Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 noe man egentlig gruer seg til i utgangspunktet? Jeg skal på ferie. Med venner og familie. Burde egentlig glede meg noe helt vannvittig. Men jeg gruer meg. Som en drittunge. Flyturen er ekstremt lang. Har aldri flydd med babyen vår før. Er redd for at han skal skrike fra begynnelse til slutt. Redd for og være til bry ovenfor de andre passasjerene. Redd for at han skal få vondt i ørene. Selv er jeg sånn at hvis jeg blir veldig sliten og lei, begynner tårene og renne. Jeg klarer ikke stoppe det og jeg hater det. Skal jeg gå rundt på det flyet som er stappfullt med folk og grine mens jeg går og vugger på babyen min? Hva vil vennene våre tenke om meg da? Jeg har så lyst til og glede meg. Kan noen hjelpe? Komme med positive ord? Anonymous poster hash: 330df...93f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Slutt å bekymre deg for ting du ikke kan gjøre noe med før de oppstår. Det er ikke din feil hvis babyen begynner å grine, pakk med saltvannsløsning til tett nesen og ører, smokk, nok vann, en stille leke og nok mat. Pust med magen slik at du ikke er stresset og anspent for det merker babyen. Babyen din pleier ikke å grine i flere timer i strekk ellers så hvorfor skulle den gjøre det på flyet? Og igjen, hvorfor i alle verden skulle folk minst av alt venner ha noe i mot en baby som gråter og en mor som prøver å trøste. Anonymous poster hash: cef03...21d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Nei, han skriker ikke i flere timer i strekk, men mye i løpet av en dag. Spesielt når han er trøtt. Og vi har ikke mulighet til og legge han noe sted på flyet. Jeg skulle ønske jeg klarte og tenke på den måten. At jeg ikke må grue meg, fordi det hjelper ikke. Men jeg får det liksom ikke til. Anonymous poster hash: 330df...93f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Du har ikke fått fødselsdepresjon? Anonymous poster hash: ff463...c3e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Jeg har hatt det. Men trodde ikke jeg hadde det denne gangen.. :/ Anonymous poster hash: 330df...93f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Nei, han skriker ikke i flere timer i strekk, men mye i løpet av en dag. Spesielt når han er trøtt. Og vi har ikke mulighet til og legge han noe sted på flyet. Jeg skulle ønske jeg klarte og tenke på den måten. At jeg ikke må grue meg, fordi det hjelper ikke. Men jeg får det liksom ikke til. Anonymous poster hash: 330df...93f Når man reiser med baby pleier man å få en seng som henger på veggen 😊 Alle vet at babyer gråter og de fleste bryr seg ikke om det. Om pappaen skal være med kan vel han ta babyen litt evt famile/ venner.. Det kommer til å gå så bra så, ingenting å grue til. God tur 😃
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Nei, han skriker ikke i flere timer i strekk, men mye i løpet av en dag. Spesielt når han er trøtt. Og vi har ikke mulighet til og legge han noe sted på flyet. Jeg skulle ønske jeg klarte og tenke på den måten. At jeg ikke må grue meg, fordi det hjelper ikke. Men jeg får det liksom ikke til. Anonymous poster hash: 330df...93f Når man reiser med baby pleier man å få en seng som henger på veggen 😊 Alle vet at babyer gråter og de fleste bryr seg ikke om det. Om pappaen skal være med kan vel han ta babyen litt evt famile/ venner.. Det kommer til å gå så bra så, ingenting å grue til. God tur 😃 Leste at den hengekøyen på flyet tok opptil 62 cm lange babyer. Min er større enn det:( Anonymous poster hash: 330df...93f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Unger sover da som regel veldig godt på fanget. Anonymous poster hash: 4244b...933
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Nei, han skriker ikke i flere timer i strekk, men mye i løpet av en dag. Spesielt når han er trøtt. Og vi har ikke mulighet til og legge han noe sted på flyet. Jeg skulle ønske jeg klarte og tenke på den måten. At jeg ikke må grue meg, fordi det hjelper ikke. Men jeg får det liksom ikke til. Anonymous poster hash: 330df...93f Når man reiser med baby pleier man å få en seng som henger på veggen Alle vet at babyer gråter og de fleste bryr seg ikke om det. Om pappaen skal være med kan vel han ta babyen litt evt famile/ venner.. Det kommer til å gå så bra så, ingenting å grue til. God tur Leste at den hengekøyen på flyet tok opptil 62 cm lange babyer. Min er større enn det:( Anonymous poster hash: 330df...93f Min var 6 mnd når jeg fikk det og det var med 2 forskjellige flyselskap
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Ikke ta noen sorger på forskudd!! Sannsynligheten for at det går mye bedre enn du tror er stor. Les på nettet om tips og triks når man reiser med baby. Fortell de du skal reise med om bekymringene dine, så skal du se at alle hjelper til hvis "alt går galt":) Og ikke tenk for mye på de andre passasjerene, der sitter det nok mange mødre og fedre som har vært i samme situasjon. Gooooood tur!!! Anonymous poster hash: 42d4f...2da
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Det går nok bra! Kanskje du kan snakke med de du skal reise med om at du gruer deg til flyturen og fotell hva du er redd for? Før vi fikk barn selv var vi ofte på ferie med andre som hadde barn. Både meg og min mann hjalp til der vi kunne for å lette turen litt for foreldrene! Klart det😉 De du reiser med vil helt sikkert bære barnet litt, tulle litt med det, hjelpe med bagasje eller hva det skulle være. Bare si til dem at du blir glad for litt hjelp. Jeg reiste uten min mann på ferie med to barn på 1 og 4 år i sommer. Jeg grudde veldig for turen og sa det til de jeg reiste med. De hjalp der de kunne og turen gikk knirkefritt begge veier😊 Hvor gammel er gutten din? Jeg har gitt paracet rett før vi skal gå inn i flyet til eldste for han får alltid vondt i ørene. Nesespray til begge. Dessuten har flyvertinnene små triks i ermet ang ørevoks hos barn hvis du sier til dem at de har vondt😉 Ønsker deg og dine god tur! Anonymous poster hash: ce6ef...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå