Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har sovet leng. Skal nå hive på meg klær og gå tur. Så spise wok og fisk til middag. Se tv og slappe av. Minsta kommer fra far ca 1830. Så lade batteriene til ny uke. Anonymous poster hash: 2eaab...be7
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Sov lenge, mannen stod opp med barnet. Frokost, så tok jeg med barnet på lang trilletur mens pappaen fikk legge seg. Trillet til foreldrene mine, drakk kaffe og så skiskyting på tv der. Skal hjem nå straks, så skal både jeg, barnet og mannen dusje og pynte oss før det er familieselskap med altfor mye mat. Etter det blir det nok kos med barnet, kveldsstell og boklesing, før vi voksne lager litt kveldsmat til oss to og ser Kampen om tungtvannet på NRK. Kanskje litt hanky-panky på slutten av kvelden? Anonymous poster hash: a879b...6c3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Sittet i sofaen med sykt barn på fanget. Sett barnetv. Blitt kokt av barnets feber på oppmot 40. Prøvd å få i barnet saftis. Blitt spydd på. Anonymous poster hash: 33fe5...811
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Sovet lenge.sett filmen "postmann Pat blir kjendis" med småen,laget muffins,å nå snart skal snart passe ungene til søsteren min. Mellom sønnen min og kusinen hans er det bare 10 dager som skiller de i alder,så de har så glede av å leke med hverandre Han andre ungen er så stor at vi gjerne spiller spill ilag å det er jo hyggelig Etter det er det rett hjem å legge småen Anonymous poster hash: a26fe...073
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Vi har tatt med oss guttene våres og 2 av naboguttene på leos lekeland 😃
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Lå leeenge i senga med hodepine da jeg våknet. Lå litt og slappet av før jeg sto opp. Satte meg litt i sofaen, leka litt med ungen og hjalp pappen med litt nettshopping:) Rydda stua og bakte Focaccia. Slapper nå av noen få minutter. Skal lage middag etterhvert og i dag blir det fiskekaker. Skal støvsuge oppe og rydde soverommene nede. Skal også ta en skikkelig ryddesjau i alle skuffer og skap. Tenkte jeg skulle ut en tur med guttungen, men han virker ikke helt i form i dag. Vi var ute leeeeenge i går da. Får få med meg pappaen og guttungen til å rydde litt:) Innimellom blir det litt leking og sånt, før det er leggetid for de små. Vi avslutter nok kvelden med litt tvtitting og deretter sex:) Anonymous poster hash: 6b8f5...47b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Skriver jobbsøknad. Satt bort barna. jobber på som jeg kan for jeg vil så gjerne se barna litt før de legger seg. Trist å sitte inne på en søndag, ville helst gått på ski..... Anonymous poster hash: 81472...477
skinnfilla Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Vi lå i senga til kl 10 idag, farfar hentet jentene og dro på søndagsskolen, jeg tok en times tur med hunden. Hadde sen frokost da de kom hjem . Skal lage hamburgere til middag og så er det kveldsvakt på meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har dusja, fyrt i, gitt barna mat, gått tur med valpen, kjørt barna til venner, satt på en vaskemaskin, lagt mat til mannen, skrevet på messenger og lest på dib + nyheter. Skal snart gå en tur til med valpen, vaske mer klær, forberede middag før henting av barna igjen. Så blir det kanskje kos med middag i stua og film. Mannen kan legge barna mens jeg slapper av Blir tv eller hver sin Laptop/nettbrett ikveld.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Er på Hopp i havet Anonymous poster hash: 59750...615
Mother Gothel Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Sov lenge mens ungene så på barnetv (jada, årets mor..) Vi har laget kake og nå skal vi snart til foreldrene mine på middag.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Sto opp da vekkerklokks ringte kl 7. Etter frokost dro vi på basketballturnering. Var hele formiddagen i idrettshallen. Eldste hadde med ei venninne hjem etterpå. Dessuten har jeg strøket litt klær og nå lager jeg middag. Anonymous poster hash: 5f91f...66d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Jeg skriver på en vitenskapelig artikkel som ble refusert. Bah!! Det er det kjipeste som finnes. Når den opprinnelige ideen ikke er god nok, og man ikke har andre ideer, sånn egentlig.. Så det kommer jeg nok til å drive med i kveld og i natt. Heldigvis er far i huset aktiv med barna. Anonymous poster hash: f6120...f94
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Jeg lagde sofafrokost og kakao til barn og mann før vi så på barnefilm, så gikk vi 1 mil på ski å grillet før vi kapitulerte i sofaen å nå ser vi på sport. Vi skal lage middag, får kanskje besøk eller så kan det bli en skitur til før vi klargjør alt til hverdagen i morgen. Burde ha bakt brød, vasket badene og satt på vaskemaskin, men det er vel der i morgen også... Anonymous poster hash: 02aac...761
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 spiste sen lunch/middag hos mamma og pappa, kjempe koslig! nå skal jeg legge meg ned på sofaen å hvile litt, "Morgen kvalmen" har slått meg helt ut, så tror jeg tar med meg hunden å halv sover litt før jeg begyner på maten. så kommer mannen hjem fra jobb kl 20 Anonymous poster hash: 486e2...423
Bustetroll Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Vi har tatt med oss guttene våres og 2 av naboguttene på leos lekeland 😃 Og tatt bussen med Bustetroll!
Bustetroll Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Vært på familiebesøk! Skal hjem, bestille pizza og hekle!
MamsenMedToSmå Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Jeg sov lenge (til 09) mens samboer sto opp med sønnen. Rolig formiddag hjemme og var i svømmehallen hele ettermiddagen. Nå såiser sønnen middag og vi skal snart skype med samboere foreldre. Middag og film for oss voksne i kveld
Sint naken biltyv Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Gått lang tur med hunden sammen med mann og alle barn. Spist suppe, sett på sport, lekt med barna, rydda. Kosa meg masse har jeg gjort😊
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #21 Skrevet 18. januar 2015 Sambo stod opp med baby i 9 tiden og jeg fikk ligge helt til 11 (ammer 4 -5 ganger hver natt). Så på langrenn mens jeg spiste frokost i sofaen. Leking og amming. Gikk på trening og trente styrke en timestid. Vasket badet, tørket støv, skiftet på sengen, kjørt en del vaskemaskiner og tromler, brettet klær og hengt opp med baby i bæresele. Sambo støvsuget. Nå står middagen i ovnen og baby tar dagens siste lur. Bare spise og slappe av resten av kvelden. Så litt kjedelig dag og ble ikke noe tur ut med vognen, men fikk unna helgens husarbeid.. Anonymous poster hash: 75226...a1d
Modesty Blaise. Skrevet 18. januar 2015 #22 Skrevet 18. januar 2015 Ryddet og støvsugd hytta, spist god lunsj, tatt ukeshandelen på mat, lekt en god del med knøttebøtt. Og nå er det tid for å trene litt. Utrolig hva man får ut av dagen når den starter rundt 6:00.... 😂
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. januar 2015 #23 Skrevet 18. januar 2015 Vi har tatt med oss guttene våres og 2 av naboguttene på leos lekeland 😃Og tatt bussen med Bustetroll! Så sa du ikke hei? 😞 hvilken buss?
Bustetroll Skrevet 18. januar 2015 #24 Skrevet 18. januar 2015 Vi har tatt med oss guttene våres og 2 av naboguttene på leos lekeland Og tatt bussen med Bustetroll! Så sa du ikke hei? hvilken buss? Så ikke deg før rett før vi skulle gå av. Jeg slapp av dere først siden jeg hørte dere skulle på en buss som ventet. Smilte da du gikk av, men antok at du ikke hadde tid til å slå av en prat
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. januar 2015 #25 Skrevet 18. januar 2015 Vi har tatt med oss guttene våres og 2 av naboguttene på leos lekelandOg tatt bussen med Bustetroll! Så sa du ikke hei? hvilken buss? Så ikke deg før rett før vi skulle gå av. Jeg slapp av dere først siden jeg hørte dere skulle på en buss som ventet. Smilte da du gikk av, men antok at du ikke hadde tid til å slå av en prat He He He. Litt stressa da ja😊 Takk forresten. Du har samme vogn som jeg hadde til Ailo 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå