Gå til innhold

Så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen går arbeidsledig etter at vi flyttet på oss til min hjemplass. Han var negativ til flyttingen egentlig, men valgte likevel å bli med oss. Jeg trodde det skulle bli enkelt for ham å få seg jobb her, men etter å ha søkt på flere og spurt på enda flere så ser det dårlig ut. Han har også fått nykker, vil ikke ditt og vil ikke datt. Oser negativitet og jeg mistenker han trenerer hele greia fordi han vil straffe meg for flyttingen. Vi krangler mye for jeg er så lei. Har sagt til ham at jeg holder ham ikke her, han kan fint velge å flytte tilbake. Men det vil han ikke.

Han sover til over tolv om dagene, gjør minimalt i huset, jeg tar meg av barnet vårt. Han gidder ikke ut og handle, vil ikke trene eller gå tur, vil ikke en gang lese lokalavisen vi abbonnerer på i protest.

Nå har han muligheten til en jobb i nabobyen to mil unna. Den kan han ikke ta for det er for langt unna. Går lite med busser, men han kan sitte på med broren min som kjører dit på jobb hver dag. Han liker ikke være avhengig av andre kommer det.. han har selv valgt å ikke kjøre opp til bil.

DOTT!!

Anonymous poster hash: 15a0a...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deprimert?

Eller umoden som prøver å straffe deg?

Eller han synes det er ganske behagelig å ikke gjøre noe?

Anonymous poster hash: 7fda2...101
Skrevet

Var han slik før dere flyttet? Hvis ikke er han vel deprimert.. Jeg står på trappen til å måtte flytte en plass jeg aldri har hatt lyst til å flytte til. Og er allerede deprimert og negativ, men skal vi være en familie... Ja.. Så må jeg visst flytte...

Anonymous poster hash: d7b9e...a4d

Skrevet

Deprimert?

Eller umoden som prøver å straffe deg?

Eller han synes det er ganske behagelig å ikke gjøre noe?

Anonymous poster hash: 7fda2...101

Tror han er alt det du sier. Klart det er deprimerende at ingen har bruk for ham. Samtidig så har han alltid vært treg og tafatt, men også veldig lojal til arbeidsgiver med å aldri ta fri hverken ved sykdom eller lyst. Så han har liksom aldri før hatt så mye fritid som nå, så noe behagelig er det jo, bortsett fra at han fyller den med..... ingenting!

Skrevet

Var han slik før dere flyttet? Hvis ikke er han vel deprimert.. Jeg står på trappen til å måtte flytte en plass jeg aldri har hatt lyst til å flytte til. Og er allerede deprimert og negativ, men skal vi være en familie... Ja.. Så må jeg visst flytte...

Vi flyttet jo fordi jeg ville "hjem" til familie og alt det der. Klart det er kjipt for den som ikke vil. Når du absolutt ikke vil så bør du ikke gå med på det. Min mann sa det var greit, men mente det ikke. Det verste er at jeg helst ville han skulle bli igjen, for jeg elsker ham ikke lengre. For en suppe!

Skrevet

Vi flyttet jo fordi jeg ville "hjem" til familie og alt det der. Klart det er kjipt for den som ikke vil. Når du absolutt ikke vil så bør du ikke gå med på det. Min mann sa det var greit, men mente det ikke. Det verste er at jeg helst ville han skulle bli igjen, for jeg elsker ham ikke lengre. For en suppe!

Da er det jammen ikke rart at han er deprimert

Anonymous poster hash: 359ed...53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...