Gå til innhold

Er dine foreldre på face?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åjada, de er der begge to :) Pappa er lite aktiv, men mamma legger ofte ut turbilder og av hunden.

Anonymous poster hash: 29cc3...f55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, begge er😄 Har vært der i mange år! De er i begynnelsen av sekstiårene.

Skrevet

Ja, begge mine er der, de er 54 og 60 :) Til og med mormor er der ;) Men det jeg måtte flire litt av var at min far opprettet snapkonto til både seg selv og mamma nå nettopp :P

Ja jeg er 27 år så er jo kjeeeempe ung ;)

Skrevet

Jepp. Min mor på 70 er der, og min svigerfar på 80. 😊👍

Anonymous poster hash: ca7cb...433

Skrevet

Mamma på 49år har, svigermor på 56år har og mormor på 72 år har. Svigerfar på 71år har snapchat.

Skrevet

Ja, begge mine er der, de er 54 og 60 :) Til og med mormor er der ;) Men det jeg måtte flire litt av var at min far opprettet snapkonto til både seg selv og mamma nå nettopp :P

Regner med den var ment for kommentaren over? :)

Skrevet

Regner med den var ment for kommentaren over? :)

Oi sorry er visst litt trøtt hehe.

Den var ment til kommentaren over ja :)

Er visst på tide på legge seg :P

Skrevet

Ja, det er de begge og har vært det noen år (er godt oppi 60-årene). Farmor var også det:-)

Skrevet

Pappa er nettopp kommet på facebook han også ja,å har sendt meg venneforespørsel!

Ikke aktuelt engang å godta han som venn! Liker å kunne skrive det jeg vil på statusen min uten å måtte tenke over om det passer seg fordi jeg har faren min der.

Hæ? Er du et barn som må passe seg for at ikke pappan skal avsløre hva du driver med?

Anonymous poster hash: 8f007...219

Latterlig kommentar!

Er ikke alt skriver på facebook som jeg vil faren min skal lese nei.

Facebook er ett sted der jeg legger ut ting som vennene mine kan se,ikke nødvendigvis alt jeg vil faren min skal lese.

Du må være ung.

Anonymous poster hash: 0df5e...b73

Jeg tenker også sånn, og jeg er kjempeung altså. 40 år faktisk... 

Anonymous poster hash: ca7cb...433

Skrevet

Mamma er, og hun er veldig aktiv.

Hun er i 60-årene og driver en kjøp-salg side på facebook i tillegg til sin egen private konto. Hun har et stort nettverk i inn- og utland på fb og bruker siden aktivt.

Jeg har ingenting imot å være venn med mammaen min på fb, men tenåringsdatteren min er jeg ikke venn med.

Anonymous poster hash: aec54...673

Skrevet

Facebook har de hatt i mange år nå. 😆 Nå har de i tillegg kommet seg på Instagram pg Snapchat 😆 de legger aldri ut noe bortsett fra på facebook da. Snap er liker de godt fordi de kan få bilder og videoer av barnebarnet 😊 de er 57 og 63 år 😊

Anonymous poster hash: d5cc6...af2

Skrevet

Mamma og de fleste tanter og onkler er der :). bare pappa og elsde onkelen på mammas side som ikke er der, de synes det kun er sladre bok som de kaller det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...