Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Vet du om jeg trenger diagnosene mine svart på hvitt fra psykiatrien, eller er det nok om fastlegen skriver på vedlegget at det er uaktuelt å være i arbeid akkurat nå, med litt utdypning? Anonymous poster hash: d4a93...35b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Skal altså søke om aap, mens jeg fortsetter i behandling. Anonymous poster hash: d4a93...35b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Jeg måtte ha legeerklæring, ingen diagnose. Så ja, i teorien kan legen din skrive om situasjonen din. Ikke alle som går på AAP har en diagnose... Jeg fikk det først flere år etter jeg fikk AAP. Gikk i behandling da, uten diagnose. Anonymous poster hash: 62db4...5bf
C&M&H Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Det holder med fastlegen. For å få aap må det dokumenteres at du ikke kan jobbe mer enn max 50%. Etterhvert vil det komme krav om aktivitet. Behandling hos psykiater kan være en slik aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Ok, takk. I første omgang vil behandlingen være førstepri av aktiviteter jeg kan delta på. Anonymous poster hash: d4a93...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå