Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Slutt/pause med kjæresten....men han sender fortsatt snap ganske ofte.. Er dette bare for å holde det "varmt"? Eller er han fortsatt intr/tenker på meg?! Anonymous poster hash: f72dd...bb7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Han vil holde deg varm samtidig som han varmer seg med andre damer Anonymous poster hash: bdf6c...79a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Han vil holde deg varm samtidig som han varmer seg med andre damer Anonymous poster hash: bdf6c...79a Du burde bare holde helt avstand slik at dere begge får føle på d .. Er d noe vits hvis ikke? Sender han snap så ikke svar.. Anonymous poster hash: befc2...963
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Hmm.. Det er bare hverdagslige bilder, ikke noe spesielt til akkurat meg.. Men hver gang jeg får snap fra han, er det akk som jeg får et lite håp igjen... Ikke vits å spørre han på mld hva han tenker, for han svarer meg aldri likevel.... Anonymous poster hash: f72dd...bb7
Stina <3 Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Slett han på snap frem til dere har bestemt dere. Slipper du usikkerheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå