Gå til innhold

Å stole på hverandre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stoler ikke på samboeren min. Hva gjør dere for at dere lettere skal stole på hverandre? Facebook ødelegger mye mellom oss to. Jeg føler at jeg er avhengig av å ha Facebook for å kunne drive den lille bedriften min, men jeg kan godt slette meg hvis han også gjør det. I går var han ute på byen, jeg sendte meldinger og ringte, men ikke noe svar. Har i dag funnet ut at han har vært i nabobyen. Greit med beskjed. Han sa at han bare skulle ut en liten tur for å vise noen kompiser av han fra en annen by hvor utestedene her er hen, også blir han borte til 4-5 på morran... Så her satt jeg aleine i går og venta på han med stearinlys og alt, men dukka han opp da? Nei... 



Anonymous poster hash: 30468...54f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kommer sikkert til å få masse pes fra kjerringene her inne.

Da jeg ble sammen med han jeg nå er gift med, hadde jeg ikke facebookprofil. Hadde ingen interesse av det. Han hadde facebookprofil men slettet den helt i begynnelsen av forholdet vårt. Ikke fordi jeg ville eller klaget, men fordi han ønsket. Han mente at det bare gir grobunn for usikkerhet og vonde følelser hvis bare den ene parten har profil.

Vi har begge to opplevd utroskap i tidligere forhold og forstår dermed hva som skaper sjalusi og utrygghet. Vi har total åpenhet oss imellom. Vi har passord til hverandres email kontoer etc. Nå har vi begge facebookprofiler og det finnes ingen sjalusi pga åpenheten og tryggheten vi har opparbeidet i forholdet. Hvis det er noe/ noen jeg lurer på så spør jeg og han svarer, dette gjelder selvfølgelig andre veien også. Vi stoler fullt og helt på hverandre og jeg kan ikke huske sist jeg følte behov for å sjekke hans profil, email etc.

 

Anonymous poster hash: ceb6f...161

Skrevet

Nå kommer sikkert til å få masse pes fra kjerringene her inne.

Da jeg ble sammen med han jeg nå er gift med, hadde jeg ikke facebookprofil. Hadde ingen interesse av det. Han hadde facebookprofil men slettet den helt i begynnelsen av forholdet vårt. Ikke fordi jeg ville eller klaget, men fordi han ønsket. Han mente at det bare gir grobunn for usikkerhet og vonde følelser hvis bare den ene parten har profil.

Vi har begge to opplevd utroskap i tidligere forhold og forstår dermed hva som skaper sjalusi og utrygghet. Vi har total åpenhet oss imellom. Vi har passord til hverandres email kontoer etc. Nå har vi begge facebookprofiler og det finnes ingen sjalusi pga åpenheten og tryggheten vi har opparbeidet i forholdet. Hvis det er noe/ noen jeg lurer på så spør jeg og han svarer, dette gjelder selvfølgelig andre veien også. Vi stoler fullt og helt på hverandre og jeg kan ikke huske sist jeg følte behov for å sjekke hans profil, email etc.

 

Anonymous poster hash: ceb6f...161

Jeg føler et STORT behov for å sjekke hans nå, men jeg har ikke passordet til profilen hans. Han har akkurat våknet nå, og har liggi med tlf i handa omtrent, mens han sov. Under hodeputa hvertfall, og når han har flytta på seg så har han huska å ta med seg mobilen, selvfølgelig. Han sa at han skulle vise meg Facebooken når han sto opp, men det skjedde jo ikke... Hvorfor oppføre seg sånn hvis han ikke har noe å skjule???

 

HI

 

Anonymous poster hash: 30468...54f

Skrevet

Beklager, men jeg tror at denne trangen til å passe på mobilen viser at han har noe å skjule.

Håper for din del at jeg tar feil.

Det er grusomt å være der du er nå med sånne mistanker.

Sender deg en god klem

 

Anonymous poster hash: ceb6f...161

Skrevet

Hva med å være åpen med han om det? Si at du føler deg usikker, ikke på han men på deg selv, og at du lurer på hvorfor han sover med mobilen i hånda. At du gnager deg opp innvendig med tanker og bekymringer, og om han kan berolige deg ved å svare på spørsmålene dine. 

 

Har han ingenitng å skjule, så vil han antakelig bare gi deg telefonen og la deg se. 



Anonymous poster hash: c414e...b37
Skrevet

 

Jeg stoler ikke på samboeren min. Hva gjør dere for at dere lettere skal stole på hverandre? Facebook ødelegger mye mellom oss to. Jeg føler at jeg er avhengig av å ha Facebook for å kunne drive den lille bedriften min, men jeg kan godt slette meg hvis han også gjør det. I går var han ute på byen, jeg sendte meldinger og ringte, men ikke noe svar. Har i dag funnet ut at han har vært i nabobyen. Greit med beskjed. Han sa at han bare skulle ut en liten tur for å vise noen kompiser av han fra en annen by hvor utestedene her er hen, også blir han borte til 4-5 på morran... Så her satt jeg aleine i går og venta på han med stearinlys og alt, men dukka han opp da? Nei... 

 

Anonymous poster hash: 30468...54f

 

Å stole på noen er et valg man tar. Facebook har overhodet ingenting med det å gjøre. Om han ofte er uærlig med deg gir det selvsagt ikke grobunn for tillit, men jeg får inntrykk av at du er ganske sjalu av deg og ikke stoler på han uansett. Da er det kanskje enklere for han å ikke fortelle alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...