Gå til innhold

baby som ikke drikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen vår på 3,3 mnd har begynt og tulle skikkelig med matingen. (Bruker mme) Han har sluttet og bruke alle flaskene sine og bruker nå kun mam. Hver gang vi skal mate begynner han og hyl skrike. Han er ganske enkel og trøste, men da er han nesten umulig og trøste.
Han tar flasken til slutt og drikker litt, så begynner han plutselig og hyl skrike igjen. Det som er skikkelig rart er at han nekter og spise på stua, i vippestol og i mine armer. Den ENESTE plassen han spiser er på soverommet og liggende på siden i babynestet. Klarer ikke og skjønne hvorfor. Han er slik både på dagtid og på natt. Han er blid som ei sol ellers, når vi ikke mater. Har prøvd en større flasketut, men det hjelper ikke. Hs hadde heller ingen forslag..

Tips? Før jeg blir gal i hodet av all skrikingen både dag og natt. Gruver meg til hver gang han skal spise icon_sad.gif

Anonymous poster hash: 0c94a...73f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen! Helsesøster høres ubrukelig ut, det kan være han får vondt og har låsning som påvirkes kun i spiseposisjon f.eks.

Ikke hør på helsestasjonen, kom deg til lege/kiropraktor/naprapat på mandag og sjekk opp ungen!

Anonymous poster hash: 9fbde...1da

Skrevet

Melkeallergi? Refluks? Låsninger?

Anonymous poster hash: 28c02...e32

Skrevet

Vi hadde samme problemet omkring 4 mnd! Jeg ammet i tillegg, så måltidene gikk ok, begynte også med grøt i denne tiden. Hun likte rett og slett ikke smaken lengre tror jeg! Og etterhvert så forbandt hun flaskene med det. Endte med at vi måtte gi utblandet eplejuice på flaske de dagene hun fikk lite væske, og når jeg sluttet og amme. Når vi startet med kopp med sugerør gikk det seg til igjen. Da drakk hun alt :-)

Anonymous poster hash: 74f1a...2a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...