Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Han sa nettopp til meg at han skulle drepe meg etterpå. Så meg rett inn i øynene. Var sint fordi jeg hadde tatt oppi hvetemelet i bakebollen allerede, før han kom inn i rommet og fikk se. Jeg ble forbannet, og han var like rolig og sa det samme en gang til. Jeg måtte samle meg og når jeg kom inn igjen så forklare jeg hva det betydde å dø/drepe og at han aldri hadde fått se meg igjen om jeg var død (har vært interessert i døden i det siste). Han bekreftet at det var det han ønsket ja, at han ønsket meg død. Anonymous poster hash: bd69b...538
Iiiiik Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 En fireåring skjønner ikke rekkevidden av døden. Skjønner at du markerer at det ikke er greit å si sånt, men jeg tror altså ikke at det er grunn til å tenke at dette er et reelt ønske.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Han er 4 og skjønner ikke begrepet. Min jente på 4 sa akkurat at pappa har ødelagt livet hennes 10 sek etter lurte hun på hva ødelegge livet betyr, hva livet betyr osv Hun sier også i sinne at hun aldri vil se oss igjen, etterpå spør hun om hva det betyr... Hun spurte også for en tid siden hva drepe betyr, de hører så mange begreper hver dag og aner ikke hva det betyr. Anonymous poster hash: 0be17...8ef
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Det har min 4åring også sagt. Hun skjønner ikke at død = ikke leve lengre. Hun ville bare at jeg skulle forsvinne, sånn for en stund. Å drepe visste hun egentlig ikke hva betydde, men hun hadde hørt noen større unger i barnehagen som hadde sagt det. Snakke selvsagt med henne om å si slike ting og at det ikke er bra. Men som sagt, hun skjønte ikke helt dette med drepe og å dø. Anonymous poster hash: a07c8...7a2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Det sa mitt barn når hun var mindre å. Nå er hun 10 år og jeg lever ennå. Hun mente det nok ikke selv om det er vondt å høre. Klem Anonymous poster hash: ebede...eaa
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Huff, nå måtte jeg le. Ser for meg den kalde fireåringen som skal drepe pga at hvetemelet ikke ble tilsatt på riktig måte. Han skjønner det jo ikke. Men bra at du viser ham at det ikke er greit. Så han ikke truer barnehagetanten på livet fordi hun heller i melken feil - eller postmannen fordi han ikke har med post til ham ;D Tuller asså. Han høres kjempesøt ut. Men fint med kustus Anonymous poster hash: 647fb...36e
SuperFries Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Min datter sier at hvis noen dør, så kan vi jo bare gå og kjøpe en ny. Altså hvis mormor dør, så kjøper vi bare mormor på nytt. Hun er 4 år, og det er åpenbart at hun ikke skjønner hva å dø innebærer.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Takk for svar. Godt å se at det ikke er så unormalt å si som jeg kanskje trodde. Og takk for en liten latter over av spesielt en av kommentarene. Er gansk sikker på at han har litt forståelse av hva døden innebærer, men som dere sier så er det vanskelig for en fireåring å forstå dette. Ble mildt sagt satt ut av det han sa og gjorde i dag. HI Anonymous poster hash: bd69b...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå