Gå til innhold

Noen som ser strek?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser streken om jeg bøyer pc-skjermen lang nok bakover. 

Men det er vanskelig å si, for jeg har hatt slike streker selv, uten å være gravid. Men jeg ble derimot gravid veldig raskt etterpå da :)

 

Du får teste igjen om 2 dager.



Anonymous poster hash: 7ac35...3d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også skyggestreker på ca samme plass da jeg testet med slike billigtester. Du må se bort i fra de.

Det er dessverre ikke der teststreken skal komme. Den skal være mye nærmere kontrollstreken.

Skrevet

Jeg fikk også skyggestreker på ca samme plass da jeg testet med slike billigtester. Du må se bort i fra de.

Det er dessverre ikke der teststreken skal komme. Den skal være mye nærmere kontrollstreken.

Ok:) takk!

Skrevet

 

Jeg fikk også skyggestreker på ca samme plass da jeg testet med slike billigtester. Du må se bort i fra de.

Det er dessverre ikke der teststreken skal komme. Den skal være mye nærmere kontrollstreken.

Ok:) takk!

 

ble faktisk litt usikker likevel nå... Mine tester sto nemlig ikke hcg på, men var ensfargede. Kanskje mellomrommet er større på dine tester?

Skrevet

Tok ny i dag tidlig.. Fikk ufattelig mye negativ tilbakemelding på at jeg la ut bildet i går. En som lagde en egen tråd om at det ble lagt ut for mange bilder av skyggestreker og så fikk jeg 3 meldinger i innboksen om at jeg bare innbilte meg ting og at jeg også måtte jo se at testene var negative. Jeg beklager hvis et bilde av en test støter noen, men jeg er som sagt bare gira på å se om andre ser streken.

 

sb786s.jpg

Skrevet

Kan du ta et nytt bilde som er i fokus? Vanskelig å se når det er så "blurry."

 

Anonymous poster hash: 2e057...bef

Skrevet

Pm fra folk?? :o Virkelig?? Alt folk skal legge seg bort i....

De kan jo bare la være å klikke inn på saken..

 

Dessverre ser den der negativ ut for meg... Kan ikke skimte noe som helst :(

 

Anonymous poster hash: 9ec6a...fb6

Skrevet

Pm av folk pga et bilde? Hahaha, ler Folk er så skada. Ser ikke noen strek men bildet er usannsynlig dårlig da. Nytt bilde?

Skrevet

Et litt klarere bilde. Vanskelig med mobilbilder!

 

30kc6qw.jpg

Skrevet

Ser en skyggestrek hvis jeg bøyer skjermen.



Anonymous poster hash: 90404...680
Skrevet

Tror fortsatt den er negativ, men kan jeg skimte noe mikrolite tro??

Ny i morgen!!! ;)

 

Anonymous poster hash: 9ec6a...fb6

Skrevet

 

Ser en skyggestrek hvis jeg bøyer skjermen.

 

Anonymous poster hash: 90404...680

Ok:) da tolker jeg den som negativ for nå:) tusen takk!

Skrevet

Tror fortsatt den er negativ, men kan jeg skimte noe mikrolite tro??

Ny i morgen!!! ;)

 

Anonymous poster hash: 9ec6a...fb6

Takk:) er det jeg også skimter, og alle testene har sett sånn ut:p sånn hint av noe, men aldri helt positiv:)

Skrevet

Jeg tror dessverre den er negativ. Men ta en ny imorgen du. Vet du når du skulle hatt mensen?

Skrevet

Jeg tror dessverre den er negativ. Men ta en ny imorgen du. Vet du når du skulle hatt mensen?

Blir så usikker!

Nei, jeg er veldig uregelmessig :/

Skrevet

 

Jeg tror dessverre den er negativ. Men ta en ny imorgen du. Vet du når du skulle hatt mensen?

Blir så usikker!

Nei, jeg er veldig uregelmessig :/

Uff. Jeg vet hvordan du har det. Hold oss oppdatert da! Og masse lykke til!

Skrevet

Ser en svak strek.... Mine har alltid sett sånn ut på begynnelsen av alle syv graviditeter

Skrevet

Ser en svak strek.... Mine har alltid sett sånn ut på begynnelsen av alle syv graviditeter

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...