Gå til innhold

lurer han meg trill rundt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gode venner, og har sex sammen.

Vi er begge ute av forhold og vil være single sammen.

Så sier han til meg at han orker ikke tenke forhold, var ei som ville men svarte hun ikke engang.

Ble tilfeldig kjent med ei som var på date med han uka etter han sa det..

Han er veldig veldig opptatt av ærlighet.

Sitter igjen med følelsen av å ha blitt lurt trill rundt..

Sier en ting,gjør stikk motsatt.

Anonymous poster hash: 19cf7...48a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke problemet??

Han sier han ikke vil ha et forhold....

Anonymous poster hash: c92b7...99b

Skrevet

VI er begge ute av forhold og vil være single sammen sier du...

Skjønner ikke helt den mener du han ikke skal date eller ha seg med andre en deg? For det blir da det motsatte av at dere er single.

Jeg er singel og har en god venn som jeg har sex med nå og da, kunne ikke bry meg mindre om han går på date med noen, vi har en avtale som gjelder går noen av oss inn i et forhold så sier vi fra, uaktuelt å ha sex om den ene er i et forhold.

OG den dagen vil jo komme før eller siden, selv om ingen per dags dato leter etter kjæreste så vet man aldri når man møter den rette.

Anonymous poster hash: afe60...320
Skrevet

Siden du bryr deg slik så kan det nesten virke som om du har mer følelser for ham enn det du tror?

Du skriver jo at dere ønsker å være single sammen...

Selv om han dater andre så er han jo fremdeles singel. Så lenge dere ikke er sammen så har du ingen krav på ham, da kan han date fritt. Hvis det at han gjør det er et problem for deg så må dere bli enig om kjøreregler for "forholdet" dere har.

Anonymous poster hash: 40b93...361
Skrevet

Saken er at han sier en ting,gjør en annen..

Skrevet

Damer må seriøst begynne å ta seg sammen med å overtolke alt mulig, når dere har blitt enige om at begge vil være single og alt det der, dere har sex ja, men det betyr ikke at han vil være sammen med deg, det er kun sex. Om du synes det blir vanskelig så er det jo du som lurer ham ved å si du ønsker å være singel og så begynne å stille krav til ham etterpå. Drit i hva DU tror du leser mellom linjene og la det være, om han vil ha deg fast så kommer han til å si det, det er ingenting du kan gjøre for å tvinge det fram. Om han dater noen andre så kan du ikke stoppe det heller, det er et valg han tar.

Anonymous poster hash: cc1f8...ae8
Skrevet

Tror ikke dere skjønner

Skrevet

Sex er sex. Mer kan du ikke forvente.

Anonymous poster hash: 30d78...91b

Skrevet

Tror ikke dere skjønner

Neivel men da får du forklare bedre da :)

Skrevet

Du tror ikke at vi skjønner...

Dere er begge single og dere har sex med hverandre og det er tydeligvis alt.

Om du mener han skal fortelle deg alt annet han gjør, om han dater andre, da har du beveget deg inn på en holdning som du bare har rett å ha hvis du er sammen med ham. Ikke en holdning du kan ha hvis dere bare er "friends with benefits".

Det at han dater andre gjør ham ikke nødvendigvis mindre singel. Selv om han sa han ikke ønsker noe forhold så er det jo fint mulig at han treffer noen som han kunne tenke seg å bli bedre kjent med, noen som kan få ham til å revurdere det med forhold selv om han i utgangspunktet har trodd at han ønsker å være singel.

Mener du han skal informere deg om at han skal på date?

Det jeg tror er at du og han har forskjellige forventninger til det "forholdet" dere har. Det er der problemet ligger.

Du kan ikke kreve at du skal ha full innsikt i alt han gjør. Det eneste du kan gjøre er å sette grenser for deg selv. F.eks. hvis han møter noen flere ganger, eller om han har sex med andre, da skal han si fra.

Men at han går på en førstedate med noen, det bør ikke være noe problem for deg... såsant du ikke har mer følelser for ham enn du er villig til å innrømme.

Skrevet

Ikke det jeg sier..

Han sier til meg at han orker ikke tanken på date, hvorfor i det hele tatt si det? Får så å gå på date? Hvorfor nevne det?

Skrevet

Ikke det jeg sier..

Han sier til meg at han orker ikke tanken på date, hvorfor i det hele tatt si det? Får så å gå på date? Hvorfor nevne det?

Han orker ikke tanken på forhold, men dating er som sex.

Alt er lov.

Skrevet

Han orker vel ikke date med deg da? Eller han har vel skjønt at du liker han mer enn omvendt og vil ikke såre deg.

Skrevet

Han har sagt han vil være singel, single folk kan jo date så mange de vil. Og du har ingen rett til å kreve noe av ham.

Anonymous poster hash: cc1f8...ae8
Skrevet

Ikke det jeg sier..

Du sier at han ikke orker tanken på forhold. Date er ikke forhold!

Og om han skulle møte ei som han likevel skulle ønske et forhold med - da er det hans rett.

Han lyver ikke til deg. Dere har ulike definisjoner av hva som er lov og ikke lov i et slikt forhold som dere har, hva en date er osv.

På det du sier så virker det som om du for det første bryr deg mer om han enn du vil innrømme, for det andre at et slikt friends with benefits-forhold ikke er noe for deg, og for det tredje at du og han har ulike oppfatninger om hva som betyr hva i forholdet deres.

Skrevet

Hadde ikke reagert om han ville date..men reagerer når han sier en ting og gjør motsatt en uke etter..og han søkte etter forhold

Skrevet

Saken er at han sier en ting,gjør en annen..

Har det noe å si for du. Han er ikke kjæresten din, du vil være singel og dere har samtykkende sex. Hva så om han vil date, har han meldeplikt til deg?

Anonymous poster hash: 74b15...6d8

Skrevet

Ærlighet er viktig for meg. Trenger ikke å si at han dater andre, nå var det han som selv sa at han ikke ville date noen..

Ville holde alle som ville date på lang avstand..men uansett om det gjelder dating eller noe annet,ærligheten,

Skrevet

Ærlighet er viktig for meg. Trenger ikke å si at han dater andre, nå var det han som selv sa at han ikke ville date noen..

Ville holde alle som ville date på lang avstand..men uansett om det gjelder dating eller noe annet,ærligheten,

Han mente det sikkert også da han sa det til deg. Og så møtte han ei som han ville gå på med date med likevel. Mener du at han da har opplysningsplikt overfor deg?

Skrevet

Han vil date og ha flere han kan treffe.

Han vil vel ikke såre deg og si det som det er: Du er kun et leketøy.

Da får du avslutte dette.

Skrevet

Han som sier vi må være helt ærlige ovenfor hverandre, ikke jeg..

Skrevet

Da er han typisk mann som ikke veit hva han vil.

Enkelt og greit.

Skrevet

Du tar jo ikke til deg noe som helst, HI.

Selv om han sier en uke at han ikke vil ha et forhold eller date, så kan han plutselig møte ei uka etter som han har lyst å bli bedre kjent med.

Hvis du mener at han da er uærlig om han går på den daten, da er det DU som har et problem, for da er du mer hekta på ham enn du bør være når dere bare har sex sammen!

Hvis han på direkte spørsmål fra deg benekter å ha vært på date, da er han ikke ærlig. Men det er jo noe helt annet.

Du bryr deg tydeligvis mer om forholdet enn det han gjør. Da er det ærligst av DEG å være åpen med ham om det...

Skrevet

Vi er gode venner, og har sex sammen.

Vi er begge ute av forhold og vil være single sammen.

Så sier han til meg at han orker ikke tenke forhold, var ei som ville men svarte hun ikke engang.

Ble tilfeldig kjent med ei som var på date med han uka etter han sa det..

Han er veldig veldig opptatt av ærlighet.

Sitter igjen med følelsen av å ha blitt lurt trill rundt..

Sier en ting,gjør stikk motsatt.

Nå synes jeg du tolker ting verst mulig her.

Du snakker som om han skulle ha gitt deg et løfte om at det var dere.

Jeg har selv ikke noe ønske om å ha en kjæreste for tiden.

Men jeg har vært på en date mer av nysgjerrighet på hva som befinner seg på singelmarkedet, og ellers drukket kaffe eller øl med noen mannlige bekjente uten at jeg nødvendigvis har tenkt på det som en date (men har vel fått inntrykk av at et par av dem kanskje så litt på det som dette).

Skulle jeg møte en som jeg forelsker meg i og etter en stund ser en realistisk fremtid sammen med, så kan det naturligvis tenkes at jeg revurderer planen min om å være singel en stund til, men jeg går ikke aktivt inn for det.

Jeg synes ikke jeg skylder min "elsker" å unngå å date.

Noe annet er det å si fra dersom jeg velger å ha sex med en date.

Anonymous poster hash: ef087...677

Skrevet

Du tar jo ikke til deg noe som helst, HI.

Selv om han sier en uke at han ikke vil ha et forhold eller date, så kan han plutselig møte ei uka etter som han har lyst å bli bedre kjent med.

Hvis du mener at han da er uærlig om han går på den daten, da er det DU som har et problem, for da er du mer hekta på ham enn du bør være når dere bare har sex sammen!

Hvis han på direkte spørsmål fra deg benekter å ha vært på date, da er han ikke ærlig. Men det er jo noe helt annet.

Du bryr deg tydeligvis mer om forholdet enn det han gjør. Da er det ærligst av DEG å være åpen med ham om det...

Nå er det da heller ikke sikkert at han så på det som en date, selv om HI's venninne mente at det var det de hadde vært på.

Anonymous poster hash: ef087...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...