Gå til innhold

Er det noen som har Elsakjolen med lys og musikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den fin?

Anonymous poster hash: 48b86...934
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har den? Tenkte jeg skulle være tidlig ute til karnevalet i februar i bhg.

Skrevet

Hvor har du funnet den? Jeg lette etter elsakjole rett før jul og de var utsolgt over alt. BR leker fikk den inn igjen i løpet av mars sa de.

Anonymous poster hash: 29993...451

Skrevet

Hvor har du funnet den? Jeg lette etter elsakjole rett før jul og de var utsolgt over alt. BR leker fikk den inn igjen i løpet av mars sa de.

Det hørtes litt jalla ut. En blinkende kjole som spiller, liksom. Som jul i USA 😉

Anonymous poster hash: 1cb48...461

Skrevet

Hvor har du funnet den? Jeg lette etter elsakjole rett før jul og de var utsolgt over alt. BR leker fikk den inn igjen i løpet av mars sa de.Anonymous poster hash: 29993...451

Det hørtes litt jalla ut. En blinkende kjole som spiller, liksom. Som jul i USA Anonymous poster hash: 1cb48...461

Jeg som skrev det du kommenterte her, men må bare påpeke at det ikke fantes en eneste variant av Elsakjole å oppdrive fra midten av desember verken på nett eller her vi bor. Virket som alle lagre var tomme. Aner ikke hvilken variant BR leker har, har aldri sett den med lys og musikk før. Derfor jeg ble nysgjerrig om HI faktisk har funnet en slik kjole nå noen plass, om hun har sjekket at de har det på lager osv. Ser for meg at det tar lenger tid å få de tilbake i butikkene når lagrene er tomme.

Skrevet

br.no , toysrus.no

Skrevet

Ebay er rette stedet hvis du ser etter frostklær.

Skrevet

Hvor har du funnet den? Jeg lette etter elsakjole rett før jul og de var utsolgt over alt. BR leker fikk den inn igjen i løpet av mars sa de.Anonymous poster hash: 29993...451

br.no , toysrus.no Anonymous poster hash: 48b86...934

Og de er på lager, er du sikker på? BR har som sagt hatt tomt på alle lagre, også leverandørens lagre. Fått beskjed om at de får inn i mars igjen.

Skrevet

br.no , toysrus.no Anonymous poster hash: 48b86...934

Og de er på lager, er du sikker på? BR har som sagt hatt tomt på alle lagre, også leverandørens lagre. Fått beskjed om at de får inn i mars igjen.

Det står at de har det inne men jeg har ikke bestilt. Har vel funnet ut at jeg skal kjøpe en enklere variant pluss parykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...