Gå til innhold

Brio go next?


Gjest ssjuni15

Anbefalte innlegg

Gjest ssjuni15

Er det noen som har prøvd denne vognen og har noen erfaringer å dele? 😊 Vurderer bl.a denne, opp mot Bugaboo Buffalo. Syns sistnevnte virker så lav? Har en ganske høy mann, så vil ikke ha ei vogn hvor det blir "langt" ned til babyen:)

 

Begge er jo ganske dyre, så tar gjerne imot forslag til andre gode duovogner med bagdel, sittedel og mulighet for å bruke bilstol😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi står med samme valget.. Jeg synes bugaboo er mye penere å så på. Synes brio go next ser penere ut på bilder.. Jeg var på babyshop og testet en bugaboo buffalo, og den synes jeg var mye finere enn jeg har sett på nett. Den var veldig enkel å håndtere og trille. Synes ikke bagen var spesielt lav.. Den er høyere enn på camelon og donkey. Og sportdelen er høyere enn jeg har vært vandt til med emmaljunga. Jeg tror vi går for denne, men merker jeg har lyst til å sjekke ut go next litt mer først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet en tfk med multibag i går. Likte bagdelen veldig godt, men likte over hodet ikke sportsdelen. Den ble for tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brio go next er en utrolig god vogn, trillekomforten er god for både høye og lave på grunn av vinklingen på styret, handlekurven er genial, bagen og setet er romslige og varer ut vognperioden, liten sammenlagt, lett i vekt. Er også genialt at man kan bytte til store faste fremhjul om man behøver det. Jeg synes denne vognen har alt!

 

Andre i samme klasse som du kan se på er: stokke trailz og emmaljunga super viking.

 

Jeg synes den største bakdelen til Buffalo er at den ikke har regulerbart fotbrett på sittedelen, det irriterte meg veldig at bena til barnet alltid hang og slang... Jeg synes også at den virker tyngre og mere klumpete enn trailz, viking og go next. Men dette er jo smak og behag, så prøv alle godt :)

Endret av Vogndilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd den i butikk, og synes den virket god. Høyden er nok ikke noe problem. Barnashus har den også på tilbud nå til 3999 for hele pakken, vanlig pris nærmere 10 000,- Dog bare i marine. 

 

Når det er sagt så har nok vi bestemt oss for 3 hjul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd den i butikk, og synes den virket god. Høyden er nok ikke noe problem. Barnashus har den også på tilbud nå til 3999 for hele pakken, vanlig pris nærmere 10 000,- Dog bare i marine. 

 

Når det er sagt så har nok vi bestemt oss for 3 hjul.

 

Den de har på tilbud til 3999,- er vanlige brio go, ikke next, største forskjellen på disse er at next har lufthjul og enda bedre trillekomfort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...