egoistisk å sette flere barn til verden og bare tanken på å sende barnet bort har jeg ingen forståelse for.

 

Hvilket signaler sender det til barnet? Kjære vi kan ikke hjelpe deg så vi kvitter oss med deg.

 

Flott tankegang.

 

Anonymous poster hash: b53b0...972

Skrevet

VET DERE HVA ??

 

JEG er et av de barna som anonym beskriver her. Jeg var helt likedan.Det er som å høre om meg selv. Utagerande,stjal, jugde og hadde en helt ekstrem seksuell atferd. Det på grunn av at jeg ble seksuelt misbrukt av min bror.

 

Men jeg hadde også 4 andre søsken, som også behøvde omsorg og å bli tatt vare på. Jeg endte til slutt på en institusjon og fikk den hjelpen jeg behøvde. På min 18 års dag, var jeg så bra at jeg ikke engang behøvde oppfølging i ettertid.

 

Jeg er 100 % sikker på at mine foreldre gjorde det riktige ved å få meg på institusjonen.

 

I dag er min förtid et vondt minne rett og slett. Jeg har funnet en mann som jeg nå er gift med. Giftet meg 21 år gammel eller 3 år alene. Og nå har jeg Vært gift med han i 6 år.

 

Tviler ikke et sekund på at jeg ville Vært rusmisbruker, prostituert eller evt død nå dersom jeg ikke ble å bo på denne institusjonen.

 

Men jeg lever nå som de aller fleste normal mennesker med helt normal oppvekst.

 

Jeg syns dere virkelig skal ta dere sammen og la anonyme her Være i fred. Hun og mannen Gjør ikke dette fordi de gir opp, men av kjærlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...