Gå til innhold

Om kroniske smerter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Budskapet hennes er kjempeviktig!

De som er så negative hjelper ikke folk tilbake i arbeid. Tvert imot så er de med på å hemme de som er syke med i bedring. Den syke vegrer seg for å gjøre ting nettopp pga. slike holdninger som beskrives her.

Og ikke minst er det også imponerende med den pågangsviljen hun viser for å komme tilbake i mer normal funksjon!

Jeg har vært gjennom noe lignende, alle leger og nevrologer sa at jeg aldri kunne bli bedre, måtte lære å leve med smertene fordi jeg kom til å ha dem resten av livet. Jeg nektet å godta det. Og møtte samme holdninger som det hun forteller om i linken over.

Det tok meg flere år, men jeg greide å vise at legene tok feil! :)

Men den kampen en slik prosess er, den forstår man ikke fullt ut uten å ha vært i den. Det er så lett å gi opp - spesielt når man møter slike uvitende holdninger. Så det blir en beintøff kamp på mange områder, ikke bare smerte- og helsemessig. Hver gang man tenker at "nå orker jeg ikke mer", da må du brette opp armene mentalt og gå på med krum nakke atter en gang. Og det å finne balansegangen slik hun snakker om, det er sinnsykt vanskelig.

Godt skrevet!

Anonymous poster hash: b03b6...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...