Gå til innhold

Fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ankom du fødeavdelinga? Når var baby født?

Da jeg fødte ankom vi fødeavdelinga kl 03:30 og klokka 05:08 var baby født :) Er ikke det ganske raskt?

Tok 4 timer fra riene startet til baby var født. Betyr det at fødsel nr 2 (når den tid kommer) kan bli en styrtfødsel?

Anonymous poster hash: 68338...057
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var inne klokken 13.30 og babyen var ute 15.45. Tror det var ganske raskt siden jeg hadde 3 cm da jeg kom inn og hun var ute på første pressrie.

Anonymous poster hash: 52ff3...f43

Skrevet

Med nr 1 ble jeg igansatt så da var jeg på sykehuset hele tiden. men fra fødselen var godt i gang og jeg ble flyttet til fødestue tok det ca 8 timer til fødselen var over. Fødselen gikk ganske raskt og greit fram til nesten full åpning (5,5 timer), da stoppet ting opp og fødselen drøyde ut i tid.

Med nr 2 skjedde fødselen i ambulanse utenfor sykehuset( Den tok 1 1/2 time, altså styrtfødsel, fra jeg skjønte den var i gang)

Om første fødsel var rask, som man må si 4 timer er, så er det ikke umulig at fødsel nr 2 blir styrtfødsel.

Anonymous poster hash: 54878...023
Skrevet

Med 1. mann kom jeg inn på sykehuset kl 01 etter 17t med rier/maserier og babyen kom kl 22.

Med 2.mann var vi inne på sykehuset kl 22.30 pga vannavgang. Riene stoppet da vi kom til sykehuset. Tok seg opp kl 02 og babyen ble født med ks 07, men de sa jeg hadde kommet til å føde like etterpå hvis det ikke hadde endt med ks

Anonymous poster hash: 3728d...430

Skrevet

Kom inn ca 05.00 og babyen var ute 06.50. Hadde 4 cm når jeg kom inn.

Anonymous poster hash: 3917f...fa5
Skrevet

Ble sendt rett opp på føden for å settes igang etter en svskapskontroll og babyen ble født 2 døgn senere kl 01.30.

Med nr 2 ankom jeg føden kl 18 og hadde 5 cm åpning. Han ble født 01.30

Skrevet

Min første fødsel ble igangsatt på sykehuset og var unnagjort på 4 timer. Sist gang ankom vi føden kl 2255 og jenta var ute 2350. Spent på neste som kommer i mars:-)

Skrevet

Heldiggriser dere om føder fort. Jeg ble innlagt kl 18 pga vannavgang 15 timer tidligere og ingen rier. Ble satt i gang kl 10 dagen etter og 27 timer etterpå var ungen ute. Håper det tar mindre enn 12 timer neste gang men kan vel bare drømme. Min mors raskeste fødsel varte i ca 24 timer. Håper iallfall at jeg ikke har vannavgang neste gang så jeg kan være hjemme frem til det blir fødestue, liker ikke sykehus.

Anonymous poster hash: e49b0...b67

Skrevet

Kom inn på føden rundt 9, fødte 11.32.

Skal sies at jeg hadde hatt rier siden 2 på natta, og var allerede på føden i 5tden, men ble sendt hjem igjen, for de trodde ikke det ble noen fødsel det døgnet.. Så hadde ikke en rask fødsel sånn sett..

Andremann så var vi der i 10-11tiden på kvelden, fødte 04.13.. Hadde hatt rier siden 6tiden.

Anonymous poster hash: 38f3e...e73
Skrevet

Heldiggriser dere om føder fort. Jeg ble innlagt kl 18 pga vannavgang 15 timer tidligere og ingen rier. Ble satt i gang kl 10 dagen etter og 27 timer etterpå var ungen ute. Håper det tar mindre enn 12 timer neste gang men kan vel bare drømme. Min mors raskeste fødsel varte i ca 24 timer. Håper iallfall at jeg ikke har vannavgang neste gang så jeg kan være hjemme frem til det blir fødestue, liker ikke sykehus. Anonymous poster hash: e49b0...b67

riene kom 2 timer etter jeg ble satt i gang.

Anonymous poster hash: e49b0...b67

Skrevet

Kom på føden Kl 10, de holdt på å sende meg hjem, men så gikk vannet. Ungen var ute Kl 14.

Anonymous poster hash: 17071...89c

Skrevet

Med nr 1 var jeg på føden rundt halv to, småen var ute ti over halv tre.

Med nr 2 var jeg på føden halv tolv, kvart på tolv var babyen ute. Holdt på å føde i heisen :P

Anonymous poster hash: afdb9...b6e

Skrevet

var på sykehuset i 11 timer før nr 1 var ute.

oppholdt meg 1,5 time på sykehuset før nr 2 var ute.

Anonymous poster hash: f97ca...f29
Skrevet

12-13 timer fra vannavgang uten rier hjemme til babyen var ute.

Anonymous poster hash: 98426...9d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...