Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Hva heter din (e) barn? Hva var grunnen til at du valgte akkurat det navnet? Anonymous poster hash: 973bc...74c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Adrian, fordi det er et kjempefint navn, og vi ønsket et navn som kunne brukes flere steder i verden, da pappa'en ikke er norsk Anonymous poster hash: bf33c...b39
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Victoria og Alexander. Sterke,klassiske internasjonale navn. Anonymous poster hash: 9a95d...4f8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Victoria og Alexander. Sterke,klassiske internasjonale navn. Anonymous poster hash: 9a95d...4f8 [/acronym Kjenner et søskenpar som heter det samme Anonymous poster hash: 9a0f2...835
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Victoria og Alexander. Sterke,klassiske internasjonale navn. Anonymous poster hash: 9a95d...4f8 [/acronym Kjenner et søskenpar som heter det samme Anonymous poster hash: 9a0f2...835 Har ei jeg kjenner som har barn som heter det også Anonymous poster hash: ce728...b2a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Sander : fordi vi begge falt for det Emil : oppkalling etter bestefaren hans som døde 1mnd før han kom til Håkon : oppkalling etter oldefaren hans William : fordi begge 2 likte det godt Ane Josefine : hun fikk dobbelnavn for de vi ønsket så sterkt et navn hver Anonymous poster hash: 55f31...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå