Gå til innhold

Bekymringsmelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk brev om å komme på møte da bv hadde mottatt en bekymringsmelding for min 4 åring. Var på det møte og fikk sett grunnlaget fir dette og det var noe helt merkelig melding som jeg lett kan få avbekreftet så er ikke så bekymret for at de skal ta han fra meg eller noe ala alle de skremmehistoriene man leser om skal skje. De syntes selv den var merkelig men sa at de måtte sjekke ut meldinger og skal nå få bekreftet min versjon av dette så skal vi ha ett møte til når disse opplysningene er innhentet. Fikk god kontakt med de på bv og syntes møtet gikk veldig bra. Men jeg får ikke dette ut av hodet og når sønnen min har lagt seg så sitter jeg bare å gråter, jeg føler meg helt knust og synes det er trist at noen kan betvile min rolle som mamma. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg og er itilegg snart høygravid. Jeg vil bare bli ferdig med denne saken nå, så jeg kan få fred i hodet mitt :(

Anonymous poster hash: ccee0...e3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff :( så trist . Men du får prøve å tenkte positivt, du kan jo motbevise det :)

Vet du hvem som har sendt meldingen ?

Var den anonym ?

Uff føler sånn med deg.

Må være vondt at noen ønsker andre så vondt at de må sende falsk melding til bv :(

Skrevet

Vet du hvem som har meldt bekymring da? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: 3c1c7...b08

Skrevet

Vet du hvem som sendte meldingen da? Vet hvordan du har det, har blitt meldt til bv selv. Utrolig vondt. Og det tok meg flere år å komme over det

Skrevet

Så trist, men er det ingen grunn til bekymring, så må du stole på deg selv som mamma. Ikke let etter feil med deg selv. Klem

Skrevet

Ja, jeg vet hvem som har sendt bekymring og det er noen som ikke har sett min sønn i det hele tatt! Vedkommende har hørt på falske rykter og kokt sammen sin egen historie virker det som. Det er snakk om en person med en god stilling innen kommunen faktisk. Vurderer litt om jeg skal kontakte advokat/politi og forklare saken og anmelde dette, men det er vell kanskje bare dumt?

Skrevet

Ja, jeg vet hvem som har sendt bekymring og det er noen som ikke har sett min sønn i det hele tatt! Vedkommende har hørt på falske rykter og kokt sammen sin egen historie virker det som. Det er snakk om en person med en god stilling innen kommunen faktisk. Vurderer litt om jeg skal kontakte advokat/politi og forklare saken og anmelde dette, men det er vell kanskje bare dumt?Anonymous poster hash: ccee0...e3c

Det er lurt å kontakte advokat ja og anmelde det

Skrevet

Hva sa de som ringte inn beskymringsmeldingen? Vi ble meldt inn ifjor, og er nettop ferdig med saken. Vet hvordan du har det, ikke noe godt å ha dette hengende over seg!

Her begynte de å granske alt, siden meldingen handlet om narkotika, men etter møtet med BV og oss så hadde de ikke mistanke om narkotika og ba ikke oss ta test en gang. Så de gransket selve familieforholdet isteden. 

Vondt dette, men snart er saken ferdig og de må bli ferdig innen 3mnd, her ble den drøyd til akkurat 3mnd, men det er fordi det har vært jul og nyttår i mellom.

Anonymous poster hash: f28ab...d0d
Skrevet

Hva stod det i meldingen da? Hadde ikke brydd meg om at personen hadde en god stilling i kommunen. Hvis du vet at det er på falsk grunnlag så hadde jeg glatt gått videre med det. Men ville nok ventet til saken var henlagt .

Anonymous poster hash: c34af...a0a

Skrevet

Vil egentlig ikke si så mye mer om saken itilfelle det er noen som kjenner igjen saken. Tok opp møtet på bånd forresten, jeg ble jo livredd for alle historiene jeg har hørt og lest om. Dette er hundre prosent oppspinn,og jeh skjønner ikke at noen vil meg eller sønnen min noe så vondt :( hva vil skje med vedkommede hvis jeg anmelder dette da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...