Gå til innhold

Nå må dere skjerpe dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp lest intervjuet med FF, og kan ikke fatte hva som er galt med det...det er et vanlig intervju der de følger henne noen dager.

Hvorfor denne hetsen? Har hun ikke få nok, må dere pelle fra hverandre absolutt alt?

Håper dere virkelig hun bryter sammen? Hvilket gode vil det gi dere?

Hun har innrømmet at hun og mannen har gjort feil, både i aviser og på bloggen et par ganger.

Det de har gjort er ikke bra, men tror så absolutt de har lært.

Personlig syntes jeg han virker som en sleip fisk, og jeg liker han ikke...men, jeg har jo ikke noe ønske om at han skal knuses, det vil jo ikke endre noe for meg og mitt liv.

Husk at en dag kan den lille datteren deres lese all eder og galle som skrives her inne og alle andre steder.

Jeg syntes også det de har gjort er fryktelig feil, men kjære vene, det finnes da større tragedier både her i Norge og resten av verden.

Om de har gjort store feil, så ønsker jeg de fortsatt alt godt i fremtiden...på lik linje med dere andre her inne, en ønsker da ikke at fremmede mennesker skal bryte sammen?

Ikke kjenner jeg familien Berg-Eriksen eller har stor interesse for bloggen henbes, klikker innom innimellom, men syntes bare den moderne heksejakten her inne og i media har tatt helt av, aldri sett på maken...

Fortsatt god lørdagskveld 😊

Anonymous poster hash: 61dbe...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Anonymous poster hash: 3138b...251
Skrevet

Det har da roet seg? Jeg har vært kritisk, og er mindre kritisk nå. Hun la seg flat, men ikke før alt hadde kommet ut.bhun skriver hun nå har fått hjelp til å håndtere slike ting. Ergo er det ikke sikkert det er selvskrevet fra hennes hjerte, men fra Peter Peters. Det trengtes for de som ukritisk bare leste bloggen og ikke fikk med seg sannheten på nettet.

Leser aldri bloggen igjen da :)

Anonymous poster hash: 2e03a...4a4

Skrevet

PT-Åge har ikke fri på lørdagskvelden skjønner jeg. 

Jeg driter i hele greia egenlig. Den eneste forskjellen vil være at jeg aldri mer gir henne klikk. 

Anonymous poster hash: a91d1...382
Skrevet

Hi her...

Jaja, om noen tror jeg er mannen, så er det bare å tro det men, er fakisk en mamma fra Kristiansand.

Skrevet

Det er vel bare her inne at det fortsatt er en sak?

Anonymous poster hash: 0d5b3...b11

Skrevet

Garantert....for mange hjemmeværende mødre her inne med kjedelige A4 liv som må ha noen å kritisere...

Skrevet

Hvis fotballfrue & ledsagere slutter å opprette driiiiiitkjedelige tråder om seg selv, så slipper vi å lese om DEM og vi slipper å lese KOMMENTARER om dem. Ok? Du bidrar til møkka. Bare glem dem.

Anonymous poster hash: 01d41...512

Skrevet

Hvis fotballfrue & ledsagere slutter å opprette driiiiiitkjedelige tråder om seg selv, så slipper vi å lese om DEM og vi slipper å lese KOMMENTARER om dem. Ok? Du bidrar til møkka. Bare glem dem.Anonymous poster hash: 01d41...512

Hvorfor kommentere? Da bidrar DU

Skrevet

Hvem er PT Åge?!?!??!

Anonymous poster hash: c4881...694
Skrevet

Om alle redaktørene i Norges største aviser mener det burde skrives opp, burde det kanskje det. Eller vet du bedre? 

Om de "knuses" av dette har de gjort det selv. Folk burde kunne reagere, for dette er alvorlige overtramp.

Anonymous poster hash: 6a788...6ba
Skrevet

Nok et "jammen barn sulter i Afrika-innlegg". Det er ikke slik man argumenterer. FF har gjentatte ganger driti seg ut, folk er forbanna med rette, og slik er det.

Anonymous poster hash: ad9b2...7a5

Skrevet

Nok et "jammen barn sulter i Afrika-innlegg". Det er ikke slik man argumenterer. FF har gjentatte ganger driti seg ut, folk er forbanna med rette, og slik er det. Anonymous poster hash: ad9b2...7a5

Hvorfor bry seg? Er det noe å bry seg om? Sponsorene burde jo være de som er irriterte, men de bryr seg jo ikke.

Skrevet

Det mest fascinerende, er at kritikerne gjerne bidrar vel så mye til å opprettholde den fordømte bloggen og all oppmerksomheten hun får, ved å generere uhorvelige mengder klikk både på nyhetssaker og blogginnlegg. Dersom man er så opptatt av å få dama til å finne seg noe annet å gjøre, burde første skritt være å ikke oppmuntre mediene til å lage saker på henne (ved å lese artikler som skrives) og ikke minst la være å lese bloggen. I denne verdenen er det mer enn noen gang sånn at all PR er god PR, i den forstand at klikk er klikk fullstendig uavhengig av om man bare leser i skadefryd når ting går dårlig...

Og med det som grunnlag tviler jeg forøvrig ikke et øyeblikk på at mange tråder på div forum opprettes av bloggerne selv, med den hensikt å skaffe klikk. For deres del er det sikkert vel så "matnyttig" å dra i gang en hets-tråd om seg selv, fordi de ofte får masse oppmerksomhet på forum og dermed får mange til å klikke seg inn på bloggen.

Hvis man ikke liker rosablogger, interiørblogger, bloggdamer uten moralske skrupler eller helt andre blogg-ting, så er det absolutt beste man kan gjøre å overse dem totalt. ALL oppmerksomhet gir dem næring.

Skrevet

Nok et "jammen barn sulter i Afrika-innlegg". Det er ikke slik man argumenterer. FF har gjentatte ganger driti seg ut, folk er forbanna med rette, og slik er det. Anonymous poster hash: ad9b2...7a5

Hvorfor bry seg? Er det noe å bry seg om? Sponsorene burde jo være de som er irriterte, men de bryr seg jo ikke.Anonymous poster hash: 61dbe...c37

Det stemmer ikke. Google it!

Anonymous poster hash: ad9b2...7a5

Skrevet

Hvorfor bry seg? Er det noe å bry seg om? Sponsorene burde jo være de som er irriterte, men de bryr seg jo ikke.Anonymous poster hash: 61dbe...c37

Det stemmer ikke. Google it!Anonymous poster hash: ad9b2...7a5

Sikkert irriterte, men hun mister nok ikke en eneste sponsor, heksejakten er jo gull verd for de, menfor å opprettholde troverdigheten, må de jo ta "avstand"

Skrevet

Hun er bare ute etter sympati. Alltid etter at ti gene kommer fram i media, DA er det synd på henne og hun beklager seg! Nei, de virker kyniske, og de vet det nok selv! Men hey, all pr er god pr for dem nå ja!

Anonymous poster hash: 55123...30d

Skrevet

Det stemmer ikke. Google it!Anonymous poster hash: ad9b2...7a5

Sikkert irriterte, men hun mister nok ikke en eneste sponsor, heksejakten er jo gull verd for de, menfor å opprettholde troverdigheten, må de jo ta "avstand"

"Kan tape millioner..":

http://www.nettavisen.no/na24/kan-tape-millioner-pa-bloggskandalen/8529651.html

Anonymous poster hash: 6a788...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...