Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 navn som Henrik eller Emma. Ikke motenavn heller. Anonymous poster hash: 4fa2b...905
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Merkelig spørsmål. Hva slags navn er ikke henrik og emma, eller motenavn.. Per, pål og espen askeladd? Anonymous poster hash: 11bd2...c67
Håpet ble virkelighet! Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Gå inn på ssb og sjekk de 100 mest vanlige jente og guttenavnene i Norge og hvor mange barn som har fått disse de siste 10 årene i Norge, da kan man få inspirasjon. Mine favoritter selv om jeg er ferdig med barn er: Erika, Iris, Kari, Esther, Henry, Edvin, Robert
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Nicoline, Mali, Ella, Linus, Erlend, Anonymous poster hash: 7422d...c89
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Nils, Jens, Marius, Ola, Peder, Iver Live, Agnes, Lotte, Sanna Anonymous poster hash: e0944...27b
februarprins2013 Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Silas caspian Arn luna frøya leona
Himmel og hav Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Bendik Erlend Petter Johanne Line Kristiane
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor skal jeg det? Anonymous poster hash: 4333b...2b8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Torjus Anonymous poster hash: 7422d...c89
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Ellinor Anonymous poster hash: 9f46a...624
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Savanna Olai Anonymous poster hash: 69c1b...293
Helene Harepus Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Torjus Anonymous poster hash: 7422d...c89 Torjus liker jeg og. Av jentenavn er Alice favoritten
3 i april Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Lena, Leah, Christina, Siri, Julie , Even, scott Elias, Mads, Anders, Brage, Berge
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Vår jente skal hete Iben. Det synes iallefall vi er flott ✨✨✨ Anonymous poster hash: 8e80e...b7d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Enig i Iben. Og Erle. Leonard til gutt. Eller kanskje Kalle? Anonymous poster hash: 59255...d38
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Min jenteliste så slik ut: Esther Agnes Astrid Sigrid Solveig Ingeborg Frida Hedvig Selma Anonymous poster hash: d0b2d...599
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #17 Skrevet 19. januar 2015 Vendela Marion Agnes Vera Viggo Stefanus Hafthor Armand Anonymous poster hash: 4ba38...92a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #18 Skrevet 19. januar 2015 Min jenteliste så slik ut: Esther Agnes Astrid Sigrid Solveig Ingeborg Frida Hedvig Selma Anonymous poster hash: d0b2d...599 Vi har veldig lik smak . Jeg vil føye til Magda (Magdalena). Hadde en elev ved dette navnet, og har siden tenkt at det er et helt nydelig navn. Anonymous poster hash: ff067...837
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #19 Skrevet 19. januar 2015 Min jenteliste så slik ut: Esther Agnes Astrid Sigrid Solveig Ingeborg Frida Hedvig Selma Anonymous poster hash: d0b2d...599 Vi har veldig lik smak . Jeg vil føye til Magda (Magdalena). Hadde en elev ved dette navnet, og har siden tenkt at det er et helt nydelig navn. Anonymous poster hash: ff067...837 Magda fra Brasil? Anonymous poster hash: 4ba38...92a
Astrimarie Skrevet 19. januar 2015 #20 Skrevet 19. januar 2015 Eivind Torstein Vebjørn Oddmund Olav Peder Randi Ruth Yvonne Ellen Åsne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå