Gå til innhold

Skyllemiddel med parfyme ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ungene er over ett år ?!

Anonymous poster hash: a69d3...8ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei mener jeg. Allergi kan oppstå når som helst.

I tillegg er det fint å la være og forpeste omgivelsene rundt seg med unødvendig lukt. :Nikke:

Skrevet

Heilt unødvendig å parfyrmere klede.

Skrevet

Helt unødvendig. Rene klær lukter jo rent helt av seg selv, og trenger absolutt ikke parfyme. Mange av skyllemidlene lukter dessuten både ufyselig, kunstig og sterkt.

Skrevet

Skyllemiddel er fullstendig unødvendig i alle klær. Edikk gjør susen.

Anonymous poster hash: f2063...d1b

Skrevet

Okei... Så dere bruker alle bare vaskepulver type nøytral?

Synes det lukter så fort "skap" av spesielt sengetøy .. Klærne lukter jo som sagt ingenting ..

Skrevet (endret)

Har brukt parfymefritt til alle klede sidan eldste vart født, synes det er langt bedre. Skaplukt er ofte lukta av gammal parfyme frå vaske/skyllemiddel, har null skaplukt av klede no.

Endret av ★
Skrevet

Bruker verken med eller uten parfyme. Skyllemiddel altså, bruker jo vaskemiddel:)

Skrevet

Bruker ikke skyllemiddel. Bruker en skvett eddik.

Skrevet

Begynte plutselig å reagere på skyllemiddel ( både med og uten parfyme)i voksen alder selv, så det vil jeg ikke utsette barnas sarte hus for.

Anonymous poster hash: 5208d...560

Skrevet

Nei grøss og gru.

Anonymous poster hash: d598b...b6e

Skrevet

Virker som at ingen her bruker skyllemiddel! Tror ikke jeg kjenner NOEN utenom meg selv som ikke bruker med parfyme ... Så merkelig :) til og med de jeg kjenner med babyer bruker dette.. Jeg har holdt meg til nøytral frem til nå uten at noen har reagert på det ..

Skrevet

Jeg bruker comfort sensitive, den er mildt parfymert. Ser ikke noe problem med det så lenge ingen av oss reagerer på det. Men kjøpte den blå comfort i stedet her om dagen siden den var på tilbud, og det gjør jeg ikke igjen. Den parfymelukten var jo helt intens!

Anonymous poster hash: 140c2...f2c
Skrevet

Bruker verken med eller uten parfyme. Skyllemiddel altså, bruker jo vaskemiddel:)

Så du bruker vaskepulver -med eller uten- parfyme ?

Skrevet

Vi brukte skyllemiddel med parfyme før. Ikke Comfort fordi de lukter gammel kjerring men Soft el hva de heter. Var aldri så mye lukt at det forpestet noen, kjente en veldig svak lukt av klærne. Eddik som ei nevner sliter på vaskemaskiner så skal ikke brukes regelmessig. Vi har ikke tørketrommel og ikke plass til det heller så her er skyllemiddel et must. Men vi fikk en sønn som vi fant ut at har atopisk eksem lenge før han ble 1 år, og brukte uansett Neutral da, så det blir Neutral i lang tid fremover. Kanskje til evig tid :)

Anonymous poster hash: 94db9...d62

Skrevet

Har og brukt Blenda Sensitiv skyllemiddel men Neutral skyllemiddel er billigere, mens Blenda Sensitiv vaskemiddel er billigere enn Neutral sitt vaskemiddel :P

Anonymous poster hash: 94db9...d62

Skrevet

Hva salgs eddik bruker man?og hvor mye?

Skrevet

Hvorfor eddik? Og NEI, ikke skyllemiddel. Tanken på å gå med parfymerte klær fra topp til tå, innerst til ytterst, hver eneste dag, og så i tillegg sove i parfymerte sengelaken og dyneklær om natten, gjør meg kvalm. Du blir forpestet med parfyme og drit uansett, så jeg prøver iallefall å kutte ned på slikt der en kan.(vel, er ikke så hysterisk da.. Bruker deo og dusjsåpe med parfyme).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...