Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Selv om hun omtrent ikke har hår?! (1 åring) Jeg kløøøør så jeg klikker 😔 Anonymous poster hash: 54ad1...2cd
Gjest 5 andre Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Ja, Kjøp lusekam og sjekk. Kan selvfølgelig være reaksjon på sjampo eller lignende, eller at du har tørr hodebunn/eksem.
Gjest 5 andre Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Eller psykologisk kløe. Tenker du på lus - klør du
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Eller psykologisk kløe. Tenker du på lus - klør du Ja jeg har tenkt tanken 😜 Får bare litt panikk her. Må kjøpe meg en kam tror jeg 😉 Anonymous poster hash: 54ad1...2cd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 En ettåring vil du fort kunne se om har lus eller ei. Hun har ikke så tykt hår, antar jeg. Ikke bruk lusemiddel med mindre du er sikker. Lusene er større enn jeg trodde, mens jeg synes det kan være vanskelig å se forskjell på luseegg og flass/annet i håret. Eggene er bittesmå og henger fast, så du kan dra dem av med neglene. Nå klør jeg av å skrive dette, kjenner jeg! Anonymous poster hash: 02a69...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå