Gå til innhold

Livsstilsendring med for bra resultat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 170 og veide 56 kg sist jeg veide meg, rundt juletider.

Lagt om kosthold, spiser bare ren og sunn mat. Pluss trener noen ganger i uka.

Veide meg i går og fikk sjokk: gått ned 4 kg på 1,5 uke! Det er jo ikke bra.

Må jeg spise mer da eller? Spiser nok til alle måltider, må jeg presse innpå enda mer eller?

Hadde litt ekstra på mage, men hvordan får jeg trent det vekk uten å gå ned så mye i vekt? Både mage, pupper og rumpe har fått lide for vekttapet og det liker jeg ikke!

Anonymous poster hash: cf4f0...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok spise mer og trene mer styrke for å stramme opp. Trenger ikke fokusere så mye på ren kondisjonstrening. Jeg er 174 og veier 55 kg, må passe meg for å ikke rase ned i vekt, og må alltid spise litt mer enn jeg egentlig orker. Spesielt når jeg trener styrke. Uten ekstra mat blir det ingen muskler.

Anonymous poster hash: 4786a...4e5

Skrevet

Takk for svar. Bør jeg begynne med proteinshake eller noe etter trening? Drikker man det kun etter trening eller kan jeg bruke det som tilskudd hver eneste dag?

Hi

Skrevet

Takk for svar. Bør jeg begynne med proteinshake eller noe etter trening? Drikker man det kun etter trening eller kan jeg bruke det som tilskudd hver eneste dag?

Hi

Du kan spise to ruter sjokolade med 86 % kakao etter trening, inneholder mye fett (gir litt metthetsfølelse), litt proteiner og litt karbohydrater. Det er lett å overspise i etterkant hvis man f.eks. spiser en banan etter trening, da den inneholder store mengder karbohydrater, bidrar det til ustabilt blodsukker og sulten kommer fort

Anonymous poster hash: 60b2f...239

Skrevet

Du er jo undervektig er du ikke? Om du måelene du sier er korrekte. I så fall har kroppen gjort opprør mot for lite næring og har funnet en vekt som er passelig!

Anonymous poster hash: 0bf87...932
Skrevet

Jo, ser at jeg har blitt undervektig. Må spise mer, men har ikke lyst på mer mat. Kan jeg heller trene mer styrke og hive innpå kakao-sjokolade eller proteinshake etterpå?

Kanskje jeg bør spise mer usunt igjen eller? Fortsetter det slik blir jeg som et lik!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...