Gå til innhold

Bella, Selma eller Thelma?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellers er mannen veldig forelska i Linnea men jeg er ikke helt med der ...

 

Anonymous poster hash: d70c8...f19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linnea



Anonymous poster hash: 6a1c8...44f
Skrevet

Selma er nydelig, men ville droppet det pga. filmen\ Martin Luther King Jr.

 

Anonymous poster hash: 0bab8...2ca

Skrevet

Bella!

 

Anonymous poster hash: 49d1c...d37

Skrevet

Jeg liker Selma, men etter som det er så mange som heter det rundt her ville jeg gått for, Bella :) 

Så Selma/Bella



Anonymous poster hash: 80ccd...928
Skrevet

Ingen, men måtte jeg velge hadde det blitt Selma.

Skrevet

Linnea.



Anonymous poster hash: 8bbc7...9a2
Skrevet

Hehe ja, kanskje Selma-Bella? :P neida:)

 

Linnea er fint men det har jeg -egentlig- slått fra meg? Haha stakkars mann.. Egentlig har han latt meg ta det valget selvom han gjerne ville hatt Linnea . Men det er ikke mulig å ha det som mellomnavn til noen av de jeg liker !:)

 

Bella er det jeg heller mest mot? Er bare redd folk tror det er et "kallenavn".. Jeg synes det er veldig skjønt. Bare hva med en voksen dame som heter bella ?:)

 

Anonymous poster hash: d70c8...f19

Skrevet

Ingen! Bella er finest men litt feil på en norsk unge syns jeg.

 

Anonymous poster hash: 5c82c...ddc

Skrevet

Selma synes jeg

 

Anonymous poster hash: b4e3b...3a6

Skrevet

Har to naboer. Ei gàmmel kone som er døpt Bella, og ei ungjente som er døpt Annabelle men som blir kalt Bella. Fint og internasjonalt navn uten at det virker for utenlandsk på en norsk unge synes jeg. Mange eldre (oldemorgenerasjonen) som heter Bella der jeg kommer fra.

Ville gått for Bella jeg :-)

 

Anonymous poster hash: 664e9...fc1

Skrevet

Selma.

 

Anonymous poster hash: f7548...638

Skrevet

Ikke Thelma, alle de andre var søte.

 

Anonymous poster hash: b4aef...e14

Skrevet

Bella er et navn som forplikter, synes jeg. Det betyr vel den vakre eller noe sånt, tenk å da være helt gjennomsnittlig eller under middels pen? Syntes uansett ikke det passer på en voksen dame.

 

Selma liker jeg godt.

 

Anonymous poster hash: 8d79f...198

Skrevet

Selma

 

Anonymous poster hash: 75119...089

Skrevet

For meg er Bella kort for Isabella. Holder en knapp på Selma eller Linnea.

 

Anonymous poster hash: 1bdb3...7e1

Skrevet

Bella er et bikkjenavn. Selma og Linnea veldig vanlige, men fine navn. Thelma liker jeg kanskje best da det er litt mer uvanlig.

 

Anonymous poster hash: 6ac0d...076

Skrevet

Bella og Linnea er nydelig, så hadde valgt en av de 2

Skrevet

Selma!

 

Anonymous poster hash: 55a27...cba

Skrevet

Tror det blir Bella, selvom noen mener det er bikkjenavn :-/

 

Men bikkjer heter jo alle slags menneskenavn nå. Kjenner en hund sin heter Nora !

 

Anonymous poster hash: d70c8...f19

Skrevet

Thelma blir jo ikke uttalt Thelma, men Tellma?

 

Bella er fint, og Selma er fint. Linnea er også fint, men litt oppbrukt.

Skrevet

Tror det blir Bella, selvom noen mener det er bikkjenavn :-/

 

Men bikkjer heter jo alle slags menneskenavn nå. Kjenner en hund sin heter Nora !

 

Anonymous poster hash: d70c8...f19

Hva med Stella, da?

 

 

 

Anonymous poster hash: d3bd7...0ee

Skrevet

Ingen, det er jo navn som passer til hunder. Min tante har faktisk ei Bella, Selma og Telma. Hun har også en Theo. Små hunder som bjeffer noe sinnsykt.

 

Skulle du absolutt velge blant disse, så er Selma best. Bella og thelma er grusomt.

 

Anonymous poster hash: 34dcb...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...