Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Her sitter mannen med telefonen og fikler hele kvelden. Ikke ett minutt uten .. tar den med til senga og fikler med den der også til lenge etter jeg har sovnet. Hadde dere godtatt det? Anonymous poster hash: 3af7a...e9d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Fikler mye ja Anonymous poster hash: c66fe...a84
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Når jeg er alene kveld etter kveld gjør jeg det ja. Hadde jeg vært sammen med noen gjør jeg ikke det. Anonymous poster hash: 85561...219
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Nei, ikke i det hele tatt. Veldig lite avhengig av den Men mannen derimot. Sitter konstant med telefon, ipad eller foran pc.Jeg liker det ikke, men han er hekta og da er det lite å gjøre med(bortsett fra å tvinge gjennom avvenning) Anonymous poster hash: fb80e...020
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Jepp, flink til å fikle.. Anonymous poster hash: a0063...589
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Fikler heller med pcen hele kvelden Ser filmer på netflix Anonymous poster hash: 4cdd6...28a
februarprins2013 Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 kan skje det,men jeg er alene,så når barnet er lagt, er det enten mobilen eller datan som gjelder
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Nei, og jeg tåler ikke at folk er så forbanna usosiale heller. Hadde en fest her i høst hvor jeg visste at et par av gjestene, det var da venninnekveld, kom til å sitte med mobilen som om den var limt fast. Så jeg laget en krok ute i gangen, står et lite bord der, satt ut to stoler tente et par lys og satt litt godis og snacks i et par skåler. Da folk begynte komme lurte de selvfølgelig på hva som skulle skje der. Det er for mobilavhengige svarte jeg. Så de kan sitte der å trykke. Da lo de godt. Og det ble faktisk ikke noe trykking fra de avhengige heller. De tok nok hintet. Anonymous poster hash: 30f0d...ce5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Nei, og jeg tåler ikke at folk er så forbanna usosiale heller. Hadde en fest her i høst hvor jeg visste at et par av gjestene, det var da venninnekveld, kom til å sitte med mobilen som om den var limt fast. Så jeg laget en krok ute i gangen, står et lite bord der, satt ut to stoler tente et par lys og satt litt godis og snacks i et par skåler. Da folk begynte komme lurte de selvfølgelig på hva som skulle skje der. Det er for mobilavhengige svarte jeg. Så de kan sitte der å trykke. Da lo de godt. Og det ble faktisk ikke noe trykking fra de avhengige heller. De tok nok hintet. Anonymous poster hash: 30f0d...ce5 Hehe, det var faktisk et godt påfunn 👍 Adskillig mye bedre enn denne flaue mobilkurven som mange driver med. Anonymous poster hash: 0b441...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå