Gå til innhold

Navn på barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter din (e) barn? Hva var grunnen til at du valgte akkurat det navnet?



Anonymous poster hash: 973bc...74c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adrian, fordi det er et kjempefint navn, og vi ønsket et navn som kunne brukes flere steder i verden, da pappa'en ikke er norsk

 

Anonymous poster hash: bf33c...b39

Skrevet

Victoria og Alexander. Sterke,klassiske internasjonale navn.

 

Anonymous poster hash: 9a95d...4f8

Skrevet

Victoria og Alexander. Sterke,klassiske internasjonale navn.

 

Anonymous poster hash: 9a95d...4f8 [/acronym

Kjenner et søskenpar som heter det samme :)

 

Anonymous poster hash: 9a0f2...835

Skrevet

 

Victoria og Alexander. Sterke,klassiske internasjonale navn.

 

Anonymous poster hash: 9a95d...4f8 [/acronym

Kjenner et søskenpar som heter det samme :)

 

Anonymous poster hash: 9a0f2...835

 

Har ei jeg kjenner som har barn som heter det også :) 

 

Anonymous poster hash: ce728...b2a

Skrevet

Sander : fordi vi begge falt for det

Emil : oppkalling etter bestefaren hans som døde 1mnd før han kom til

Håkon : oppkalling etter oldefaren hans

William : fordi begge 2 likte det godt

Ane Josefine : hun fikk dobbelnavn for de vi ønsket så sterkt et navn hver



Anonymous poster hash: 55f31...59e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...