DramaMama Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Jeg synes det er ok. Motepolitiet sier nok nei.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Føler du deg vel? Det er det viktigste.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Kommer litt an på kjolen. Anonymous poster hash: bd565...b83
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 (endret) Ikke ok. Men det er ikke min mening som teller Endret 17. januar 2015 av Gulltopp med Knoll og Tott
Villbringebringebær Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Tights med fot? De fleste tenker jo uten for når man sier tights (inkludert meg) men på steømpebuksepakkene står det ofte tights og de er da med fot. Med fot er jo greit:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Hadde heller gått for strømpeukse under kjole. Kjole og tights blir litt smør på flesk. Tights er mer for tunika, for den er ofte kortere enn kjolen og krever noe som er mer likt en bukse. Anonymous poster hash: f329e...1ab
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Ikke ok. Synes det er veldig "kjerring", en tjukk strømpebukse derimot blir mye penere:) Anonymous poster hash: 394b3...3b5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Ville heller hatt en tykk strømpebukse. Dvask, krøllete tights tar bort hele poenget med kjole (Når du sier tights ser jeg for meg en bomullstights som utvider seg, krøller seg og ser ut som ei trang joggebukse...) Anonymous poster hash: cf689...536
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Det ble bukse i dag! 😂 Hi Anonymous poster hash: c7eb9...5a7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #14 Skrevet 17. januar 2015 Jeg gjør det. Men hva mener du da? Korte sko slik at føttene under vises? Jeg bruker sorte tights(ikke buksetights) og sorte sokker, ser ut som strømpebukse det. Lange støvletter skjuler uansett sokkekanten. Anonymous poster hash: 6df12...4c3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 Jeg synes tights til hverdagskjole er fint, men så er ikke jeg opptatt av mote da. Hvorfor synes ikke dere andre det er ok med tights til hverdagskjole? Anonymous poster hash: ae0c5...7cb
soleia Skrevet 17. januar 2015 #16 Skrevet 17. januar 2015 Om det er ein kjole og ikkje ein kort tunika, så synes eg det er finare med ei tjukk strømpebukse.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 Om det er ein kjole og ikkje ein kort tunika, så synes eg det er finare med ei tjukk strømpebukse. Det er ikke alle strømpebukser som passer alle former. Man må iallefall lete litt. Så noen kan rett og slett bli korte oppe i "skrevet". Og det blir ubehagelig når man bruker det hver dag. Sånn sett er tights lure, man kan jo dra de litt lenger opp på ankelen så de passer godt oppe, og skjule resten med sokker Anonymous poster hash: 6df12...4c3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #18 Skrevet 17. januar 2015 Syns det er helt greit Og har aldri sett en rynkete tights som ei anna her nevner, det må være noen som bruker tights i alt for stor størrelse i såfall og da bruker man feil str. Anonymous poster hash: b0ac5...9fa
soleia Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Om det er ein kjole og ikkje ein kort tunika, så synes eg det er finare med ei tjukk strømpebukse. Det er ikke alle strømpebukser som passer alle former. Man må iallefall lete litt. Så noen kan rett og slett bli korte oppe i "skrevet". Og det blir ubehagelig når man bruker det hver dag. Sånn sett er tights lure, man kan jo dra de litt lenger opp på ankelen så de passer godt oppe, og skjule resten med sokker Anonymous poster hash: 6df12...4c3 Ja, det kjem jo an på kva slags tights ein snakkar om. Det eg tenkte på var slike bukser i tynt bomullstoff, og det synes eg ikkje er så fint, men nokon tightsar er som ei vanleg strømpebukse men utan fot, og då kan ein skjule det med labbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå