Gå til innhold

Noen som kan aap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om jeg trenger diagnosene mine svart på hvitt fra psykiatrien, eller er det nok om fastlegen skriver på vedlegget at det er uaktuelt å være i arbeid akkurat nå, med litt utdypning?



Anonymous poster hash: d4a93...35b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal altså søke om aap, mens jeg fortsetter i behandling.



Anonymous poster hash: d4a93...35b
Skrevet

Jeg måtte ha legeerklæring, ingen diagnose. Så ja, i teorien kan legen din skrive om situasjonen din. Ikke alle som går på AAP har en diagnose... Jeg fikk det først flere år etter jeg fikk AAP. Gikk i behandling da, uten diagnose.



Anonymous poster hash: 62db4...5bf
Skrevet

Det holder med fastlegen. For å få aap må det dokumenteres at du ikke kan jobbe mer enn max 50%. Etterhvert vil det komme krav om aktivitet. Behandling hos psykiater kan være en slik aktivitet.

Skrevet

Ok, takk. I første omgang vil behandlingen være førstepri av aktiviteter jeg kan delta på.



Anonymous poster hash: d4a93...35b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...