Gå til innhold

treårstrass... Jeg blir GAL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 3 som meget tydelig er i en slags trassalder.

Hun hyler og roper om noe går henne imot. Om hun må gjøre noe som ikke passer henne, så bryter kaoset løs.

Jeg er gravid og hormonell og har tålmodighet på minussiden for tiden.

Vaske seg, skifte klær, legge seg og spise MÅ hun jo gjøre, og det er her det skjærer seg totalt.

Siste to dagene har vært forferdelig ig jeg vurderer å rømme hjemmefra. Liker ikke å bli sint på ungene, men adrenalinet går rett i topplokket etter meget kort tid.

Er det noen som kan gi meg noen tios for å snu dette litt? Det er så utrivelig.

Og hun er mitt tredje barn, men ingen av de andre har vært like ille.

Anonymous poster hash: 75257...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du rolig så roer barnet seg, Vær bestemt men ikke sint. Gi henne tid si at nå skal vi snart spise, kle på, legge seg osv.

Skrevet

Er du rolig så roer barnet seg, Vær bestemt men ikke sint. Gi henne tid si at nå skal vi snart spise, kle på, legge seg osv.

Jotakk... det er sånn det har funket på de to eldste. Men hun her er en nøtt. Personlighet og så sta at det er skummelt.

Skrevet

Jotakk... det er sånn det har funket på de to eldste. Men hun her er en nøtt. Personlighet og så sta at det er skummelt.

Da må du være smartere prøv litt omvendt psykologi, min jente er og sta som ett uvær og av og til må jeg bare sette foten ned og legge all pedagogikk på hylla, barna lærer fort. Men prøv og gjøre noe morsomt ut av situasjonen, la henne velge bukse, kjole etc la henne prøve og ta på tøy selv og la henne pusse tenner litt først alt handler om kompromisser i den alderen ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...