Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #26 Skrevet 18. januar 2015 Jeg ser streken om jeg bøyer pc-skjermen lang nok bakover. Men det er vanskelig å si, for jeg har hatt slike streker selv, uten å være gravid. Men jeg ble derimot gravid veldig raskt etterpå da Du får teste igjen om 2 dager. Anonymous poster hash: 7ac35...3d0
Plutselig_gravid Skrevet 18. januar 2015 #27 Skrevet 18. januar 2015 Jeg fikk også skyggestreker på ca samme plass da jeg testet med slike billigtester. Du må se bort i fra de. Det er dessverre ikke der teststreken skal komme. Den skal være mye nærmere kontrollstreken.
Sage90 Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #28 Skrevet 18. januar 2015 Jeg fikk også skyggestreker på ca samme plass da jeg testet med slike billigtester. Du må se bort i fra de. Det er dessverre ikke der teststreken skal komme. Den skal være mye nærmere kontrollstreken. Ok:) takk!
Plutselig_gravid Skrevet 18. januar 2015 #29 Skrevet 18. januar 2015 Jeg fikk også skyggestreker på ca samme plass da jeg testet med slike billigtester. Du må se bort i fra de. Det er dessverre ikke der teststreken skal komme. Den skal være mye nærmere kontrollstreken. Ok:) takk! ble faktisk litt usikker likevel nå... Mine tester sto nemlig ikke hcg på, men var ensfargede. Kanskje mellomrommet er større på dine tester?
Sage90 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #30 Skrevet 19. januar 2015 Tok ny i dag tidlig.. Fikk ufattelig mye negativ tilbakemelding på at jeg la ut bildet i går. En som lagde en egen tråd om at det ble lagt ut for mange bilder av skyggestreker og så fikk jeg 3 meldinger i innboksen om at jeg bare innbilte meg ting og at jeg også måtte jo se at testene var negative. Jeg beklager hvis et bilde av en test støter noen, men jeg er som sagt bare gira på å se om andre ser streken.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #31 Skrevet 19. januar 2015 Kan du ta et nytt bilde som er i fokus? Vanskelig å se når det er så "blurry." Anonymous poster hash: 2e057...bef
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #32 Skrevet 19. januar 2015 Pm fra folk?? Virkelig?? Alt folk skal legge seg bort i.... De kan jo bare la være å klikke inn på saken.. Dessverre ser den der negativ ut for meg... Kan ikke skimte noe som helst Anonymous poster hash: 9ec6a...fb6
Sint naken biltyv Skrevet 19. januar 2015 #33 Skrevet 19. januar 2015 Pm av folk pga et bilde? Hahaha, ler Folk er så skada. Ser ikke noen strek men bildet er usannsynlig dårlig da. Nytt bilde?
Sage90 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #34 Skrevet 19. januar 2015 Et litt klarere bilde. Vanskelig med mobilbilder!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #35 Skrevet 19. januar 2015 Ser en skyggestrek hvis jeg bøyer skjermen. Anonymous poster hash: 90404...680
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #36 Skrevet 19. januar 2015 Tror fortsatt den er negativ, men kan jeg skimte noe mikrolite tro?? Ny i morgen!!! Anonymous poster hash: 9ec6a...fb6
Sage90 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #37 Skrevet 19. januar 2015 Ser en skyggestrek hvis jeg bøyer skjermen. Anonymous poster hash: 90404...680 Ok:) da tolker jeg den som negativ for nå tusen takk!
Sage90 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #38 Skrevet 19. januar 2015 Tror fortsatt den er negativ, men kan jeg skimte noe mikrolite tro?? Ny i morgen!!! Anonymous poster hash: 9ec6a...fb6 Takk:) er det jeg også skimter, og alle testene har sett sånn ut:p sånn hint av noe, men aldri helt positiv:)
Lessismore Skrevet 19. januar 2015 #39 Skrevet 19. januar 2015 Jeg tror dessverre den er negativ. Men ta en ny imorgen du. Vet du når du skulle hatt mensen?
Sage90 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #40 Skrevet 19. januar 2015 Jeg tror dessverre den er negativ. Men ta en ny imorgen du. Vet du når du skulle hatt mensen? Blir så usikker! Nei, jeg er veldig uregelmessig :/
Lessismore Skrevet 19. januar 2015 #41 Skrevet 19. januar 2015 Jeg tror dessverre den er negativ. Men ta en ny imorgen du. Vet du når du skulle hatt mensen? Blir så usikker! Nei, jeg er veldig uregelmessig :/ Uff. Jeg vet hvordan du har det. Hold oss oppdatert da! Og masse lykke til!
Sint naken biltyv Skrevet 19. januar 2015 #42 Skrevet 19. januar 2015 Ser en svak strek.... Mine har alltid sett sånn ut på begynnelsen av alle syv graviditeter
Sage90 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #43 Skrevet 19. januar 2015 Ser en svak strek.... Mine har alltid sett sånn ut på begynnelsen av alle syv graviditeter Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå