Gå til innhold

Slankeoperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal endelig få tatt en slankeoperasjon og ser frem til et nytt og bedre liv. Er det noen andre her som har tatt Gastric Bypass som kan dele sine erfaringer?

Anonymous poster hash: f87cf...666
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok gb for ett og et halvt år siden. Det har gått veldig bra med meg. Ingen komplikasjoner og vekten har gått sakte men sikkert nedover. Veide 120 kg og ligger nå på 75. Er 172 cm. Må passe på hva jeg spiser og blir dårlig av sukker og fett, ellers føler jeg meg helt topp. Har ikke angret ett sekund.

Anonymous poster hash: dc0ae...353

Skrevet

For og være helt ærlig, det er det verste jeg har gjort, veide 175kg og etterpå, har jeg ikke kommet over 60kg, og er 180cm,så er dessverre veldig mistfornøyd, utrolig deilig og få av seg masse kilo,men skulle nok ta det overtid og ikke på denne mnd, jeg trenger,så har en grei kropp,men skulle ønske jeg veide i alle fall 75.

Anonymous poster hash: c1565...50f
Skrevet

Uff ble veldig mye feil, skriver fra mobilen. jeg trener,ikke trenger. og ikke mnd,men måten

Anonymous poster hash: c1565...50f
Skrevet

Jeg tok det for 4 år siden. Jeg angrer ikke på selve operasjonen, men du må være helt innstilt på å leve med et spesielt kosthold resten av livet. Det er jo en livsstilsendring som skjer over natta. Jeg gikkned 60kg og så begynte jeg å teste ut hva jeg tålte og ikke. Plutselig var jeg falt tilbake til gamle vaner og hadde gått opp 20 kg..er heldigvis på vei ned igjen nå da😊

Anonymous poster hash: 8aed5...5cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...