Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Er det noen som har erfaringer rundt delte magemuskler og trening? Har fått beskjed om at jeg kan trene det jeg ønsker, men jeg har relativt stort mellomrom mellom magemusklene og opplever sterkt ubehag av plankeøvelser og andre gode mageøvelser, da det kjennes ut som om "noe" er på tur ut i mellom der. Det føles som om muskelene presses enda mer utover.. Det er så innmari irriterende, for jeg vil så gjerne trene mage og kjerne også. Er slank og sterk i resten av kroppen.. Kun magen som står ut, og det ødelegger masse for selvbildet mitt. Sjekket priser på nett for å sy sammen, og må opp i svimlende summer. Deprimerende. Er foresten halvannet år siden siste fødsel. Anonymous poster hash: 58766...cf9
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Skjønner godt at det er deprimerende med utstående mage. Jeg er også slank ellers, bortsett fra magen. Ser ut som om jeg er gravid og magen har begynt å vokse. Kommer ikke til å operere, pga pris og risiko. Magen min er i tillegg skrukkete som en 90-åring... og puppene mine er nesten helt flate og henger litt nedover... lækkert. Men jeg er da i svømmehallen av og til, og har etter noen år vent meg til at det er sånn. Kan være litt vanskelig å finne klær som sitter bra, spesielt om jeg skal pynte meg litt. Ville bare si at jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din. Det jeg prøver å si til meg selv, er at det er ihvertfall ikke noe som er smertefullt fysisk. Og det er veldig sjelden jeg er naken sammen med andre, så da får det heller stå til de få gangene....Så får jeg heller skjule magen så godt jeg kan med passende klær ellers. Anonymous poster hash: 9ed0e...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå