Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Ellers er mannen veldig forelska i Linnea men jeg er ikke helt med der ... Anonymous poster hash: d70c8...f19
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Linnea Anonymous poster hash: 6a1c8...44f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Selma er nydelig, men ville droppet det pga. filmen\ Martin Luther King Jr. Anonymous poster hash: 0bab8...2ca
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Bella! Anonymous poster hash: 49d1c...d37
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Jeg liker Selma, men etter som det er så mange som heter det rundt her ville jeg gått for, Bella Så Selma/Bella Anonymous poster hash: 80ccd...928
overlord Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Ingen, men måtte jeg velge hadde det blitt Selma.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Linnea. Anonymous poster hash: 8bbc7...9a2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Hehe ja, kanskje Selma-Bella? neida:) Linnea er fint men det har jeg -egentlig- slått fra meg? Haha stakkars mann.. Egentlig har han latt meg ta det valget selvom han gjerne ville hatt Linnea . Men det er ikke mulig å ha det som mellomnavn til noen av de jeg liker ! Bella er det jeg heller mest mot? Er bare redd folk tror det er et "kallenavn".. Jeg synes det er veldig skjønt. Bare hva med en voksen dame som heter bella ? Anonymous poster hash: d70c8...f19
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Ingen! Bella er finest men litt feil på en norsk unge syns jeg. Anonymous poster hash: 5c82c...ddc
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Selma synes jeg Anonymous poster hash: b4e3b...3a6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Har to naboer. Ei gàmmel kone som er døpt Bella, og ei ungjente som er døpt Annabelle men som blir kalt Bella. Fint og internasjonalt navn uten at det virker for utenlandsk på en norsk unge synes jeg. Mange eldre (oldemorgenerasjonen) som heter Bella der jeg kommer fra. Ville gått for Bella jeg :-) Anonymous poster hash: 664e9...fc1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Selma. Anonymous poster hash: f7548...638
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #13 Skrevet 17. januar 2015 Ikke Thelma, alle de andre var søte. Anonymous poster hash: b4aef...e14
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #14 Skrevet 17. januar 2015 Bella er et navn som forplikter, synes jeg. Det betyr vel den vakre eller noe sånt, tenk å da være helt gjennomsnittlig eller under middels pen? Syntes uansett ikke det passer på en voksen dame. Selma liker jeg godt. Anonymous poster hash: 8d79f...198
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 Selma Anonymous poster hash: 75119...089
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #16 Skrevet 17. januar 2015 For meg er Bella kort for Isabella. Holder en knapp på Selma eller Linnea. Anonymous poster hash: 1bdb3...7e1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 Bella er et bikkjenavn. Selma og Linnea veldig vanlige, men fine navn. Thelma liker jeg kanskje best da det er litt mer uvanlig. Anonymous poster hash: 6ac0d...076
februarprins2013 Skrevet 17. januar 2015 #18 Skrevet 17. januar 2015 Bella og Linnea er nydelig, så hadde valgt en av de 2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Selma! Anonymous poster hash: 55a27...cba
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #20 Skrevet 17. januar 2015 Tror det blir Bella, selvom noen mener det er bikkjenavn :-/ Men bikkjer heter jo alle slags menneskenavn nå. Kjenner en hund sin heter Nora ! Anonymous poster hash: d70c8...f19
lover Skrevet 17. januar 2015 #21 Skrevet 17. januar 2015 Thelma blir jo ikke uttalt Thelma, men Tellma? Bella er fint, og Selma er fint. Linnea er også fint, men litt oppbrukt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #23 Skrevet 19. januar 2015 Tror det blir Bella, selvom noen mener det er bikkjenavn :-/ Men bikkjer heter jo alle slags menneskenavn nå. Kjenner en hund sin heter Nora ! Anonymous poster hash: d70c8...f19 Hva med Stella, da? Anonymous poster hash: d3bd7...0ee
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #24 Skrevet 19. januar 2015 Ingen, det er jo navn som passer til hunder. Min tante har faktisk ei Bella, Selma og Telma. Hun har også en Theo. Små hunder som bjeffer noe sinnsykt. Skulle du absolutt velge blant disse, så er Selma best. Bella og thelma er grusomt. Anonymous poster hash: 34dcb...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå