Gå til innhold

tips meg om eksotisk ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familie på fire, barn på  6 og 10. Har fått reisefeber fullstendig. Hvor kan vi reise for å se noe nytt og spennende? Bør ikke koste skjorta, max 80.000.

Anonymous poster hash: 91d12...2a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Costa Rica 😃

Skrevet

Cruise i karibien. Helt fantastisk ferie med barn. De klatret, surfet, spilte minigolf, gikk på skøyter, show, badet og spiste masse is😃

Anonymous poster hash: a3ce8...fa5

Skrevet

Begge deler frister!! Takk :-)

Skrevet

Amazonas, dog mygg må regnes med;-)

Skrevet

Hvor i Amazonas er det anbefalt da? :-)

Skrevet

Nettopp kommet hjem fra Mexico . Kan gjøres eksotisk mtp utflukter ol:-)

Anonymous poster hash: d3488...e22

Skrevet

Hvor i Amazonas er det anbefalt da? :-) Anonymous poster hash: 91d12...2a0

Vi tok elvebåt fra Manaus i Brasil. Var på elva i 3 dager:-) mye spennende med tur i jungelen, så elvedelfiner, fisket piraja m.m.

Skrevet

Hvor i Amazonas er det anbefalt da? :-) Anonymous poster hash: 91d12...2a0

Vi tok elvebåt fra Manaus i Brasil. Var på elva i 3 dager:-) mye spennende med tur i jungelen, så elvedelfiner, fisket piraja m.m.

herlig, skal google og kose meg :-) 

Skrevet

Dominikanske republikk! Flott land for hele familien :)

Skrevet

Seychellene, Maldivene

Anonymous poster hash: d4eb4...1d8

Skrevet

Argentina er et fantastisk land, anbefaler virkelig en reise dit. 

Anonymous poster hash: 9e7ff...7c9
Skrevet

Thailand er kjempe fint å reise til med barn. De blir godt tatt imot overalt :) Jeg kan også absolutt anbefale sør-Afrika hvis dere vil på en oplevelsesferie. I Cape Town er det masse gøy å finne på, masse markeder og en smeltedigel av kulturer. Durban hvis dere vil ha en mer strandferie og Krugernasjonalpark som ligger nord for Johannesburg hvis dere virkelig har lyst på en spennende opplevelse. Karibien er også fantastisk :)

Skrevet

Sjekk også ut Grenada, det er en fantastisk frodig øy som er ganske urørt enda, var der i to mnd med datteren min i sommer :) St. Lucia og S.t Vincent har jeg også hørt mye fint om. Guadaloupe er visst også kjempe fint og det er fortsatt under Frankrike slik at vanlig EØS reisekort kan brukes der.

Skrevet

Sjekk også ut Grenada, det er en fantastisk frodig øy som er ganske urørt enda, var der i to mnd med datteren min i sommer :) St. Lucia og S.t Vincent har jeg også hørt mye fint om. Guadaloupe er visst også kjempe fint og det er fortsatt under Frankrike slik at vanlig EØS reisekort kan brukes der.

Skrevet

Rideferie på Island.

Anonymous poster hash: b0378...0b7

Skrevet

Sjekk maldivene - Det er jo en øy som skal synke hvis det går som spådommene sier...

Ellers så var det fint og annerledes i Japan. Hawaii er også en mulighet.

Med så små barn hadde jeg vel egentlig valgt et reisemål som ikke er så langt vekk fra vår tidssone hvis dere ikke skal være så lenge borte.

Da er det jo mange flotte plasser i Europa egentlig.

Litt varmere vær - Italia, Malta.....

Anonymous poster hash: b2d14...53c
Skrevet

India!

Anonymous poster hash: a6d61...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...