Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Og så funnet sammen igjen. Hvordan gjorde dere det? Hva med alt det praktiske? Hadde den andre en leid bolig? Hvordan gjorde dere det med økonomi og barna? Og hvordan fant dere sammen igjen? Anonymous poster hash: 6f5d6...114
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Og så funnet sammen igjen. Hvordan gjorde dere det? Hva med alt det praktiske? Hadde den andre en leid bolig? Hvordan gjorde dere det med økonomi og barna? Og hvordan fant dere sammen igjen? Anonymous poster hash: 6f5d6...114 [ /acronym] Jeg flyttet ut og leide. Flyttet sammen igjen og ingenting ble noe bedre av den grunn. Anonymous poster hash: 3ab75...a93
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Og så funnet sammen igjen. Hvordan gjorde dere det? Hva med alt det praktiske? Hadde den andre en leid bolig? Hvordan gjorde dere det med økonomi og barna? Og hvordan fant dere sammen igjen? Anonymous poster hash: 6f5d6...114 [ /acronym] Jeg flyttet ut og leide.Flyttet sammen igjen og ingenting ble noe bedre av den grunn. Anonymous poster hash: 3ab75...a93 Uff, det var leit å høre:/ er dere fortsatt sammen? Noen andre? Anonymous poster hash: 6f5d6...114
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kjøpte egen leilighet, det var jo faktisk slutt mellom oss. Vi hadde bodd sammen i seks år. Etter seks måneder fant vi likevel ut at vi skulle flytte sammen igjen. Jeg leide ut leiligheten min, og flyttet inn til ham igjen. De første månedene sammen var fine, men så gikk vi tilbake til samme gamle kranglinga og alt styret, så etter ett år, var jeg på plass i leiligheten min igjen, denne gangen for godt. Anonymous poster hash: d16ba...65b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Min bror fant sammen igjen med eksen (og moren til barna). Det hadde vært slutt i 7 år, og begge eide leilighet. De solgte, og kjøpte seg hus sammen. Nå har det gått 4 år, og de stråler fremdeles begge to. :-) Eneste uforutsette "problemet " var at barna ble veldig sjalu. De var jo vant med å ha moren og faren for seg selv, og nå måtte de dele moren med faren... :-) men akkurat det gikk seg jo raskt til. Anonymous poster hash: 3e63e...591
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Jeg flyttet ut og leide. Etter ett år flyttet vi tilbake, da kjøpte vi hus. Nå har det gått to år og jeg flytter ut igjen 1.februar. Denne gangen for godt. Har lyst å si at jeg ikke skulle flyttet tilbake, men har en solstråle på seks mnd så da er det ikke lov å angre. Økonomi : når jeg flyttet så flyttet jeg. Altså så hadde jeg min økonomi og faren sin. Sist var jeg student og fikk dermed os. Nå er jeg ferdig utdannet og tjener ok så nå klarer jeg meg uten stønader (får en ekstra barnetrygd da). Faren betalte ikke bidrag sist, men bidro mye likevel. Nå skal han det. Huset kjøper han meg ut av. Lykke til. Anonymous poster hash: 531fd...f75
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Jeg flyttet ut og leide. Etter ett år flyttet vi tilbake, da kjøpte vi hus. Nå har det gått to år og jeg flytter ut igjen 1.februar. Denne gangen for godt. Har lyst å si at jeg ikke skulle flyttet tilbake, men har en solstråle på seks mnd så da er det ikke lov å angre. Økonomi : når jeg flyttet så flyttet jeg. Altså så hadde jeg min økonomi og faren sin. Sist var jeg student og fikk dermed os. Nå er jeg ferdig utdannet og tjener ok så nå klarer jeg meg uten stønader (får en ekstra barnetrygd da). Faren betalte ikke bidrag sist, men bidro mye likevel. Nå skal han det. Huset kjøper han meg ut av. Lykke til. Anonymous poster hash: 531fd...f75 Barna følger meg men det er det gode grunner til. Han har korte og hyppigere samvær. Da det er der som funker for han, og ungene. Anonymous poster hash: 531fd...f75
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Jeg gjorde det slutt og flyttet. Tok med barna, og vi delte det lille vi hadde som var i pluss. Vi var noe frem og tilbake i starten, men så flyttet jeg nærmere der vi er fra. Jeg leide og gikk på skolen. Han solgte etter hvert vårt gamle hjem og flyttet til hjemstedet, midlertidig hos foreldrene. Etter ca. 1 år skjedde det litt som gjorde at vi 'måtte' samarbeide om barna på høyt plan. Jeg var allerede der at jeg ville prøve igjen. Så når vi hadde vært fra hverandre totalt 2 år kjøpte vi hus og flyttet sammen. Vi giftet oss 2 1/2 år etter det. Vi er gift og bor sammen nå også, men det er litt så som så. Det er ikke som det var, selvfølgelig og heldigvis for jeg flyttet jo fra det. Men utenom det som gjorde at det ikke gikk. Masse av det gode vi hadde og noen av grunnene til at jeg ville tilbake, er også borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå