Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg pådro meg en kraftig muskelstrekk/muskelavrivning for litt over en uke siden. Det knaste godt i muskelen da jeg ramla, og jeg har hatt skikkelig vondt. Er bedre nå, men ikke helt bra. Jeg har ikke trent siden det skjedde, og klør etter å begynne igjen, men er det dumt å belaste muskelen før den er helt smertefri? Anonymous poster hash: 990a5...adb
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Ingen som vet? Har så lyst til å trene i dag. Anonymous poster hash: 990a5...adb
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Jeg ville vært veldig forsiktig med styrketrening, men kondisjonstrening med lite belastning på den skadde musklen kan jo gå greit. Kroppen pleier å gi beskjed om det ikke går😉
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Jeg ville vært veldig forsiktig med styrketrening, men kondisjonstrening med lite belastning på den skadde musklen kan jo gå greit. Kroppen pleier å gi beskjed om det ikke går Takk for svar. Så regelen er at man ikke skal gjøre noe som gjør vondt? Anonymous poster hash: 990a5...adb
Lille krøll Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Det finnes godt vondt og dårlig vondt. Du kan trene og få litt vondt, du skal tross alt bevege en skadet muskel som har satt seg litt. Men du skal ikke få veldig vondt. Og du må varme opp skikkelig godt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Begrens bruken av den aktuelle muskelen. Ta det piano, men hold deg i bevegelse. Å få varmet godt opp er skikkelig lindring for en slik skade så lenge man gjør det klokt. Anonymous poster hash: a537b...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå