Gå til innhold

sort tights under hverdags kjole.....ok?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: c7eb9...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ok. Motepolitiet sier nok nei.

Skrevet

Føler du deg vel? Det er det viktigste.

Skrevet

Kommer litt an på kjolen. 



Anonymous poster hash: bd565...b83
Skrevet (endret)

Ikke ok. Men det er ikke min mening som teller :)

Endret av Gulltopp med Knoll og Tott
Skrevet

Tights med fot? De fleste tenker jo uten for når man sier tights (inkludert meg) men på steømpebuksepakkene står det ofte tights og de er da med fot.

 

Med fot er jo greit:)

Skrevet

Hadde heller gått for strømpeukse under kjole. Kjole og tights blir litt smør på flesk. Tights er mer for tunika, for den er ofte kortere enn kjolen og krever noe som er mer likt en bukse.



Anonymous poster hash: f329e...1ab
Skrevet

Ikke ok. Synes det er veldig "kjerring", en tjukk strømpebukse derimot blir mye penere:)

 

Anonymous poster hash: 394b3...3b5

Skrevet

Ville heller hatt en tykk strømpebukse. Dvask, krøllete tights tar bort hele poenget med kjole :P (Når du sier tights ser jeg for meg en bomullstights som utvider seg, krøller seg og ser ut som ei trang joggebukse...)



Anonymous poster hash: cf689...536
Skrevet

Det ble bukse i dag! 😂

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c7eb9...5a7

Skrevet

Jeg gjør det. Men hva mener du da? Korte sko slik at føttene under vises?

Jeg bruker sorte tights(ikke buksetights) og sorte sokker, ser ut som strømpebukse det. Lange støvletter skjuler uansett sokkekanten.



Anonymous poster hash: 6df12...4c3
Skrevet

Jeg synes tights til hverdagskjole er fint, men så er ikke jeg opptatt av mote da. Hvorfor synes ikke dere andre det er ok med tights til hverdagskjole?



Anonymous poster hash: ae0c5...7cb
Skrevet

Om det er ein kjole og ikkje ein kort tunika, så synes eg det er finare med ei tjukk strømpebukse.

Skrevet

Om det er ein kjole og ikkje ein kort tunika, så synes eg det er finare med ei tjukk strømpebukse.

 

Det er ikke alle strømpebukser som passer alle former. Man må iallefall lete litt.

Så noen kan rett og slett bli korte oppe i "skrevet". Og det blir ubehagelig når man bruker det hver dag. Sånn sett er tights lure, man kan jo dra de litt lenger opp på ankelen så de passer godt oppe, og skjule resten med sokker ;)

 

Anonymous poster hash: 6df12...4c3

Skrevet

Syns det er helt greit :) Og har aldri sett en rynkete tights som ei anna her nevner, det må være noen som bruker tights i alt for stor størrelse i såfall og da bruker man feil str.

 

Anonymous poster hash: b0ac5...9fa

Skrevet

 

Om det er ein kjole og ikkje ein kort tunika, så synes eg det er finare med ei tjukk strømpebukse.

 

Det er ikke alle strømpebukser som passer alle former. Man må iallefall lete litt.

Så noen kan rett og slett bli korte oppe i "skrevet". Og det blir ubehagelig når man bruker det hver dag. Sånn sett er tights lure, man kan jo dra de litt lenger opp på ankelen så de passer godt oppe, og skjule resten med sokker ;)

 

Anonymous poster hash: 6df12...4c3

 

Ja, det kjem jo an på kva slags tights ein snakkar om.  Det eg tenkte på var slike bukser i tynt bomullstoff, og det synes eg ikkje er så fint, men nokon tightsar er som ei vanleg strømpebukse men utan fot, og då kan ein skjule det med labbar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...