Svins&Småsvansene Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Treåringen trenger litt oppgradering av barnehagegarderoben, sørlig nå når det er søkkvått og isete ute, om hverandre. Hva slags vinterdresser har dere gode erfaringer med? Og evt sko? Han bruker nå noen vinterstøvler med uttagbart innerfor, men tenker kjøpe noen nye vintersko også, som ikke er så tette. Hva holder ungen mest tørr, rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Ingenting holder min 3-åring tørr når det er skikkelig vått, for han bader i dammer så fort han får sjansen. Men har fått tilbakemelding fra bhg om at Reimadressen tørker fort, derfor slipper vi å ta den med hjem og tørke den som mange andre må. Det er jo litt greit. Sokker har han derimot aldri måttet skifte i barnehagen. Har viking vintersko, men tipper de bruker cherroxene på de våteste dagene. Anonymous poster hash: 684e8...652
Svins&Småsvansene Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2015 Ja har lurt litt på å gå for en reimadress nå, lillebror kan jo evt arve når den tid kommer. Har også en vanndambader hehe, så alt som tørker fort er en definitiv fordel! Skal en tur på Barnas Hus idag og se om de har noe fristende på salg:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Jeg jobber i barnehage med 1- 2 åringer og har flere vannbadere Noen av de har reimatec dresser, og jeg er ovverasket over hvor godt de holder vannet ute. Barn som har ligget i vanndammer og badet er helt tørre, bortsett fra ytterst på armene og nede ved skoene der vannet renner mer naturlig inn. Hvis ikke det er så kaldt så vil jeg anbefale cherrox til de våte dagene, evt dock boots Anonymous poster hash: 4fd96...fcb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 På barnas hus har de impregnering til yttertøy og et spesialvaskemiddel som bevarer impregneringen. Det er kjekt å ha når vinteren er slik som nå. Det er ikke mange rundene i maskin en vinterdress skal ha før impregneringen er borte og det er derfor de fleste dressene ender opp med å bli søkkvåte. Anonymous poster hash: bbab9...8ff
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Jeg jobber i bhg på Vestlandet og synes didriksons foret regntøy og annet foret regntøy er best. De barna holder seg varmest. Når det er veldig vått har vi på regntøy uansett for erfaringen er at vinterdressene etter en stund begynner å lekke uansett. Anonymous poster hash: e2f04...243
Honningmelon Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Jeg er veldig fornøyd med Reimatec til min 3-åring. Når det gjelder sko så syns jeg Viking er best.
piranha Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Her på Vestlandet er det kun ReimaTec+ dressen som har holdt fireåringer tørr. Han har faktisk vært tørrere med dressen enn med regntøyet
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Her på Vestlandet er det kun ReimaTec+ dressen som har holdt fireåringer tørr. Han har faktisk vært tørrere med dressen enn med regntøyet Det opplever vi og på noen barn i barnehagen Anonymous poster hash: 4fd96...fcb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Jeg anbefaler ikke foret regntøy, det er fryktelig opraktisk. Det tørker seint, og det er vanskelig å kle nok/ordentlig under + at det er altfor varmtog blir klamt i varmere vær. Anonymous poster hash: 4fd96...fcb
Gullunger Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Jeg bruker reimatec dress og når det er veldig bløtt en polarn og pyret regnbukse utenpå. Hun har til nå aldri blitt våt gjennom ;-) har viking vintersko. Kjempefornøyd!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Min ble tørr da jeg klarte å overbevise ham om at det ikke er lurt å svømme i sølepytter... Er veldig fornøyd med polarn o pyrets vinterdress, og var også strålende fornøyd med reima sin ifjor. Og ikke minst Helly Hansens høstdress og regntøy. Jeg tror eg egentlig det meste av uteklær man betaler litt for er godt (når man betaler for kvalitet og ikke motemerke...). Men svømmeegenskapene til alle er heller labre.. 😊 Anonymous poster hash: 2ad4b...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå