Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Min samboer ønsker å pusse opp inne. Da stua og soverommet vårt. En del av stua skal bli til ett "walk-in-closet". Så derfor kontaktet han på fredag ett snekker-og ingeniørfirma slik at jobben skal bli godt utført. Greit nok det! Jeg og min samboer har vært kjærester i 11 måneder, og bodd sammen i to uker nå. Jeg har ikke barn, han har heller ikke barn. Det ser da greit ut, ikke sant? Så kommer tvisten: Før jeg traff min samboer hadde jeg, jeg vil ikke kalle det forhold, det var bare sex av og til , med en som da jobber i dette firmaet. Jeg hadde også sex med en til derfra. Angrer mye på det siste. Det er disse to, pluss en til ( som jeg ble kjent med) som kommer for å gjøre jobben! Samboer og jeg har alltid vært åpen på at vi begge har en fortid, men at fortid er fortid. Men her må jeg vel si noe, ikke sant? De vil jo kjenne meg igjen, og heller bedre at jeg sier det først. Eller? Anonymous poster hash: 077c0...b2c
sologsommer Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Jeg ville ha sagt det. Er ærligheden selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå