Gå til innhold

Gi meg noen fine navn... Ikke


Anbefalte innlegg

Skrevet

navn som Henrik eller Emma.

Ikke motenavn heller.

 

;)

 

Anonymous poster hash: 4fa2b...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig spørsmål. Hva slags navn er ikke henrik og emma, eller motenavn..

 

Per, pål og espen askeladd?

 

Anonymous poster hash: 11bd2...c67

Skrevet

Gå inn på ssb og sjekk de 100 mest vanlige jente og guttenavnene i Norge og hvor mange barn som har fått disse de siste 10 årene i Norge, da kan man få inspirasjon.

 

Mine favoritter selv om jeg er ferdig med barn er: Erika, Iris, Kari, Esther, Henry, Edvin, Robert

Skrevet

Nicoline, Mali, Ella, 

Linus, Erlend, 



Anonymous poster hash: 7422d...c89
Skrevet

Nils, Jens, Marius, Ola, Peder, Iver

Live, Agnes, Lotte, Sanna

 

Anonymous poster hash: e0944...27b

Skrevet

Silas

caspian

Arn

 

luna

frøya

leona

Skrevet

Bendik

Erlend

Petter

 

Johanne

Line

Kristiane

Skrevet

Hvorfor skal jeg det?

 

Anonymous poster hash: 4333b...2b8

Skrevet

Torjus



Anonymous poster hash: 7422d...c89
Skrevet

Ellinor

 

Anonymous poster hash: 9f46a...624

Skrevet

Savanna

 

Olai

 

Anonymous poster hash: 69c1b...293

Skrevet

 

Torjus

 

Anonymous poster hash: 7422d...c89

Torjus liker jeg og.

Av jentenavn er Alice favoritten :)

Skrevet

Lena, Leah, Christina, Siri, Julie , Even, scott Elias, Mads, Anders, Brage, Berge

Skrevet

Vår jente skal hete Iben. Det synes iallefall vi er flott ✨✨✨

 

Anonymous poster hash: 8e80e...b7d

Skrevet

Enig i Iben. Og Erle. Leonard til gutt. Eller kanskje Kalle?



Anonymous poster hash: 59255...d38
Skrevet

Min jenteliste så slik ut:

Esther

Agnes

Astrid

Sigrid

Solveig

Ingeborg

Frida

Hedvig

Selma

 

 

 

 

Anonymous poster hash: d0b2d...599

Skrevet

Vendela

Marion

Agnes

Vera

 

Viggo

Stefanus

Hafthor

Armand

 

 

Anonymous poster hash: 4ba38...92a

Skrevet

Min jenteliste så slik ut:

Esther

Agnes

Astrid

Sigrid

Solveig

Ingeborg

Frida

Hedvig

Selma

 

 

 

 

Anonymous poster hash: d0b2d...599

 

Vi har veldig lik smak :).

Jeg vil føye til Magda (Magdalena). Hadde en elev ved dette navnet, og har siden tenkt at det er et helt nydelig navn.

 

Anonymous poster hash: ff067...837

Skrevet

 

 

Min jenteliste så slik ut:

Esther

Agnes

Astrid

Sigrid

Solveig

Ingeborg

Frida

Hedvig

Selma

 

 

 

 

Anonymous poster hash: d0b2d...599

Vi har veldig lik smak :).

Jeg vil føye til Magda (Magdalena). Hadde en elev ved dette navnet, og har siden tenkt at det er et helt nydelig navn.

 

Anonymous poster hash: ff067...837

Magda fra Brasil?

 

 

 

Anonymous poster hash: 4ba38...92a

Skrevet

Eivind

Torstein

Vebjørn

Oddmund

Olav

Peder

Randi

Ruth

Yvonne

Ellen

Åsne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...